Sol·licita la teua targeta personalitzada

D’una manera més còmoda i ràpida. I arreplega-la sense esperes.

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana posa en marxa un nou servei gràcies al qual pots sol·licitar la teua targeta personalitzada a través d’esta mateixa pàgina web i arreplegar-la en l’Espai del Client situat en l’estació de Xàtiva. Per a això, només has de seguir les instruccions següents:

1. Descarrega el formulari en format .pdf editable en aquest enllaç, emplena’l i guarda’l en el teu ordinador.

2. Envia un correu electrònic a l’adreça carnet_metrovalencia@gva.es amb la documentació següent:

  • El formulari emplenat.
  • Una fotografia de tipus DNI (de front, amb fons blanc, sense ulleres de sol ni màscara, etc.), en format .jpg i amb una grandària màxima de 100 KB.
  • El teu document d’identitat (DNI, NIE o Passaport) per totes dues cares.
  • El document acreditatiu que done dret a ser titular de la targeta personalitzada que sol·licites.
Tipus de targeta Documentació necessària
Personalitzada genèrica (per exemple per al títol TuiN) Només és necessari el document d’identitat
TuiN Jove     Només és necessari el document d’identitat
Gent Major Només és necessari el document d’identitat
Mobilitat Targeta de la discapacitat expedida per l’organisme competent
Família Nombrosa   Carnet de família nombrosa expedit per l’organisme competent
Família Monoparental Carnet de família monoparental expedit per l’organisme competent

 3. Quan rebem el teu correu electrònic revisarem la documentació. Si hi ha alguna deficiència (falta algun document, la fotografia no té suficient resolució, etc.), respondrem al teu correu informant-te de la documentació que has d’aportar de nou.

4. Si tota la documentació és correcta, confeccionarem la teua targeta i respondrem al teu correu per a informar-te de quan pots passar a arreplegar la teua targeta per l’Espai del Client de Xàtiva*.

Una vegada allí, hauràs d’abonar l’import corresponent i t’entregarem la teua targeta. En eixe moment també podràs adquirir el teu títol de transport **. Hi haurà una persona dedicada especialment a atendre les sol·licituds de targetes a través de la pàgina web, així que el tràmit serà molt més ràpid.

Així de còmode i senzill. Prova el nou servei de sol·licitud de targeta personalitzada de Metrovalencia online.

* En funció del nombre de sol·licituds que rebem, el termini de lliurament pot retardar-se un poc. Et recomanem que esperes a rebre el nostre correu electrònic confirmant-te que la teua targeta personalitzada s’ha confeccionat i enviat a l’Espai del Client de Xàtiva.

** Si no vols comprar un títol de transport en el moment d’arreplegar la teua targeta TuiN Jove o Gent Major podràs fer-ho, en qualsevol moment, en les nostres taquilles, Espais, Punts del Client i màquines de venda automàtica. Si adquirixes qualsevol altre tipus de targeta personalitzada, la primera vegada que vulgues carregar un títol de transport, només podràs fer-ho en una taquilla, Espai o Punt del Client.