Data
10 de March de 2019

El telèfon gratuït i els interfonos de Metrovalencia van atendre més de 120.000 crides en 2018

Els usuaris poden sol·licitar informació i aclarir dubtes en el 900 46 10 46 o en els 350 dispositius instal·lats en estacions i ascensors
 
Horaris i tarifes van ser les qüestions més requerides pels passatgers

El servici telefònic gratuït i els interfonos repartits per la xarxa de Metrovalencia van atendre el passat any 119.724 peticions d’informació, repartides en 53.091 crides al número 900 46 10 46 i les 66.633 consultes des dels dispositius d’intercomunicació.
 
En el servici telefònic, març (5.406), desembre (5.196) i octubre (4.846) van ser els mesos de 2018 en que els clients de Metrovalencia més consultes van realitzar. En quart lloc se situa setembre, amb 4.830 contactes, a què li seguixen octubre, amb 4.846 i gener, amb 4.655 peticions d’informació.
 
Quant a la informació sol·licitada a través de telèfon d’informació de Metrovalencia, destaquen les preguntes relacionades amb horaris, tarifes, objectes perduts i itineraris. La resta representa al capítol de “Diversos”, com els servicis especials del futbol o el detall de quins dies són ordinaris o intermedis per a la circulació.
 
L’objectiu del telèfon gratuït és facilitar als clients tota la
informació relativa als servicis d’horaris, tarifes, gestió dels objectes perduts, llocs d’interés i esdeveniments i activitats d’oci i cultura de Metrovalencia.
 
Interfonos
 
La xarxa d’interfonos de Metrovalencia, composta per al voltant de 350 comunicadors, va atendre el passat any 66.633 peticions d’informació. Els interfonos són dispositius a través dels quals els usuaris poden posar-se en contacte amb els agents del Lloc de Comandament de Metrovalencia per a entaular una conversació, i poder demandar informació i ajuda polsant el botó de l’intercomunicador. La xarxa d’interfonos està repartida per les estacions, parades, baixadors i ascensors.
 
Els mesos de major demanda en els interfonos són març (7.786), juliol (6.900), febrer (6.056), abril (5.950), desembre (5.567) i novembre (5.389).
 
Quant als motius de les crides, en els interfonos predomina la petició d’informació general, seguida d’alguna anomalia en la targeta sense contacte, falses crides i distints problemes d’accés.
 

Notícies relacionades

27 - 03 - 2025

Els autobusos de Metrovalencia que enllacen amb Picassent i les poblacions de la Ribera canvien la seua parada a l’estació de Safranar des de l’1 d’abril

Actualment l'enllaç es realitza en l'avinguda Giorgeta prop de la estació de Jesús de Metrovalencia Els servicis alternatius de Torrent...
27 - 03 - 2025

Metrovalencia facilita l’accés a Fira València amb motiu de BdM Meeting, 2 Dies per a Guanyar i la Fira de la Carrera de la Dona

El 28 de març se celebra l'esdeveniment de la Central de Compres i Servicis de botigues especialitzades en construcció Els...
23 - 02 - 2025

Els nous intercanviadors metro-autobús de València-Sud, Safranar i Jesús superen els 104.000 viatgers en els primers dies de funcionament

La noves connexions intermodals van entrar en servici dimarts passat 18 de febrer, al mateix temps que la xarxa de...