Data
10 de March de 2019

El telèfon gratuït i els interfonos de Metrovalencia van atendre més de 120.000 crides en 2018

Els usuaris poden sol·licitar informació i aclarir dubtes en el 900 46 10 46 o en els 350 dispositius instal·lats en estacions i ascensors
 
Horaris i tarifes van ser les qüestions més requerides pels passatgers

El servici telefònic gratuït i els interfonos repartits per la xarxa de Metrovalencia van atendre el passat any 119.724 peticions d’informació, repartides en 53.091 crides al número 900 46 10 46 i les 66.633 consultes des dels dispositius d’intercomunicació.
 
En el servici telefònic, març (5.406), desembre (5.196) i octubre (4.846) van ser els mesos de 2018 en que els clients de Metrovalencia més consultes van realitzar. En quart lloc se situa setembre, amb 4.830 contactes, a què li seguixen octubre, amb 4.846 i gener, amb 4.655 peticions d’informació.
 
Quant a la informació sol·licitada a través de telèfon d’informació de Metrovalencia, destaquen les preguntes relacionades amb horaris, tarifes, objectes perduts i itineraris. La resta representa al capítol de “Diversos”, com els servicis especials del futbol o el detall de quins dies són ordinaris o intermedis per a la circulació.
 
L’objectiu del telèfon gratuït és facilitar als clients tota la
informació relativa als servicis d’horaris, tarifes, gestió dels objectes perduts, llocs d’interés i esdeveniments i activitats d’oci i cultura de Metrovalencia.
 
Interfonos
 
La xarxa d’interfonos de Metrovalencia, composta per al voltant de 350 comunicadors, va atendre el passat any 66.633 peticions d’informació. Els interfonos són dispositius a través dels quals els usuaris poden posar-se en contacte amb els agents del Lloc de Comandament de Metrovalencia per a entaular una conversació, i poder demandar informació i ajuda polsant el botó de l’intercomunicador. La xarxa d’interfonos està repartida per les estacions, parades, baixadors i ascensors.
 
Els mesos de major demanda en els interfonos són març (7.786), juliol (6.900), febrer (6.056), abril (5.950), desembre (5.567) i novembre (5.389).
 
Quant als motius de les crides, en els interfonos predomina la petició d’informació general, seguida d’alguna anomalia en la targeta sense contacte, falses crides i distints problemes d’accés.
 

Notícies relacionades

26 - 04 - 2024

Una delegació de la Comissió Europea i el Ministeri d’Hisenda visiten la Línia 10 de Metrovalencia

La posada en servici de la línia en 2022 va comptar amb finançament de la Unió Europea a través del...
21 - 04 - 2024

Els Espais i el Centre d’Atenció al Client de Metrovalencia van atendre més de 285.000 visites en 2023

L'oficina de Xàtiva va acumular 118.074 consultes personalitzades l'any passat, el 40,7% del total Setembre, octubre i març van ser...
19 - 03 - 2024

Metrovalencia evita 1,1 milions de desplaçaments de vehicles privats en els principals cinc dies de Falles

El servici d'FGV del dia 15 a la matinada del 20 eludix l'emissió de 1.568 tones de CO₂ a l'atmosfera...