Data
31 de January de 2017

El telèfon gratuït i els interfonos de Metrovalencia van atendre més de 129.000 crides en 2016

Els usuaris poden demanar informació i aclarir els seus dubtes en el 900 46 10 46 o en els 350 dispositius instal·lats en estacions i ascensors
 
Horaris i tarifes, en el primer cas, i informació general i accessos, en el segon, van ser les qüestions més requerides pels passatgers
 
Març va ser el mes en què es van efectuar més consultes de clients

El servici telefònic gratuït i els interfonos repartits per la xarxa de Metrovalencia van atendre el passat any 129.687 peticions d’informació, repartides en 58.605 crides al 900 46 10 46 i les 71.082 consultes des dels dispositius d’intercomunicació.
 
En el servici telefònic, març, desembre i setembre van ser els mesos de 2016 en que els clients de Metrovalencia més consultes van realitzar, amb 6.480, 5.590 i 5.508 crides, respectivament. En quart lloc se situa octubre, amb 5.096 contactes, a què li seguixen juny, amb 4.935 i novembre, amb 4.849 peticions d’informació.
 
Quant a la informació sol·licitada a través de telèfon d’informació de Metrovalencia, destaquen les preguntes relacionades amb horaris, que aglutinen el 50% del total, seguides de les de tarifes, amb un 15%; objectes perduts, amb un 10%; i itineraris, amb un 7%. La resta representa al capítol de diversos, com els servicis especials del futbol o el detall de quins dies són ordinaris o intermedis per a la circulació.
 
El major volum de crides es produïx entre les 11 i les 12 hores, seguida del període següent, el de 12 a 13 hores i, ja a la vesprada, de 18 a 19 hores.
 
L’objectiu del telèfon gratuït és facilitar als clients tota la
informació relativa als servicis d’horaris, tarifes, gestió dels objectes perduts, llocs d’interés i esdeveniments i activitats d’oci i cultura de Metrovalencia.
 
Interfonos
 
La xarxa d’interfonos de Metrovalencia, composta per al voltant de 350 comunicadors, va atendre el passat any 71.082 peticions d’informació. Els interfonos són uns dispositius a través dels quals els usuaris poden posar-se en contacte amb els agents del Post de Comandament de Metrovalencia per a entaular una conversació i poder demandar informació i ajuda per part dels clients que ho sol·liciten polsant el botó de l’intercomunicador. La xarxa d’interfonos està repartida per les estacions, parades, baixadors i ascensors.
 
Els mesos de major demanda en els interfonos són març (6.776), juny (6.735), abril (6.290), novembre (6.236), agost (6.207) i gener (6.193).
 
Quant als motius de les crides, en els interfonos predominen la petició d’informació general, en un 39% dels casos; seguida d’alguna anomalia en la targeta sense contacte, un 15%; falses crides, un 14% i distints problemes d’accés, un 4%.

Notícies relacionades

15 - 09 - 2025

Martínez Mus anuncia que la nova estació de València Sud de Metrovalencia construïda després de les riuades entrarà en servici abans de cap d’any

El conseller d'Infraestructures ha comprovat l'evolució dels treballs de construcció del pas inferior que connectarà la parada amb el nou...
10 - 09 - 2025

Metrovalencia modifica el cap de setmana el servici entre València Sud i Torrent Avinguda per les obres d’accessibilitat a Picanya després de les riuades

Els treballs previstos comencen la nit del divendres 12 de setembre i finalitzaran la matinada del diumenge al dilluns 15...
30 - 08 - 2025

Metrovalencia recupera el dilluns els seus horaris i itineraris habituals en finalitzar el servici d’agost i els talls en Masies (L1) i Aragó (L5 i 7)

L'1 de setembre circularan més trens i tramvies amb els seus trajectes i horaris complets Bétera tornarà a ser la...