Data
21 de March de 2018

Metrovalencia inicia les obres de millora per a convertir el Centre d’Atenció al Client de Xàtiva en un Espai del Client

Els usuaris poden dirigir-se mentres duren els treballs a l’Espai del Client de Colón, als altres existents en la xarxa, o als Punts del Client
 
FGV espera concloure les obres en poc més d’un mes per a reobrir l’oficina a finals d’abril

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha iniciat les obres en el Centre d’Atenció al Client de l’estació de Xàtiva de Metrovalencia, que possibilitaran les millores previstes en estes dependències al convertir-se en un nou Espai del Client. La reforma durarà prop d’un mes, per la qual cosa s’espera poder obrir novament les oficines a finals d’abril.
 
Mentrestant, els clients poden desplaçar-se a l’Espai del Client de Colón, el més pròxim, per a realitzar les gestions habituals que FGV oferix en les seues oficines d’informació, com són les relatives a horaris, títols i tarifes, gestió de targetes personalitzades de FGV o integrades amb altres operadors, la formalització de reclamacions i suggeriments, la gestió i cobrament de suplements, el depòsit i arreplega d’objectes perduts, sol·licituds d’arrelament, factures i justificants de pagament de títols de transport, justificants de viatges realitzats amb targetes sense contacte (TSC), declaració de sinistre amb danys personals a usuaris, etcètera.
 
Metrovalencia disposa actualment d’una xarxa de quatre Centres d’Atenció al Client oberts al públic (Xàtiva, Colón, Aeroport i Benimaclet), des dels quals es realitzen aproximadament 400.000 gestions i consultes a l’any, més els Punts del Client en les taquilles de les estacions de les distintes Línies, concretament en Àngel Guimerà, Torrent Avinguda, Empalme, Mislata i Marítim-Serrería, en els que també poden realitzar-se les dites gestions.

Notícies relacionades

08 - 07 - 2025

FGV reunix al Comité de Participació de Clients de Metrovalencia per a exposar l’evolució del procés de recuperació del servici després de les inundacions

En la trobada han participat entitats i usuaris habituals que han abordat qüestions relacionades amb la reconstrucció i la circulació...
25 - 06 - 2025

El Consell aprova la pròrroga de la gratuïtat del transport públic per a les persones menors de 14 anys i els nous descomptes tarifaris

La mesura, cofinançada pel Govern, entra en vigor l'1 de juliol i es prolonga fins al 31 de desembre de...
24 - 04 - 2025

La Generalitat amplia fins al 31 de maig el termini de validesa de l’actual targeta de transport jove gratuït per a garantir la recepció de la nova Móbilis30

El suport de cartó podrà utilitzar-se durant un mes més per a garantir que tots els sol·licitants disposen de la...