Atenció al client

Les sol·licituds de les targetes personalitzades de l’ATMV (Autoritat del Transport Metropolità de València) de transport integrat amb els títols SUMA es realitzen a través de la web de l’ATMV.

 

Si vols una targeta personalitzada exclusiva per a la xarxa de Metrovalencia (metro i tramvia): TuiN, TuIN Jove, Gent Major, Mobilitat i Mobilitat Anual has de registrar-te prèviament en la nostra web i arreplegar-la en i arreplegar-la en els Espais de Xàtiva, Colón, Benimaclet o Alacant.

Servicis disponibles

Metrovalencia compta amb una xarxa d’Espais, Centre d’Atenció al Client i Punts del Client que presten, entre altres, els servicis següents:

  • Informació al client: horaris, tarifes, itineraris i, en general, qualsevol tipus d’informació d’interés.
  • Gestió de carnets propis: altes, duplicats, restauració, renovació, reactivació de família numerosa/monoparental i Família Educadora.
  • Gestió de suggeriments, reclamacions i incidències per operacions efectuades en màquines automàtiques.
  • Gestió i cobrament de suplements.
  • Gestió d’objectes perduts.
  • Justificants en cas de retard de trens.
  • Consultes sobre targetes sense contacte.

A més només en Espais i CAC

  • Gestió de documentació:
    • Sol·licituds d’arrelament.
    • Justificants de pagament de títols de transport.
    • Justificant de viatges realitzats amb TSC.
    • Declaració de sinistre amb danys personals a clients.
    • Sol·licitud de modificació o accés de dades personals de clients (únicament en l’Espai de Colón).

Horaris dels Espais del Client

Colón

  • Situat en l’entresòl de l’estació.
  • Obert de dilluns a divendres en el següent horari:
    • De l’1 de gener al 30 de juny i de l’1 de setembre al 31 de desembre 7:00 a 21:30 h.
    • Setmana Santa i Pasqua:
      • L’horari dels dies laborables del dilluns 25 de març al divendres 5 abril és de 9.00 a 13:50h i de 17.00 a 19:45h.
        • Aquest horari afecta als dies de març: dilluns 25, dimarts 26, dimecres 27 i dijous 28 i als dies del mes d’abril: dimarts 2, dimecres 3, dijous 4 i divendres 5.
    • De l’1 de juliol al 31 d’agost: de 9.00 a 13.50 h. i de 15.00 a 17.45 h de dilluns a divendres.
  • Dissabtes, diumenges i festius: tancat
    • Es consideren festius el divendres 29 de març, el dilluns 1 i el dilluns 8 d’abril.

Xátiva

  • Situat en el vestíbul principal de l’estació, entrada junt Estació del Nord.
  • Obert en el següent horari:
    • De dilluns a divendres: de 7:00 a 21:30 h
    • Dissabtes, diumenges i festius (excepte el 25 de desembre i l’1 de gener) : de 10:00 a 13:50 h i de 16:00 a 19:45 h
      • Es consideren festius el divendres 29 de març, el dilluns 1 i el dilluns 8 d’abril.
    • Dia 15 d’agost i 6 de gener: de 10:00 a 13:50 h.

Alacant

  • Situat en el vestíbul principal de la G.V de les Germanies, 36 en l’estació d’Alacant
  • Obert en el següent horari:
    • De dilluns a divendres: de 7:00 a 21:30 h
    • Dissabtes, diumenges i festius (excepte el 25 de desembre i l’1 de gener): de 10:00 a 13:50 h i de 16:00 a 19:45 h
      • Es consideren festius el divendres 29 de març, el dilluns 1 i el dilluns 8 d’abril.
    • Dia 15 d’agost i 6 de gener: de 10:00 a 13:50 h.

Horaris del Centre d’Atenció al Client

Benimaclet

  • Situat en el vestíbul principal de l’estació, entrada per C/ Vicente Zaragozá.
  • Obert de dilluns a divendres en el següent horari:
    • De l’1 de gener al 30 de juny i de l’1 de setembre al 31 de desembre: de 7:00 a 21:30 h.
    • Setmana Santa i Pasqua:
      • L’horari dels dies laborables del dilluns 25 de març al divendres 5 abril és de 9.00 a 13:50h i de 17.00 a 19:45h.
        • Aquest horari afecta als dies de març: dilluns 25, dimarts 26, dimecres 27 i dijous 28 i als dies del mes d’abril: dimarts 2, dimecres 3, dijous 4 i divendres 5.
    • De l’1 al 24 de juliol: De 9:00 a 13:50 h i de 15:00 a 17:45 h.
    • Tancat del 25 de juliol al 31 d’agost tots dos inclusivament.
    • Tancat els dissabtes, diumenges i festius
      • Es consideren festius el divendres 29 de març, el dilluns 1 i el dilluns 8 d’abril.

Horaris dels Punts del Client

  • Situats en les taquilles de les següents estacions i amb este horari excepte situacions d’incidència o necessitats de servei:
Dilluns a divendres Dissabtes i festius
Empalme De 8 a 20:00 h De 8:00 a 20:00 h
Àngel Guimerà * De 8 a 20:00 h Tancat
Mislata * De 8:00 a 20:00 h Tancat

* S’exceptuen els següents períodes, on els Punts del Client assenyalats estaran tancats:

De l’1 al 7 de gener del 2024
Del 16 de març al 8 d’abril de 2024
Del 24 de juny al 15 de setembre de 2024
Del 7 a l’11 d’octubre de 2024
Del 2 al 6 de desembre de 2024
Del 23 al 31 de desembre de 2024
De l’1 al 6 de gener de 2025

Telèfon d’informació al client

900 46 10 46 – Gratuït

L’objectiu d’aquest servici és facilitar als clients de Metrovalencia tota la informació relativa als nostres servicis:

  • Horaris
  • Tarifes
  • Gestió dels objectes perduts
  • Llocs d’interés i esdeveniments
  • Activitats d’oci i cultura de Metrovalencia
  • Gestió de suggeriments, reclamacions i incidències per operacions efectuades en màquines automàtiques.

Horari d´atenció:

  • Laborables i dissabtes: De 07:30 a 22:20 hores
  • Diumenges i festius: De 08:10 a 21:50 hores

Intèrfons

Els intèrfons són elements de comunicació que es troben en totes les estacions de metro. Servixen per a una comunicació directa amb els agents del Centre d’Informació i Ajuda al Client – CIAC, i ens permeten estar amb tu des de qualsevol estació o parada de les línies 1, 2, 3, 5, 7 i 9.

Estan situats abans i després de les línies de validació, en totes les estacions subterrànies i en les estacions de superfície, en els vestíbuls.

També hi ha intèrfons en tots els baixadors de les línies de metro.
Intèrfons
I sempre pots trobar-nos en el telèfon gratuït 900 46 10 46 disponible tots els dies de l’any.