Serveis disponibles
Metrovalencia compta amb una xarxa d’Espais, Centre d’Atenció al Client i Punts del Client que presten, entre altres, els serveis següents:
- Informació al client: horaris, tarifes, itineraris i, en general, qualsevol tipus d’informació d’interés.
- Gestió de carnets propis: altes, duplicats, restauració, renovació, reactivació de família numerosa/monoparental i Família Educadora.
- Gestió de suggeriments, reclamacions i incidències per operacions efectuades en màquines automàtiques.
- Gestió i cobrament de suplements.
- Gestió d’objectes perduts.
- Justificants en cas de retard de trens.
- Consultes sobre targetes sense contacte.
A més només en Espais i CAC
- Gestió de documentació:
- Sol·licituds d’arrelament.
- Justificants de pagament de títols de transport.
- Justificant de viatges realitzats amb TSC.
- Declaració de sinistre amb danys personals a clients.
- Sol·licitud de modificació o accés de dades personals de clients (únicament en l’Espai de Colón).
Horaris dels Espais del Client
Colón
- Situat en l’entresòl de l’estació.
- Obert de dilluns a divendres en el següent horari:
- Del 01/01 al 30/06 (menys Setmana Santa i Pasqua) i del 01/09 al 31/12: de 7:00 a 21:30 h.
- 3, 4, 5, 6, 11, 12, 13 i 14 d’abril: de 9:00 a 13:50 h i de 15:00 a 17:45 h
- Del 01/07 al 31/08: de 9.00 a 13.50 h. i de 15.00 a 17.45 h de dilluns a divendres.
- Dissabtes, diumenges i festius: tancat
- Del 01/01 al 30/06 (menys Setmana Santa i Pasqua) i del 01/09 al 31/12: de 7:00 a 21:30 h.
Xátiva
- Situat en el vestíbul principal de l’estació, entrada junt Estació del Nord.
- Obert en el següent horari:
- De dilluns a divendres: de 7:00 a 21:30 h
- Dissabtes, diumenges i festius (excepte 25/12 i 01/01) : de 10:00 a 13:50 h i de 16:00 a 19:45 h
- Dia 15 d’agost i 6 de gener: de 10:00 a 13:50 h.
Alacant
- Situat en el vestíbul principal de la G.V de les Germanies, 36 en l’estació d’Alacant
- Obert en el següent horari:
- De dilluns a divendres: de 7:00 a 21:30 h
- Dissabtes, diumenges i festius (excepte 25/12 i 01/01) : de 10:00 a 13:50 h i de 16:00 a 19:45 h
- Dia 15 d’agost i 6 de gener: de 10:00 a 13:50 h.
Horaris del Centre d’Atenció al Client
Benimaclet
- Situat en el vestíbul principal de l’estació, entrada per C/ Vicente Zaragozá.
- Obert de dilluns a divendres en el següent horari:
- Del 01/01 al 30/06 (menys Setmana Santa i Pasqua) i del 01/09 al 31/12: de 7:00 a 21:30 h.
- 3, 4, 5, 6, 11, 12, 13 i 14 d’abril: de 9:00 a 13:50 h i de 15:00 a 17:45 h
- Del 01/07 al 31/08: De 9:00 a 13:50 h i de 15:00 a 17:45 h.
- Del 01/01 al 30/06 (menys Setmana Santa i Pasqua) i del 01/09 al 31/12: de 7:00 a 21:30 h.
- Tancat els dissabtes, diumenges i festius
Horaris dels Punts del Client
- Situats en les taquilles de les següents estacions i amb este horari excepte situacions d’incidència o necessitats de servei:
Dilluns a divendres | Dissabtes i festius | |
---|---|---|
Empalme | De 8 a 20:00 h | De 8:00 a 20:00 h |
Àngel Guimerà * | De 8 a 20:00 h | Tancat |
Mislata * | De 8:00 a 20:00 h | Tancat |
* S’exceptuen els següents períodes, on els Punts del Client assenyalats estaran tancats:
De l’1 al 6 de gener del 2023
De 6 al 17 d’abril de 2023
Del 26 de juny al 17 de setembre de 2023
Del 9 al 13 d’octubre de 2023
Del 4 al 8 de desembre de 2023
Del 26 al 29 de desembre de 2023
De l’1 al 6 de gener de 2024
App oficial de Metrovalencia
Descarrega l’App oficial de Metrovalencia en Google Play
Descarrega l’App oficial de Metrovalencia en Apple Store
Telèfon d’informació al client
900 46 10 46 – Gratuït
L’objectiu d’aquest servici és facilitar als clients de Metrovalencia tota la informació relativa als nostres servicis:
- Horaris
- Tarifes
- Gestió dels objectes perduts
- Llocs d’interés i esdeveniments
- Activitats d’oci i cultura de Metrovalencia
- Gestió de suggeriments, reclamacions i incidències per operacions efectuades en màquines automàtiques.
Horari d´atenció:
- Laborables i dissabtes: De 07:30 a 22:20 hores
- Diumenges i festius: De 08:10 a 21:50 hores
Intèrfons
Els intèrfons són elements de comunicació que es troben en totes les estacions de metro. Servixen per a una comunicació directa amb els agents del Centre d’Informació i Ajuda al Client – CIAC, i ens permeten estar amb tu des de qualsevol estació o parada de les línies 1, 2, 3, 5, 7 i 9.
Estan situats abans i després de les línies de validació, en totes les estacions subterrànies i en les estacions de superfície, en els vestíbuls.
També hi ha intèrfons en tots els baixadors de les línies de metro.
I sempre pots trobar-nos en el telèfon gratuït 900 46 10 46 disponible tots els dies de l’any.