Data
10 de March de 2019

El telèfon gratuït i els interfonos de Metrovalencia van atendre més de 120.000 crides en 2018

Els usuaris poden sol·licitar informació i aclarir dubtes en el 900 46 10 46 o en els 350 dispositius instal·lats en estacions i ascensors
 
Horaris i tarifes van ser les qüestions més requerides pels passatgers

El servici telefònic gratuït i els interfonos repartits per la xarxa de Metrovalencia van atendre el passat any 119.724 peticions d’informació, repartides en 53.091 crides al número 900 46 10 46 i les 66.633 consultes des dels dispositius d’intercomunicació.
 
En el servici telefònic, març (5.406), desembre (5.196) i octubre (4.846) van ser els mesos de 2018 en que els clients de Metrovalencia més consultes van realitzar. En quart lloc se situa setembre, amb 4.830 contactes, a què li seguixen octubre, amb 4.846 i gener, amb 4.655 peticions d’informació.
 
Quant a la informació sol·licitada a través de telèfon d’informació de Metrovalencia, destaquen les preguntes relacionades amb horaris, tarifes, objectes perduts i itineraris. La resta representa al capítol de “Diversos”, com els servicis especials del futbol o el detall de quins dies són ordinaris o intermedis per a la circulació.
 
L’objectiu del telèfon gratuït és facilitar als clients tota la
informació relativa als servicis d’horaris, tarifes, gestió dels objectes perduts, llocs d’interés i esdeveniments i activitats d’oci i cultura de Metrovalencia.
 
Interfonos
 
La xarxa d’interfonos de Metrovalencia, composta per al voltant de 350 comunicadors, va atendre el passat any 66.633 peticions d’informació. Els interfonos són dispositius a través dels quals els usuaris poden posar-se en contacte amb els agents del Lloc de Comandament de Metrovalencia per a entaular una conversació, i poder demandar informació i ajuda polsant el botó de l’intercomunicador. La xarxa d’interfonos està repartida per les estacions, parades, baixadors i ascensors.
 
Els mesos de major demanda en els interfonos són març (7.786), juliol (6.900), febrer (6.056), abril (5.950), desembre (5.567) i novembre (5.389).
 
Quant als motius de les crides, en els interfonos predomina la petició d’informació general, seguida d’alguna anomalia en la targeta sense contacte, falses crides i distints problemes d’accés.
 

Notícies relacionades

17 - 02 - 2024

El 72,1% dels usuaris de Metrovalencia realitza els seus desplaçaments per motius de treball o estudis

Els moviments per raons laborals aglutinen el 41% i els acadèmics el 31,1% El 47,3% de passatgers i passatgeres residix...
12 - 02 - 2024

El pla d’expansió de la xarxa de Metrovalencia preveu prolongar la Línia 10, desenvolupar les futures Línies 11 i 12 i construir tres grans intercanviadors

La consellera Pradas, acompanyada per l'alcaldessa Catalá, ha presentat el projecte d'ampliació nord-sud el primer pas del qual són les...
03 - 02 - 2024

Els usuaris de Metrovalencia valoren amb un notable, 8,16 punts sobre 10, els servicis que presta FGV a la província

La valoració positiva és del 92,2%, en sumar el 23,4% que ho qualifiquen com a “Bé”, el 49,3% com “Bastant...