Atenció al client

Les sol·licituds de les targetes personalitzades de l’ATMV (Autoritat del Transport Metropolità de València) de transport integrat amb els títols SUMA es realitzen a través de la web de l’ATMV.

 

Si vols una targeta personalitzada exclusiva per a la xarxa de Metrovalencia (metro i tramvia): TuiN, TuIN Jove, Gent Major, Mobilitat i Mobilitat Anual has de registrar-te prèviament en la nostra web i arreplegar-la en i arreplegar-la en els Espais de Xàtiva, Colón, Benimaclet o Alacant.

Servicis disponibles

Metrovalencia compta amb una xarxa d’Espais, Centre d’Atenció al Client i Punts del Client que presten, entre altres, els servicis següents:

  • Informació al client: horaris, tarifes, itineraris i, en general, qualsevol tipus d’informació d’interés.
  • Gestió de carnets propis: altes, duplicats, restauració, renovació, reactivació de família numerosa/monoparental i Família Educadora.
  • Gestió de suggeriments, reclamacions i incidències per operacions efectuades en màquines automàtiques.
  • Gestió i cobrament de suplements.
  • Gestió d’objectes perduts.
  • Justificants en cas de retard de trens.
  • Consultes sobre targetes sense contacte.

A més només en Espais i CAC

  • Gestió de documentació:
    • Sol·licituds d’arrelament.
    • Justificants de pagament de títols de transport.
    • Justificant de viatges realitzats amb TSC.
    • Declaració de sinistre amb danys personals a clients.
    • Sol·licitud de modificació o accés de dades personals de clients (únicament en l’Espai de Colón).

Horaris dels Espais del Client

Colón

Horari de recollida de l’Abonament Temporal Jove gratuït

  • Laborables de 8.00 a 20.00 hores

 

Situat en l’entresòl de l’estació.

  • Laborables de 7.00 a 21.30 hores
  • Dissabtes i festius tancat

Xátiva

Horari de recollida de l’Abonament Temporal Jove gratuït

  • Laborables de 8:00 a 20:00
  • Dissabtes i festius de 10:30-12:30 i de 16:30-18:30
  • Situat en el vestíbul principal de l’estació, entrada junt Estació del Nord.
  • Obert en el següent horari:
    • De dilluns a divendres: de 7:00 a 21:30 h
    • Dissabtes, diumenges i festius (excepte el 25 de desembre i l’1 de gener que està tancat) : de 10:00 a 13:50 h i de 16:00 a 19:45 h
    • Dilluns 6 gener, obert de 10.00 a 14.00 hores

Alacant

Horari de recollida de l’Abonament Temporal Jove gratuït

  • Laborables de 8.30 a 14.00 hores i de 15.00 a 20.30 hores
  • Dissabtes i festius de 10.30 a 12.30 hores i de 16.30 a 18.30 hores

Obert en el següent horari:

  • Dilluns a divendres: De 7.00 hores a 21.30 hores
  • Dissabtes, diumenges i festius (excepte el 25 de desembre i l’1 de gener que està tancat): de 10.00 a 13.50 i de 16.00 a 19.45 hores.
  • Dilluns 6 gener, obert de 10.00 a 14.00 hores

Situat en el vestíbul principal de la G.V de les Germanies, 36 en l’estació d’Alacant

Horaris del Centre d’Atenció al Client

Benimaclet

L’horari de recollida de l’Abonament Temporal Jove gratuït és de 8.00 a 20.00 hores

 

  • Situat en el vestíbul principal de l’estació, entrada per C/ Vicente Zaragozá.
  • Obert de dilluns a divendres en el següent horari:
    • De 7.00 a 21.30 hores
    • Tancat els dissabtes, diumenges i festius

Horaris dels Punts del Client

  • Situats en les taquilles de les següents estacions i amb este horari excepte situacions d’incidència o necessitats de servici:
Dilluns a divendres Dissabtes i festius
Empalme De 8 a 20:00 h De 8:00 a 20:00 h
Àngel Guimerà* De 8 a 20:00 h Tancat
Mislata* De 8:00 a 20:00 h Tancat

* S’exceptuen els següents períodes, on els Punts del Client assenyalats estaran tancats:

  • De l’1 al 6 de gener del 2025
  • Del 15 al 19 de març de 2025
  • Del 17 al 28 d’abril de 2025
  • Del 23 de juny al 14 de setembre de 2025
  • Del 9 a l’13 d’octubre de 2025
  • Del 6 al 10 de desembre de 2025
  • Del 24 al 31 de desembre de 2025
  • De l’1 al 6 de gener de 2026

 

Telèfon d’informació al client

900 46 10 46 – Gratuït

L’objectiu d’aquest servici és facilitar als clients de Metrovalencia tota la informació relativa als nostres servicis:

  • Horaris
  • Tarifes
  • Gestió dels objectes perduts
  • Llocs d’interés i esdeveniments
  • Activitats d’oci i cultura de Metrovalencia
  • Gestió de suggeriments, reclamacions i incidències per operacions efectuades en màquines automàtiques.

 

Horari d´atenció:

  • De dilluns a dissabte de 7.30 a 22:20 hores
  • Diumenges i festius de 8:00 a 21:55 hores

Intèrfons

Els intèrfons són elements de comunicació que es troben en totes les estacions de metro. Servixen per a una comunicació directa amb els agents del Centre d’Informació i Ajuda al Client – CIAC, i ens permeten estar amb tu des de qualsevol estació o parada de les línies 1, 2, 3, 5, 7 i 9.

Estan situats abans i després de les línies de validació, en totes les estacions subterrànies i en les estacions de superfície, en els vestíbuls.

També hi ha intèrfons en tots els baixadors de les línies de metro.
Intèrfons
I sempre pots trobar-nos en el telèfon gratuït 900 46 10 46 disponible tots els dies de l’any.