Data
08 de July de 2022

Metrovalencia reforça el servei nocturn el dia 10 per a facilitar la mobilitat en els actes de la Gran Fira de València

  • La pirotècnia Zarzoso dispararà es Castell de Pals a les 23.59 hores en la Plaça de l’Ajuntament
  • Els trens especials tindran com a destinació Rafelbunyol, Avinguda del Cid, Marítim, Aeroport, Paterna, Seminari i Torrent Avinguda

Metrovalencia reforçarà el servei nocturn el diumenge 10 per a facilitar els nombrosos desplaçaments que es preveuen que existiran en la capital pels actes de la Gran Fira de València, especialment es Castell de Pals que dispararà la pirotècnia Zarzoso a les 23.59 hores en la plaça de l’Ajuntament.

En programar-se aquest espectacle pirotècnic en diumenge, en comptes d’en divendres o dissabte quan el servei nocturn La lluna de Metrovalencia cobreix les necessitats de desplaçaments de les persones usuàries fins a les 3 hores, la Generalitat ha decidit prolongar l’horari comercial del metro i el tramvia perquè els qui s’acosten fins al centre de la ciutat per a gaudir de l’esdeveniment puguen tornar a les seues llars en el transport públic ferroviari.

La prolongació dels horaris dels metros es produiran cap als destins de Rafelbunyol, Avinguda del Cid, Marítim, Aeroport, Paterna, Seminari i Torrent Avinguda.

Per part seua, el tramvia realitzarà quatre ampliacions horàries, una en la Línia 10 d’Alacant a Natzaret; dos en la Línia 6, una de Beteró a*Marítim i una altra de Marítim a Tossal del Rei; i una altra de Línia 4 de Doctor Lluch a Vicente Andrés Estellés.

S’aconsella a les persones usuàries que s’informen dels horaris amb antelació en la pàgina web www.metrovalencia.es, en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com a través de xarxes socials @metrovalencia i facebook/metrovalencia.fgv i en l’App oficial de Metrovalencia per a conéixer amb exactitud el servei oferit.

Notícies relacionades

07 - 10 - 2025

Metrovalencia oferix servici nocturn la vespra del 9 d’Octubre per a facilitar l’accés als actes programats

 La nit del dimecres els metros i tramvies circulen fins prop de les 3 de la matinada per a facilitar...
05 - 10 - 2025

Metrovalencia recupera la circulació en les Línies 4, 6 i 8 del tramvia tras completar els treballs de renovació previstos

Els tramvies han tornat a circular amb normalitat des de primera hora del matí de hui diumenge 5 d'octubre La...
02 - 10 - 2025

La Generalitat obri el 3 d’octubre la connexió dels carrers Alacant i Castelló i completa la reurbanització de l’entorn de la Plaça de Bous

El conseller Vicente Martínez Mus ha anunciat que a la fi d'any les estacions de Xàtiva i Alacant de Metrovalencia...