Data
04 de December de 2023

FGV interromp el 6 de desembre la circulació per obres de millores entre les estacions de Fuente del Jarro i La Canyada de la Línia 2 de Metrovalencia

  • Les obres de construcció del nou baixador i duplicació de via en el polígon industrial obliguen tallar el pas de trens i oferir servici d’autobús entre estes parades
  • La incidència únicament afecta a este tram de la L2 i es prolongarà al llarg de tota la jornada

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) interromprà la circulació ferroviària dimecres que ve dia 6 entre les estacions de Fuente del Jarro i La Canyada de la Línia 2 de Metrovalencia amb motiu de les obres de millores de construcció del nou baixador i duplicació de via que es realitzen en este tram.

Davant esta interrupció, FGV ha disposat un dispositiu alternatiu d’autobús entre les estacions Fuente del Jarro i La Canyada durant tota la jornada, des de primera hora fins a la finalització del servici. Per este mateix motiu la nit del 5 al 6 de desembre el servici nocturn de Metrovalencia en línia 2 arribarà només fins a Paterna.

El dijous 7 de desembre està previst que la circulació de trens es realitze amb total normalitat, una vegada finalitzats els treballs per a la instal·lació de l’estructura del futur pas inferior per als vianants que estarà situat al costat del nou baixador, situat en el polígon industrial de Fuente del Jarro de Paterna.

Esta actuació compta amb un pressupost d’uns 6,5 milions d’euros, IVA inclòs, i és finançada per Fons Europeus, a través dels fons REACT-EU del Programa Operatiu FEDER Comunitat Valenciana 2014-2020, com a part de la resposta de la Unió a la pandèmia de COVID-19

Actuacions en Fuente del Jarro

Els treballs que executa actualment FGV es concreten, fonamentalment, en la duplicació del tram de via existent, des de l’actual baixador de Fuente del Jarro fins als voltants de l’autovia A-7, i la construcció d’un nou baixador.

La nova parada se situa a uns 800 metres de l’actual en direcció a Llíria i inclou accessos, pas entre andanes, rampes, escales i tancaments, així com la instal·lació de tots els equipaments necessaris (màquines expenedores de títols de transport, sistema de videovigilància, sistema de megafonia, teleindicadors) i instal·lacions no ferroviàries auxiliars.

Com a part d’este projecte s’ha incorporat també un pas inferior per als vianants adossat al nou baixador com a pas d’encreuament entre andanes per als usuaris i facilitar l’accés des de tots dos costats del polígon industrial.

Notícies relacionades

24 - 04 - 2025

La Generalitat amplia fins al 31 de maig el termini de validesa de l’actual targeta de transport jove gratuït per a garantir la recepció de la nova Móbilis30

El suport de cartó podrà utilitzar-se durant un mes més per a garantir que tots els sol·licitants disposen de la...
21 - 04 - 2025

Metrovalencia va arreplegar més de 5.800 objectes perduts en 2024

Els usuaris perden una mitjana de 16 articles dia, sobretot DNI, carteres, claus, motxilles, ulleres, diferents carnets, mòbils i paraigües...
30 - 03 - 2025

Metrovalencia facilita la mobilitat per a acudir amb tramvia a les Olimpíades d’FP i al Dia Internacional del Turisme de Reunions

Del 30 de març al 4 d'abril se celebren CV Skills, les Olimpíades de Formació Professional El 3 d'abril tindrà...