Recomanacions
![]() |
Quan viatges posa en pràctica les següents recomanacions, gràcies!
- Viatgem en silenci
- No utilitzes el transport públic si pertanys a un grup de risc (persones majors, malalts crònics…)
- No viatjes si has estat diagnosticat de coronavirus o presentes símptomes compatibles amb la malaltia.
- Respecta la distància interpersonal
- A l’andana, mentres esperas l’arribada del tren o tramvia, ocupa els espais buits en tota la longitud per a mantenir la màxima separació d’altres persones.
- A l’interior dels trens i tramvies:
- Cal distribuir-se pels espais buits en tota la longitud del vehicle
- Mantín la distància de seguretat amb altres persones
- Deixa lliure l’accés de maquinistes a les cabines.
- Deixa espai per a permetre l’accés o eixida de la unitat.
- Encara que els vehicles i instal·lacions de FGV es desinfecten regularment, renta’t les mans i les zones exposades després d’utilitzar el nostre servei de transport.
- Mantín una correcta higiene de mans
- La compra de títols de transport en les estacions es farà exclusivament en les màquines de venda automàtica.
- Gestió d’objectes perduts.
- Tampoc es tramitaran reclamacions ni suggeriments en paper. Pot fer aquests tràmits a través de la pàgina web o l’App (descarrega en Google Play o en Apple Store.
#xTuxMi #AmbPrudència #AniràBéSiHoFemBé
Espais del Client i Centres d’Atenció al Client
- Per a qualsevol consulta, disposes dels nostres canals d’atenció telefònica i en xarxes socials
- Telèfon d’atenció al client 900 46 10 46. Enllaç a l’horari d’atenció telefònica
- Twitter @metrovalencia i Facebook amb horari d’atenció de 6 a 24 h, de dilluns a dissabtes i de 7 a 24 h, diumenges i festius.
En les estacions, pots contactar amb el nostre personal d’atenció al client a través dels intèrfons ubicats en vestíbuls i andanes.
Enllaços útils:
Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública
Ministeri de ‘Salud, Consumo y Bienestar Social’
Brot de malaltia per coronavirus (COVID-19): orientacions per al públic (OMS)