Preguntes freqüents
Escriu les paraules clau del teu dubte
Les nostres preguntes
Vull anul·lar o cancel·lar la meua cita prèvia
1.- Entra en la web amb el teu correu electrònic i la contrasenya que vas triar per a accedir al lloc.
2.- Prem en aquest enllaç https://www.metrovalencia.es/ca/cita-previa
3.- Pestanya ‘les meues cites’, botó ‘Anul·lar’.
Tinc una cita prèvia i vull canviar l’hora
Per a canviar l’hora de la teua cita prèvia has d’anul·lar la que ja tens i sol·licitar una nova.
Tinc una cita prèvia i vull canviar la data
Per a canviar la data de la teua cita prèvia has d’anul·lar la que ja tens i sol·licitar una nova.
Com sol·licite una cita prèvia per a obtenir l’Abonament Temporal Jove gratuït?
Dona’t d’alta en la web, prem en l’enllaç de confirmació que rebràs en el teu correu electrònic i, a continuació, ja pots accedir a la pàgina de sol·licitud de cita prèvia.
Important: per a obtenir el teu Abonament Temporal Jove gratuït és necessari que, en el formulari d’alta de la web, emplenes el camp ‘Tipus de document’ i el seu número corresponent.
Què és un títol de transport vàlid?
La validesa d’un títol de transport vindrà determinada, a més de per la seua corresponent validació, per l’adequació del seu ús als àmbits modal, zonal, temporal, material i personal que posseeix, per la utilització del suport pel seu titular en els casos que procedisca i per la no superació del temps màxim de viatge.
A tals efectes s’entén per:
- àmbit modal, manera de transport, Metrovalencia, EMT, Metrobús o Renfe.
- àmbit zonal, zona de validesa del títol, figura en el quadre de tarifes.
- àmbit temporal, temps de validesa del títol fixat per un dels criteris següents: data de caducitat, canvi de tarifes o per ser d’ús immediat (senzill en paper o títol de regularització).
- àmbit material, saldo en viatges o en euros.
- àmbit personal, si el títol és anònim o personalitzat. Aquest últim només pot ser utilitzat pel seu titular.
- temps màxim de viatge per a la combinació zonal del títol, figura en el quadre de tarifes.
Què fer en cas d’emergència o si observes alguna cosa que puga posar en risc la seguretat?
- Telefonar al 112
- Avisar mitjançant els intèrfons
- Dirigir-se a un agent d’FGV o a un vigilant de seguretat
- Cridar a Atenció al Client de Metrovalencia 900 46 10 46
Si es disposa d’un títol TuiN, es pot canviar a un títol SUMA?
Per a poder carregar un títol SUMA en el mateix suport en el qual es contenia un títol TuiN, sempre que aquest no fóra personalitzat, només es podrà fer quan aquest títol estiga esgotat o li quede menys d’1 euro de saldo i, únicament, en els punts de venda de Metrovalencia (taquilles, màquines autovenda i centres d’atenció al client).
Si la persona usuària té una TUIN personalitzada, haurà d’adquirir un nou suport per a obtenir els nous títols SUMA.
Puc utilitzar l’Abonament Temporal Jove gratuït per a desplaçar-me per la xarxa de Renfe Rodalia?
No, en aquest títol no està integrat Renfe Rodalia. Per a viatjar gratuïtament per la xarxa de Renfe Rodalia s’ha d’optar per l’abonament gratuït per a persones viatgeres recurrents que comercialitza l’operador. Més informació en aquest enllaç.
Fins quan es mantindrà el descompte del 50% en els títols de transport?
La reducció parcial temporal del 50% s’aplicarà en venda fins al 31 de gener de 2025.
Quins títols tenen el 50% de descompte?
La Reducció parcial temporal del 50% s’aplica als títols de transport SUMA 10, SUMA Mensual, SUMA Mensual Jove, títols TuiN i abonaments temporals de Metrovalencia, fins al 31 de gener de 2025.
Es pot canviar un títol per un altre títol SUMA amb la nova zonificació? (amb data d’entrada en vigor el 6 de març de 2023)
Sí, es pot canviar en les xarxes de venda abonant la diferència, si n’hi haguera.
Si tinc un títol amb combinació ABC o BC per a anar a l’aeroport, podré utilitzar-lo per a anar a l’aeroport encara que haja canviat la zona a +?
Sí, podràs continuar utilitzant-ho si s’ha carregat o recarregat abans del 6 de març de 2023.
Si vaig comprar un títol abans de l’entrada en vigor de les noves zones (6 de març de 2023), fins quan podré continuar utilitzant-ho?
Es podrà continuar utilitzant fins al 31 de gener de 2024.
Quin és el preu del SUMA Mensual Jove?
El benefici d’aquest abonament per als titulars del Carnet Jove és d’un 15% de descompte sobre el preu de venda del SUMA Mensual.
Quina combinació zonal necessite?
Existeixen diferents tipus de combinacions zonals. Les zones que inclouen el símbol + són les que s’utilitzen per als trajectes amb origen o destinació en la parada de Aeroport.
Per a orientar-se sobre el plànol, la regla principal que s’ha de tindre en compte és que la combinació zonal adequada és la que conté, almenys, totes les zones tarifàries per les discorre el viatge. Quan es transite pel solape zonal es considerarà que el trajecte es realitza per zones A o B en funció del que resulte més favorable per a la persona usuària.
Per això és convenient destacar que en el cas que el recorregut passe per la ciutat de València o la parada de Empalme, el títol haurà de contindre en qualsevol cas la zona A.
Per exemple, un trajecte en Metrovalencia des de Llíria a Bétera suposa realitzar un viatge eixint de la zona B per a arribar a un altre destí en zona B però necessàriament cal passar per una parada en A (Empalme). Per tant, com es travessa la zona A, el títol haurà de contindre la zona A, així que s’haurien de pagar dues zones (AB).
Perquè un títol de transport es considere vàlid és necessari que incloga totes les zones per les quals discórrega el trajecte a realitzar en la manera de transport seleccionat.
* En el cas de trajectes que siguen des de/cap a solape: Es recomana adquirir combinació zonal A si els desplaçaments habituals són des de/cap a València capital i B si els desplaçaments són des de/cap als municipis de zona B (Llíria, Serra, Sagunt etc.)
** En el cas que el recorregut passe per la ciutat de València o la parada de Empalme, el títol haurà de contindre en qualsevol cas la zona A.
En què consisteixen les zones?
La distribució zonal dels diferents operadors de transport (Metrovalencia, EMT, MetroBus, Renfe Rodalia) està formada per quatre zones amb una àrea de solape i una àrea de suplement tarifari (+) per a la parada de l’Aeroport. Aquesta nova zonificació es va posar en funcionament el 6 de març de 2023.
– Metrovalencia: zones A, B i +
– EMT: zona A
– MetroBus: zones A, B i C
– Renfe Rodalia: A, B, C i D.
Accedeix des d’aquest enllaç als plànols de cada operador de transport.
Què he de fer per a beneficiar-me de l’ampliació de la gratuïtat de l’Abonament Temporal Jove gratuït fins al 31 de desembre?
L’ampliació de la gratuïtat fins al 31 de desembre de 2024 s’actualitza de manera automàtica.
Puc viatjar amb el mateix Abonament Temporal Jove gratuït en la xarxa de Metrovalencia i de TRAM d’Alacant?
L’Abonament Temporal Jove gratuït és específic per a viatjar en Metrovalencia o en TRAM d’Alacant. Podràs obtenir diverses cites per a cada document identificatiu a través del seu web corresponent.
Què és l’Abonament Temporal Jove gratuït?
l’Abonament Temporal Jove gratuït és una targeta personal i intransferible que permet a les persones menors de 31 anys viatjar gratuïtament en les línies de Metrovalencia i MetroBus sense límit de viatges, fins al 31 de desembre de 2024.
Qui poden sol·licitar l’Abonament Temporal Jove gratuït?
Ho poden sol·licitar el col·lectiu de joves de fins a 30 anys d’edat, inclusivament, en el moment de la seua sol·licitud, que serà efectiva fins al 31 de desembre de 2024, inclusivament.
Per on puc viatjar amb l’Abonament Temporal Jove gratuït?
Amb l’Abonament Temporal Jove gratuït pots viatjar per tota la xarxa de Metrovalencia, després de validar la targeta, inclòs Aeroport. L’Abonament Temporal Jove gratuït és vàlid també per a viatjar amb MetroBus i EMT.
He perdut o m’han robat l’Abonament Temporal Jove gratuït, com aconsegueixo un altre?
Si has perdut o t’han robat el teu Abonament Temporal Jove gratuït, has de sol·licitar cita prèvia en aquest enllaç perquè et lliurem un nou de substitució.
L’Abonament Temporal Jove gratuït no funciona, com aconsegueixo un altre?
Si el teu abonament Temporal Jove gratuït Temporal Jove ha deixat de funcionar, has de sol·licitar cita prèvia perquè et lliurem una nova de substitució.
He de validar sempre l’Abonament Temporal Jove gratuït?
Sí, cada vegada que inicies un viatge has de validar el teu abonament Temporal Jove gratuït, igual que s’ha de fer amb qualsevol altre títol de transport.
Cal pagar el suport l’Abonament Temporal Jove gratuït?
No, l’Abonament Temporal Jove gratuït és totalment gratis, inclòs el suport.
Pot arreplegar l’Abonament Temporal Jove gratuït una persona diferent al sol·licitant?
Sí, l’Abonament Temporal Jove gratuït la pot arreplegar una altra persona encara que no siga el titular, sempre que presente el número de cita rebut en el seu email i el DNI original de la persona sol·licitant.
l’Abonament Temporal Jove gratuït ha de renovar-se tots els mesos?
No, l’ampliació de la gratuïtat fins al 31 de desembre de 2024 s’actualitza de manera automàtica.
Necessite un suport especial per a l’Abonament Temporal Jove gratuït?
Sí, necessites un suport especial per a viatjar amb l’Abonament Temporal Jove gratuït, no és vàlid cap altre suport que ja tingues. El suport de l’Abonament Temporal Jove gratuït és específic per a aquest ús i és gratuït.
Tinc una empresa i necessite carregar títols de l’ATMV (Agència de Transports Metropolitana de València) per al personal de la meua plantilla Què he de fer?
Escriu un correu a atmv.empresas@gva i sol·licita pressupost dels títols que necessites. Una vegada aprovat serà necessari realitzar una transferència bancària per l’import de la compra i acordar una data de recollida de les targetes i/o càrregues i de la factura. En el cas que se sol·liciten targetes personalitzades s’haurà d’aportar la documentació necessària a través d’aquest formulari
Què és SUMA?
SUMA són els títols de l’Autoritat del Transport Metropolità de València (ATMV) que permeten viatjar amb una mateixa targeta per l’Àrea Metropolitana utilitzant Metrovalencia, EMT, RENFE Rodalia i MetroBus així com el transport urbà d’alguns municipis (Paterna i Sagunt). Aquest nou títol et permet, a més, fer un transbord gratuït entre diferents mitjans de transport o entre dues línies diferents d’EMT, de MetroBus o de l’operador urbà de Paterna o Sagunt.
Quins avantatges té la targeta única SUMA?
Amb una mateixa targeta, de forma més senzilla i amb unes tarifes més econòmiques pots viatjar en Metrovalencia, EMT, MetroBus, Rodalia de Renfe i en el transport urbà de Paterna i Sagunt i, a més, fer un transbord gratuït entre diferents formes de transport, o entre dues línies diferents de l’EMT o de Metrobus, sempre que la combinació zonal ho permeta, en els següents casos:
- Entre operadors diferents (per exemple: EMT- Renfe, Metrovalencia-Renfe, Metrobus-Renfe, Metrovalencia-EMT, Metrovalencia-Metrobus, Metrobus-EMT, operador urbà-Metrobus, operador urbà-EMT, operador urbà-Metrovalencia, operador urbà-Renfe)
- Entre dues línies diferents de l’EMT
- Entre dues línies diferents de MetroBus
- Entre dues línies diferents d’operador urbà
Recorda que els transbords entre metro i tramvia no computen com a transbord, per exemple una persona usuària pot agafar el metro + tramvia + l’EMT consumint un únic viatge de SUMA 10.
On puc comprar els nous títols SUMA?
Els títols SUMA es poden comprar en tots els punts de venda habituals
- En les taquilles i màquines d’autovenda de les estacions de Metrovalencia.
- En les taquilles i màquines d’autovenda de les estacions de Renfe Rodalia.
- En quioscos, estancs i altres punts de venda habituals de la xarxa de vendes d’ATMV.
- A través de l’app RecargaSUMA.
Si vols un SUMA Mensual o un SUMA Mensual Jove necessites un suport personalitzat específic per a carregar aqueixos títols, excepte si ja disposes d’un suport Móbilis personalitzat propietat d’ATMV. Aquest suport es pot sol·licitar:
- Presencialment
- En l’Oficina d’Atenció al Client de l’ATMV situada en l’entreplanta de l’estació de metro de Colón, amb cita prèvia obtinguda des de la web de l’ATMV.
- En els punts de venda de Logista (quioscos, estancs…). Ells realitzaran el tràmit i després podràs passar per l’oficina de l’ATMV a arreplegar-la o en el mateix punt de venda.
Hauràs d’aportar el DNI i una fotografia de carnet. A més, si el que vols és una SUMA Jove hauràs d’aportar també el Carnet Jove.
El cost del suport personalitzat és de 4 €.
- Telemàticament
Si prefereixes no haver d’agafar cita prèvia, i que el procés siga més ràpid es pot sol·licitar el suport personalitzat a través de la web atmv.gva.es.
Per a fer aquest tràmit és necessari aportar online el DNI i una fotografia de carnet. A més, si el que vols és una SUMA Jove hauràs d’aportar també el Carnet Jove. Una vegada sol·licitada, ATMV s’encarregarà de confeccionar el suport i rebràs un email quan estiga preparada. A continuació, podràs passar per:
- L’Oficina d’Atenció al Client d’ATMV situada en l’entreplanta de l’estació de metro de Colón per a arreplegar-la sense necessitat de traure cita prèvia.
- O rebre-la per correu postal per 1 € addicional.
Si es disposa d’un títol TuiN, què ocorre quan canvien les tarifes?
Si la persona usuària vol seguir amb el títol TuiN se li aplicaran les tarifes vigents en Metrovalencia a cada moment.
SUMA: Quant temps dura el transbord gratuït?
En el cas del SUMA 10, el transbord gratuït es podrà realitzar abans que transcórreguen 90 minuts des de la primera validació si es viatja en una zona o en 110, 130 o 140 minuts si es viatja per dos, tres o quatre zones, respectivament. Per exemple, es podrà anar a València des de Castellò en Rodalia i accedir gratis a un autobús de l’EMT o a un metro de Metrovalencia en arribar a València.
En el cas del SUMA Mensual els viatges i transbords són il·limitats durant el seu període de validesa.
El temps comença a comptar des de la primera validació.
SUMA: He de comprar una nova targeta?
Hi ha un disseny específic per a aquesta targeta, identificada amb la paraula SUMA, però no és necessari comprar un nou suport per a utilitzar els nous títols. Si tens una targeta Móbilis anònima, no caducada, de plàstic o de cartó podràs carregar en ella el títol SUMA 10.
Per a gaudir dels avantatges del títol SUMA Mensual necessites un suport personalitzat d’ATMV, podent-se usar una targeta Móbilis personalitzada si aquesta no està caducada.
En quins suports poden carregar-se els títols de coordinació?
En la següent taula es relacionen els tipus de títols de coordinació que poden carregar-se en cada tipus de targeta suport:
Títols de coordinació anònims | Títols de coordinació personalitzats | ||
Móbilis/SUMA anònima de ATMV | Sí | No | |
Móbilis/SUMA anònima de Metrovalencia (PVC, cartó) | Sí* | No | |
Móbilis/SUMA personalitzada de ATMV | Sí | Sí, SUMA Mensual | |
Móbilis/SUMA personalitzada de ATMV jove | Sí | Sí, SUMA Mensual Jove | |
Móbilis personalitzada de Metrovalencia | Gent Major | No | No |
Mobilitat | No | No | |
TuiN | No | No | |
TuiN Jove | No | No |
* En el cas que estiga carregat un títol TuIN, es podrà emprar el suport sempre que el saldo siga menor a 1 euro i passe per un punt d’atenció al client de Metrovalencia o en les màquines autovenda d’aquest operador.
Quan faça el transbord gratuït entre diferents mitjans de transport, cal tornar a validar el títol de nou?
Sí, cada vegada que et puges a un mitjà de transport és necessari validar el títol de transport perquè es considere com a vàlid.
Quin és el preu del SUMA Mensual Jove?
El benefici d’aquest abonament per als titulars del Carnet Jove és d’un 15% de descompte sobre el preu de venda del SUMA Mensual.
Què és registrar una targeta?
És un procediment pel qual una targeta anònima (no personalitzada) es vincula a una persona. Es realitza a través de la pàgina web i et permet beneficiar-te de certs avantatges com recarregar el saldo a través de la web, recuperar-lo en cas de pèrdua, etc.
Puc viatjar amb el meu patinet en el metro i el tramvia?
- El transport de patinets està permés en tota la xarxa.
- Es podrà limitar el nombre de patinets en els trens i tramvies a criteri del personal de FGV, en funció de l’ocupació real del tren o d’altres circumstàncies que així ho requerisquen.
- Els portadors de patinets es responsabilitzaran de no causar molèsties a la resta del passatge ni danys en els vehicles o les instal·lacions.
- Els patinets aniran preferiblement plegats i, en la mesura que siga possible, ocults parcial o totalment davall els seients.
- En cap cas es podrà obstaculitzar l’accés de maquinistes a les cabines de conducció.
Puc viatjar amb la meua bicicleta en el metro i el tramvia?
Pots fer-ho sense cost addicional i amb les condicions següents:
- En dies laborables únicament en trams de superfície; i els dissabtes, diumenges i festius en tota la xarxa. En dies corresponents a certes festivitats o esdeveniments no s’admetrà el transport de bicicletes en tota la xarxa.
- Has de romandre junt amb ella en els espais buits i cuidar que no moleste a la resta dels viatgers ni ocasione danys materials.
- Es permet el transport de bicicletes plegades com a embalums de mà en qualsevol dia i hora.
Puc viatjar amb la meua mascota en el metro i el tramvia?
Únicament està permés el lliure accés i permanència en les instal·lacions de gossos-guia i gossos d’assistència. Si desitges viatjar amb gossos o altres animals domèstics xicotets, pots fer-ho sempre que viatgen en gàbies o transportins convenientment preparats per a això i no embruten ni incomoden a la resta del passatge. Podràs fer-ho sense abonar cap quantitat addicional.
He perdut un objecte personal en les instal·lacions de Metrovalencia. Què puc fer?
Posa’t en contacte amb el telèfon d’atenció al client (900 46 10 46) i t’informarem de si ho hem localitzat i com pots recuperar-ho.
Sóc pensionista. Quin títol de transport és el més indicat per a mi?
Si només desitges realitzar un viatge pots sol·licitar la teua targeta personalitzada de pensionista i obtindre una reducció del 50% en el preu del títol Senzill (amb el mínim de cost del Senzill d’una zona) si el carregues en la Targeta Personalitzada de Pensionista. Si desitges viatjar amb més freqüència et recomanem que consultes la informació sobre la resta dels nostres títols.
Fins a quina edat viatgen gratis els xiquets?
En la xarxa de Metrovalencia (línies de metro i tramvia) els menors de 10 anys poden viatjar gratuïtament, acompanyats per una persona major d’edat, sempre que no se supere el nombre de dos menors per cada títol de transport vàlid. FGV pot sol·licitar un document que acredite l’edat dels xiquets.
Sóc una persona que necessita fer pocs viatges. Quin títol de transport és el més indicat per a mi?
El títol Senzill (un viatge) és el més adequat per a les persones que viatgen poc. A més, existeix el títol SUMA 10, títol de 10 viatges per a desplaçaments per una determinada combinació zonal.
Què necessite per a viatjar en Metrovalencia?
Necessites un suport en què haja carregat un títol de transport vàlid per al trajecte que desitges realitzar: que es corresponga amb les zones tarifàries que se’n van a recórrer, que estiga en vigor i que estiga validat.
Vull viatjar amb metro/tramvia i també amb autobús. Quin títol de transport és el més indicat per a mi?
Sens dubte els títols SUMA, títols integrats per a viatjar en els operadors de transport de Metrovalencia, EMT, MetroBus i Renfe Rodalia.
Quant de temps tinc per a realitzar el meu trajecte en les línies de Metrovalencia?
El temps compta des que valides el teu títol de transport, inclou els transbords que realitzes fins a finalitzar el teu viatge, i varia segons el nombre de zones i de si el títol amb el qual viatges és propi o és coordinat:
- En el cas dels títols propis, el temps màxim de viatge entre les línies de metro i de tramvia és de 90 minuts per als viatges per combinacions zonals conformades per 1 zona (A, B o B+) i 150 minuts per a viatges per la resta de combinacions zonals (AB o AB+), comptats des de la validació del títol.
- En el cas dels títols coordinats, els temps màxims de viatge són 90, 110, 130 i 140 minuts per a combinacions d’una, dues, tres i quatre zones respectivament.
Quan el viatge es realitze amb un títol sense combinació zonal tarifària associada, el temps màxim de viatge vindrà determinat pel recorregut efectuat, segons els temps indicats en el paràgraf anterior.
Sóc una persona que necessita viatjar molt. Quin títol de transport és el més indicat per a mi?
La Targeta SUMA és la millor opció. Amb una mateixa targeta, de forma més senzilla i amb unes tarifes més econòmiques pots viatjar en Metrovalencia, EMT, MetroBus, Rodalia de Renfe i en el transport urbà de Paterna i Sagunt i, a més, fer un transbord gratuït entre diferents formes de transport. Recorda que els transbords entre metro i tramvia no computen.
Sóc membre d’una família monoparental. Puc beneficiar-me de descomptes?
Si tens el carnet de família monoparental expedit per la Generalitat, pots sol·licitar la targeta personalitzada de Família Monoparental en els Centres d’Atenció al Client o en la pàgina web de Metrovalencia. En ella podràs carregar qualsevol títol propi de Metrovalencia amb el mateix percentatge de bonificació que les famílies nombroses. La targeta personalitzada de Família Monoparental té una vigència màxima d’un any, i la pots reactivar en un Centre d’Atenció al Client presentant la documentació requerida.
Sóc membre de família nombrosa. Puc beneficiar-me de descomptes?
Si tens el carnet de família nombrosa expedit per la Generalitat o un altre organisme competent en una altra comunitat autònoma, pots sol·licitar la targeta personalitzada de Família Nombrosa en els Centres d’Atenció al Client. En ella podràs carregar els títols de transport de Metrovalencia amb una bonificació del 20% o el 50%, segons si pertanys a una família nombrosa de categoria general o especial.
Què vol dir recarregar un títol?
És comprar el mateix títol de transport que ja tenies carregat en el teu suport.
Què vol dir carregar un títol?
És comprar un títol de transport en un suport nou o en un que hages utilitzat anteriorment i en el que havia carregat un títol distint que ha caducat o que ja no té saldo.
Què és un suport?
És el medi físic en què es carreguen els títols de transport. És una targeta amb un xip incorporat, que funciona a l’acostar-la a un lector, i pot ser de cartó o de PVC. Els suports són reutilitzables. És reutilitzable per a recarregar el mateix títol o carregar un altre distint quan s’haja esgotat l’anterior.
Passaré uns dies de turisme. Quin títol de transport és el més indicat per a mi?
El títol SUMA T: Viatges il·limitats per a una persona durant 24, 48 o 72 hores des de la primera validació per a la combinació zonal AB i el títol SUMA T+: Viatges il·limitats per a una persona durant 24, 48 o 72 hores des de la primera validació per a la combinació zonal AB+ (que inclou Aeroport).
Què vol dir validar el títol de transport?
És quan acostes el teu suport al lector de la màquina validadora o pas d’accés a l’andana, i es comprova la validesa del títol que portes carregat per a permetre’t el pas.
Tinc més de 65 anys. Quin títol de transport és el més indicat per a mi?
Pots beneficiar-te dels avantatges del Gent Major. Es carrega en una targeta personalitzada específica i et permet realitzar viatges il·limitats per tota la xarxa de Metrovalencia durant 30 dies.
Sóc una persona jubilada. Quin títol de transport és el més indicat per a mi?
Si tens més de 65 anys pots beneficiar-te dels avantatges que t’oferix el títol Gent Major per a disposar de viatges il·limitats durant trenta dies. En tot cas, i si només desitges realitzar un viatge, pots obtindre una reducció del 50% en el preu del títol Senzill (amb el mínim del cost del Senzill d’una zona) si el carregues en la targeta personalitzada Gent Major.
Tinc una discapacitat reconeguda d’un 64% o superior. Quin títol de transport és el més indicat per a mi?
Pots beneficiar-te dels avantatges dels títols Mobilitat mensual o Mobilitat anual. Es carreguen en una targeta personalitzada específica i et permeten realitzar viatges il·limitats per tota la xarxa de Metrovalencia durant 30 dies o un any respectivament, a partir de la primera validació.
Si una persona usuària posseeix targetes associades a una única manera de transport (per exemple: Renfe & Tu de Renfe Rodalia), es pot carregar SUMA?
La Targeta Sense Contacte +Renfe & Tu no és un suport vàlid per a carregar els títols SUMA. La persona usuària haurà d’adquirir o emprar un suport SUMA o Móbilis.
No obstant això, els títols de +Renfe & Tu continuaran existint amb les tarifes que aplicació l’operador de Renfe a cada moment i amb els plans zonals de l’operador.
Què faig si tinc algun problema amb la meua targeta (em l’han robada, l’he perduda, no em funciona correctament…)?
Si la teua targeta està registrada en la web de Metrovalencia o és una targeta personalitzada de Metrovalencia, has d’acudir a un Centre d’Atenció al Client, on t’informaran de les possibilitats que tens, en funció de les característiques de la teua targeta. També pots realitzar una consulta prèvia telefonant al nostre servei d’atenció al client (900 46 10 46) o en els nostres xarxes socials de Twitter o Facebook