Data
20 de February de 2018

El telèfon gratuït i els interfonos de Metrovalencia van atendre més de 140.000 crides en 2017

Els usuaris poden sol·licitar informació i aclarir dubtes en el 900 46 10 46 o en els 350 dispositius instal·lats en estacions i ascensors
 
Horaris i tarifes van ser les qüestions més requerides pels passatgers

El servici telefònic gratuït i els interfonos repartits per la xarxa de Metrovalencia van atendre l’any passat 142.488 peticions d’informació, repartides en 68.530 crides al número 900 46 10 46 i les 73.958 consultes des dels dispositius d’intercomunicació.
 
En el servici telefònic, març, setembre i novembre van ser els mesos de 2017 en que els clients de Metrovalencia més consultes van realitzar, amb 7.717, 7.199 i 6.426 crides, respectivament. En quart lloc se situa octubre, amb 6.163 contactes, a què li seguixen juliol, amb 5.742 i desembre, amb 5.622 peticions d’informació.
 
Quant a la informació sol·licitada a través de telèfon d’informació de Metrovalencia, destaquen les preguntes relacionades amb horaris, que aglutinen el 53,4% del total, seguides de les de tarifes, amb un 13,9%; objectes perduts, amb un 9,4%; i itineraris, amb un 5,7%. La resta representa al capítol de “Diversos”, com els servicis especials del futbol o el detall de quins dies són ordinaris o intermedis per a la circulació.
 
El major volum de crides es produïx entre les 11 i les 12 hores, seguida del període següent, el de 12 a 13 hores i, ja a la vesprada, de 18 a 19 hores.
 
L’objectiu del telèfon gratuït és facilitar als clients tota la informació relativa als servicis d’horaris, tarifes, gestió dels objectes perduts, llocs d’interés i esdeveniments i activitats d’oci i cultura de Metrovalencia.
 
Interfonos
 

La xarxa d’interfonos de Metrovalencia, composta per al voltant de 350 comunicadors, va atendre l’any passat 73.958 peticions d’informació. Els interfonos són dispositius a través dels quals els usuaris poden posar-se en contacte amb els agents del Lloc de Comandament de Metrovalencia per a entaular una conversació, i poder demandar informació i ajuda  polsant el botó de l’intercomunicador. La xarxa d’interfonos està repartida per les estacions, parades, baixadors i ascensors.
 
Els mesos de major demanda en els interfonos són juliol (8.179), març (6.735), setembre (6.290), gener (6.236), abril (6.207) i maig (6.193).
 
Quant als motius de les crides, en els interfonos predominen la petició d’informació general, seguida d’alguna anomalia en la targeta sense contacte, falses crides i distints problemes d’accés.

Notícies relacionades

28 - 07 - 2025

Martínez Mus destaca que 400.000 persones han utilitzat el servici de Metrovalencia entre València Sud-Castelló en el primer mes després de la recuperació

El conseller de Medi Ambient, Infraestructures i Territori ha confirmat el restabliment del servici nocturn a partir de l'1 d'agost...
24 - 07 - 2025

Metrovalencia àmplia el seu servici nocturn el dissabte 26 de juliol amb motiu del ‘correfoc’ de la Gran Fira de Juliol

• Les línies de metro circularan sobre les 1.30 hores amb destinació a Seminari, Paterna, Aeroport, Torrent, Rafelbunyol i Aragó,...
18 - 07 - 2025

Metrovalencia àmplia el seu servici nocturn el dissabte 19 de juliol amb motiu de la celebració de la Gran Nit de Juliol

Els últims trens circularan sobre la 1.30 hores amb destinació a Seminari, Paterna, Aeroport, Torrent, Rafelbunyol i Aragó i en...