Espais del Client, Centres d’Atenció al Client i Punts del Client

 

Metrovalencia compta amb una xarxa de Centres d’Atenció al Client i Punts del Client que presten, entre altres, els serveis següents:

  • Informació al client: horaris, tarifes, itineraris i, en general, qualsevol tipus d’informació d’interés.
  • Gestió de carnets propis: altes, duplicats, restauració, renovació, reactivació de família numerosa/monoparental i reactivacions de convenis.
  • Gestió de carnets integrats amb altres operadors: altes, duplicats i restauració.
  • Gestió de suggeriments, reclamacions i incidències per operacions efectuades en màquines automàtiques.
  • Gestió i cobrament de suplements.
  • Gestió d’objectes perduts.
  • Gestió de documentació: sol·licituds d’arrelament, factures i justificants de pagament de títols de transport; justificant de viatges realitzats amb TSC; justificants en cas de retard de trens; declaració de sinistre amb danys personals a clients; i sol·licitud de modificació o accés de dades personals de clients.
  • Consultes sobre targetes sense contacte.

A més, el nou Espai del Client de Colón compta amb sala de reunions, wifi gratuït i bucle magnètic, entre altres serveis.

Espais del Client

Colón

  • Situat en l’entresòl de l’estació, junt amb la Sala Lametro.
      • Obert de dilluns a divendres en el següent horari:
      • Del 01/01 al 30/06 (menys Setmana Santa i Pasqua) i del 01/09 al 31/12: de 7:00 a 21:30 h.
      • Del 01/07 al 31/08, i Setmana Santa i Pasqua (26 de març a 8 d’abril) : de 9:00 a 14:00 h i de 17:00 a 20:00 h.
      • Tancat els dissabtes, diumenges i festius.

Xátiva

  • Situat en el vestíbul principal de l’estació, entrada junt Estació del Nord.
  • Obert en el següent horari:
    • De dilluns a divendres: de 7:00 a 21:30 h.
    • Dissabtes, diumenges i festius (excepte 25/12 i 01/01) : de 10:00 a 14:00 h i de 16:00 a 20:00 h.

Centres d’Atenció al Client

Aeroport

  • Situat en la terminal d’arribades de l’Aeroport de Manises, Porta 1.
  • Obert tots els dies de l’any, inclosos diumenges i festius, de 07:15 a 22:00 hores (excepte 25 desembre i 1 gener a la vesprada).

Benimaclet

  • Situat en el vestíbul principal de l’estació, entrada per C/ Vicente Zaragozá.
  • Obert de dilluns a divendres en el següent horari:
    • Del 01/01 al 30/06 (menys Setmana Santa i Pasqua) i del 01/09 al 31/12: de 7:00 a 21:30 h.
    • Del 01/07 al 31/08, i Setmana Santa i Pasqua (26 de març a 8 d’abril) : de 9:00 a 14:00 h i de 17:00 a 20:00 h.
  • Tancat els dissabtes, diumenges i festius.

Turia

  • Situat en el vestíbul principal de l’estació, entrada per Nuevo Centro.
  • Tancat temporalment per reorganització del servei.

Universitat Politècnica de València

  • Situat en la Pl. de l’Àgora, prop de la parada de L4 La Carrasca.
  • Tancat temporalment per reorganització del servei.

Punts del Client

  • Situats en les taquilles de les següents estacions i amb este horari d’obertura excepte situacions d’incidència o necessitats de servei:
  Horari d’obertura
  Dilluns a divendres Dissabtes i festius
Empalme 8 a 20h 8 a 20h
Torrent AV 8 a 20h 8 a 20h
Marítim-Serrería 8 a 20h 8 a 20h
Àngel Guimerà 8 a 20h* Tancat
Mislata 8 a 20h* Tancat

*S’exceptuen els següents períodes, on els Punts del Client assenyalats estaran tancats:

De l’1 al 7 de gener de 2018
Del 29 de març al 9 d’abril de 2018
Del 25 de juny al 16 de setembre de 2018
Del 9 al 14 d’octubre de 2018
Del 5 al 9 de
desembre de 2018
Del 24 al 31 de desembre de 2018
De l’1 al 6 de gener de 2019