Data
12 de May de 2025

Metrovalencia oferix esta setmana servicis especials de tramvia per a acudir a la Fira de les Portes Automàtiques i el Dia Màgic de FIMI

FGV Metrovalencia Fira València
  • La denominada APAExpo by R+T se celebra del dimecres al divendres i el de Comunió i Cerimònia el divendres i dissabte
  • La freqüència de pas dimecres, dijous i divendres serà de 20 minutos i el dissabte entre 30 i 40 minuts
  • La Línia 2 de metro també comunica amb el recinte firal des de l’estació Les Carolines-Fira

Metrovalencia posa en funcionament a partir del dimecres 14 i fins al dissabte 17 servicis especials en la Línia 4 de tramvia fins a Fira València, amb l’objectiu de facilitar l’accés a les persones que acudisquen a la Fira de les Portes Automàtiques, APAExpo by R+T, del dia 14 al 16, i al Dia Màgic de FIMI, el certamen sobre Comunió i Cerimònia, del 16 al 17 del present mes de maig.

Durant la celebració de l’esdeveniment, el servici de tramvia de Metrovalencia circularà els dies laborables, entre la parada de Doctor Lluch i la de Fira i viceversa, amb una freqüència de pas de 20 minutos entre les 6.00 i les 23 hores, mentres que el dissabte serà entre 30 i 40 minuts, també entre les 6.00 i les 23 hores.

El dimecres, dijous i divendres, el primer comboi eixirà des de Beteró a les 6.00 hores i des de Doctor Lluch a les 6.30 hores. L’últim des d’esta estació serà a les 21.29 hores. Des de Fira, el primer serà a les 6.40 hores i l’últim transport s’oferirà a les 22.19 hores.

El dissabte, el primer tramvia des de Doctor Lluch circularà a partir de les 6.00 hores i des de Fira, l’últim a les 22.19 hores.

Amb la finalitat d’agilitzar el servici, tots els tramvies que realitzen el recorregut fins a la Fira de Mostres l’indicaran en el rètol de destí situat en la capçalera de la unitat. Juntament amb el tramvia, també es pot accedir a Fira València, desplaçant-se fins a l’estació Les Carolines/Fira de la Línia 2 de Metrovalencia.

Tots aquells usuaris que desitgen ampliar la informació d’horaris i freqüències d’este servici poden consultar en la pàgina web www.metrovalencia.es i en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com en @metrovalencia, en facebook/metrovalencia.fgv i l’app oficial de Metrovalencia.

 

Notícies relacionades

03 - 06 - 2025

Metrovalencia oferix servicis especials de tramvia a Fira València per a acudir a València Convention Tattoo i Urban Beat

Del 6 al 8 de juny se celebra la trobada sobre tatuatges i el campionat nacional de dansa urbana La...
24 - 05 - 2025

Metrovalencia oferix servicis especials de tramvia per a acudir a la Convenció i Exposició Mundial de Reciclatge en Fira València

La denominada BIR World Recycling se celebra del diumenge 25 al dimecres 28 La freqüència de pas serà entre 30...
16 - 05 - 2025

Metrovalencia oferix servicis especials de tramvia per a acudir este cap de setmana al Japan Weekend València

El 17 i 18 se celebra en el recinte firal l'esdeveniment de ‘pop culture’ més gran d'Espanya La freqüència de...