Data
12 de December de 2016

El TRAM Metropolità d’Alacant va desplaçar a 803.398 viatgers durant el mes de novembre

FGV va transportar en la capital, la seua àrea metropolitana i la Marina una mitjana de 26.777 usuaris, un 2,52 per cent més que el mateix mes de 2015

La Línia 2 va ser la més utilitzada, amb 316.909 desplaçaments, seguida de la Línia 1 i la Línia 3

L’estació amb més tràfic va ser Estels, amb 127.199 passatgers i, després, Mercat i Marq

TRAM Metropolità d’Alacant va registrar durant el mes de novembre en les cinc línies de tramvia, tren-TRAM i tren dièsel un total de 803.398 usuaris, la qual cosa significa obtindre una mitjana de 26.777 clients al dia i un 2,52 per cent més que el mateix període de l’any anterior.
 
La Línia 2, que unix Estels amb Sant Vicent del Raspeig, va ser la més utilitzada amb 316.909 usuaris; seguida de la Línia 1, que comunica Estels i Benidorm, amb 172.246; la Línia 3, que enllaça Estels amb El Campello, amb 153.535; la Línia 4, que es desplaça des d’Estels fins a Plaça La Corunya, amb 113.086 i, finalment, la Línia 9, que discorre entre Benidorm i Dénia, amb 47.622 clients.
En el tràfic per estacions, Estels, una vegada més, ha liderat el rànquing amb 127.199 viatgers. La seguix Mercat, amb 71.654, i en tercera posició MARQ, amb 30.446. En la quarta posició se situa Benidorm, que ha registrat 23.285 moviments. En quint lloc es troba l’estació de Creueta, que va registrar 3.443 usuaris durant el passat mes.
 
A l’existir la possibilitat de comprar i validar els títols de transports en l’interior de les unitats del tramvia, tren-TRAM i tren convencional, les vendes i validacions de títols de transport en ruta es van concretar en 538.177 viatges.

Notícies relacionades

29 - 12 - 2024

Metrovalencia oferirà servici especial durant Nit de cap d’any

El conseller Vicente Martínez Mus ha assenyalat que “per primera vegada s'oferirà un dispositiu especial a València i Alacant per...
24 - 12 - 2024

El tram Paterna-Llíria de la Línia 2 de Metrovalencia s’incorpora a la resta de línies de metro i tramvia en servici

S'obri al públic també el nou baixador de Font del Barranc, situat en el Polígon industrial Fuente del Jarro Amb...
23 - 12 - 2024

El Consell aprova el decret llei que prorroga fins al 31 de gener la gratuïtat per a joves en les tarifes de transport públic de la Generalitat

Per a continuar utilitzant este abonament fins a eixa data no és necessari realitzar cap mena de procés de renovació...