Data
01 de December de 2017

Metrovalencia tanca temporalment el Centre d’Atenció al Client de Colón per obres de millora

Els usuaris poden dirigir-se a l’oficina de Xàtiva, la més pròxima, en els altres quatre existents en la xarxa o en els set Punts del Client
 
FGV espera concloure les obres al desembre per a reobrir l’oficina abans de fi d’any

El Centre d’Atenció al Client de l’estació de Colón de Metrovalencia romandrà tancat temporalment a partir del dilluns 4 de desembre per a poder realitzar les obres de millora que té previst realitzar FGV en estes dependències. Els treballs duraran unes quantes setmanes, per la qual cosa s’espera poder obrir novament les oficines a finals d’any
 
Mentrestant, els clients poden desplaçar-se al Centre d’Atenció al Client de Xàtiva, el més pròxim, per a realitzar les gestions habituals que FGV oferix en les seues oficines d’informació, com són les relatives a horaris, títols i tarifes, gestió de targetes personalitzades de FGV o integrades amb altres operadors, la formalització de reclamacions i suggeriments, la gestió i cobrament de suplements, el depòsit i arreplega d’objectes perduts, sol·licituds d’arrelament, factures i justificants de pagament de títols de transport, justificants de viatges realitzats amb targetes sense contacte (TSC), declaració de sinistre amb danys personals a usuaris, etcètera.
 
Metrovalencia disposa actualment d’una xarxa de sis Centres d’Atenció al Client (Xàtiva, Colón, Aeroport, Túria, Benimaclet i en la Universitat Politècnica), des de les quals es realitzen aproximadament 400.000 gestions i consultes a l’any, més els Punts del Client en les taquilles de les estacions de les distintes Línies, concretament en Àngel Guimerà, Torrent Avinguda, Empalme, Alboraya Palmaret, Amistat-Casa de Salud, Mislata i Marítim-Serrería, en els que també poden realitzar-se les dites gestions.
 

Notícies relacionades

24 - 04 - 2025

La Generalitat amplia fins al 31 de maig el termini de validesa de l’actual targeta de transport jove gratuït per a garantir la recepció de la nova Móbilis30

El suport de cartó podrà utilitzar-se durant un mes més per a garantir que tots els sol·licitants disposen de la...
21 - 04 - 2025

Metrovalencia va arreplegar més de 5.800 objectes perduts en 2024

Els usuaris perden una mitjana de 16 articles dia, sobretot DNI, carteres, claus, motxilles, ulleres, diferents carnets, mòbils i paraigües...
30 - 03 - 2025

Metrovalencia facilita la mobilitat per a acudir amb tramvia a les Olimpíades d’FP i al Dia Internacional del Turisme de Reunions

Del 30 de març al 4 d'abril se celebren CV Skills, les Olimpíades de Formació Professional El 3 d'abril tindrà...