Data
24 de December de 2019

La Generalitat ofereix servei especial de tramvia per a facilitar l’accés a Expo Jove

Del 26 de desembre al 4 de gener se celebra la Fira Internacional de València i la Fira de la Infància i de la Joventut 

A més de la L4 del tramvia amb la parada de Fira, la L2 del metre també comunica amb el recinte firal en l’estació Els Carolines-Fira 

La Generalitat ofereix des del 26 de desembre de 2019 fins al 4 de gener de 2020 serveis especials en la Línia 4 de tramvia de Metrovalencia fins Fira València, amb l’objectiu de facilitar l’accés a la Fira Internacional de València i a la Fira de la Infància i la Joventut, Expo Jove 2019-20.

Durant la celebració de l’esdeveniment, el servei de tramvia funcionarà en tota la línia amb una freqüència de pas de 30 minuts els dies laborables (26, 27, 30 i 31 de desembre i 2 i 3 de gener) i entre 30 i 40 minuts els dissabtes (28 de desembre i 4 de gener); el diumenge (29 de desembre) i el festiu (1 de gener). La franja horària sempre serà de 6 a 22 hores.
 
A fi d’agilitzar el servei, tots els tramvies que realitzen el recorregut fins a la Fira de Mostres ho indicaran en el rètol de destinació ubicat en la capçalera de la unitat. Junt amb el tramvia, també es pot accedir a Fira València, desplaçant-se fins a l’estació Les Carolines/Fira de la Línia 2 de Metrovalencia.
 
Els horaris es poden consultar en la pàgina web www.metrovalencia.es  i en el telèfon gratuït de Informació i atenció al client 900 46 10 46, així com en @metrovalencia i en facebook/metrovalencia.fgv. 

Notícies relacionades

07 - 10 - 2025

Metrovalencia oferix servici nocturn la vespra del 9 d’Octubre per a facilitar l’accés als actes programats

 La nit del dimecres els metros i tramvies circulen fins prop de les 3 de la matinada per a facilitar...
05 - 10 - 2025

Metrovalencia recupera la circulació en les Línies 4, 6 i 8 del tramvia tras completar els treballs de renovació previstos

Els tramvies han tornat a circular amb normalitat des de primera hora del matí de hui diumenge 5 d'octubre La...
01 - 10 - 2025

Les Línies 4, 6 i 8 del tramvia de Metrovalencia no circularan el dissabte 4 d’octubre per la renovació dels sistemes de senyalització i comunicacions

La interrupció temporal prevista començarà la nit del divendres 3 d'octubre, a partir de les 23.50 hores, i el diumenge...