Panel de Clients

 

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana és una empresa en constant evolució amb l’objectiu de prestar el millor servici de transport per metro i tramvia als ciutadans de la Comunitat Valenciana, a través de Metrovalencia i el TRAM d’Alacant. Entenem que la millor forma d’avançar cap a este objectiu passa, entre altres accions, per atendre els suggeriments dels nostres clients, i és per esta raó per la qual des de FGV hem posat en marxa una nova iniciativa: un PANEL DE CLIENTS. Es tracta d’un estudi realitzat a una mostra estable de clients de les nostres línies al llarg d’un període de temps. Un parell de vegades a l’any, ens posem en contacte amb ells a fi de fer-los arribar uns qüestionaris (via correu electrònic o correu postal) sobre diversos temes relacionats amb el nostre servici. Les valoracions i propostes rebudes són analitzades i tingudes en compte per a la presa de decisions.

Desitgem conéixer la seua opinió en tots els aspectes de la nostra explotació: des de la comoditat de les instal·lacions fins a les activitats d’oci i cultura que organitzem, passant per la xarxa de vendes i altres qüestions d’interés. Els animem també a proposar temes sobre els quals treballar.

Per a agrair la col·laboració dels nostres clients en esta iniciativa, Metrovalencia ha sortejat diversos obsequis entre els participants de la primera consulta realitzada durant els mesos de juny i juliol de 2009.

La segona consulta anual està prevista per a l’últim trimestre de 2009 i en FGV ens agradaria comptar amb la seua participació. Si està interessat, només ha d’omplir el formulari accedint des de l’enllaç ?Fes-te panelista’ d’esta mateixa secció i que es troba a la dreta de la pàgina.

Comptem amb la seua col·laboració per a un servici que és de tots. Gràcies.