Data
05 de July de 2020

Els Espais de Xàtiva i Colón i el Centre d’Atenció del Client d’Aeroport reinicien el dia 6 la seua activitat

El Punt del Client d’Empalme mantindrà el seu servici com fins ara, ja amb l’horari d’estiu 

Es recomana als usuaris consultar la web, xarxes socials o el telèfon gratuït  900 461 046 per a més informació

Els Espais del Client de Xàtiva i Colón, i el Centre d’Atenció al Client d’Aeroport de Metrovalencia reinicien dilluns que ve dia 6 la seua activitat, per la qual cosa els usuaris podran tornar a realitzar preguntes i gestions de manera personal amb presència física en qualsevol dels dits recintes.

Durant el confinament i les distintes fases de la desescalada, només van quedar operatius el vestíbul d’Amistat-Casa de la Salud, que va acollir l’activitat de l’Espai de Xàtiva, i els Punts del Client, per la crisi sanitària derivada del coronavirus.

Ara, i coincidint amb l’horari d’estiu, es reobrin els recintes de Xàtiva, Colón i Aeroport, mantenint-se el d’Empalme. Per contra, es tanquen  la resta de Punts i el d’Amistat-Casa de la Salud. Tots els recintes d’atenció al client comptaran amb mampares de separació i es recorda l’ús obligatori de màscara per a fer consultes.

Xátiva obrirà de 7 a 21.30 hores de dilluns a divendres i de 10 a 13.50 i 16 a 19.50 hores els dissabtes i festius. Colón atendrà de 7 a 21.30 hores de dilluns a divendres, romanent tancat els dissabtes i festius. Aeroport estarà operatiu de 7.15 a 22 hores tots els dies. Finalment, Empalme estarà disponible de 8 a 20 hores també tots els dies de la setmana.

Per a més informació, es recomana als usuaris que s’informen en el telèfon gratuït 900 461 046, consulten la pàgina web de Metrovalencia (www.metrovalencia.es) o establisquen comunicació a través de les xarxes socials de facebook (facebook.com/metrovalencia.fgv) i twitter (@metrovalencia).

Motius de les visites

Els centres reben a clients que necessiten informació, però també als que tramiten les targetes personalitzades mensuals, anuals o de la targeta portamonedes TuiN, Gent Major, Famílies Nombroses i de Mobilitat.

L’atenció presencial se centra, en primer lloc, en la informació general, sobretot qüestions relacionades amb les tarifes, peatge, horaris i itineraris. Després se situen la gestió de targetes i les incidències que afecten el suport sense contacte.

Els motius de les visites varien notablement en el Centre d’Aeroport, a causa del seu singular ubicació. En este cas, la informació se centra en la localització d’hotels i en els itineraris d’interés turístic. Moltes d’estes visites s’atenen en anglés, italià i francés.

Espai del Client

Els Centres d’Atenció del Client s’estan reconvertint progressivament en Espais del Client. Ja ho han fet Colón i Xàtiva i, en un futur, ho faran Aeroport i Benimaclet en Metrovalencia, així com en TRAM d’Alacant.

Estos recintes sintetitzen i avancen el nou concepte d’oficines d’atenció al client que FGV comença a posar en marxa. Són un lloc d’interrelació entre client i empresa, atés per personal específic, i una àrea on es puguen usar els servicis que s’oferixen, el disseny de l’espai seguix els criteris sobre accessibilitat universal establits en el Pla d’Accessibilitat de FGV.

El nou Espai del Client, a més de les tasques que es realitzen en la resta de Centres d’Atenció, està orientat a la relació amb l’empresa (per exemple, hi ha habilitada una zona de reunions) i inclús disposa de zona Wi-Fi, zona de descans, la possibilitat de recàrrega del mòbil i connexió per a pastilles o portàtils.

Notícies relacionades

19 - 07 - 2024

Metrovalencia reforça el servici nocturn del dissabte per a facilitar la mobilitat en el piromusical de la Gran Fira de València

Les línies 5 i 7 del metro augmentaran les seues circulacions entre les 23 hores i la 1 de la...
16 - 07 - 2024

FGV comença a construir la llosa superior del túnel que connectarà les estacions d’Alacant i Xàtiva de Metrovalencia

L'objectiu és obrir un pas per als vianants després de l'estiu al carrer Alacant entre Xàtiva i l'accés al carrer...
21 - 06 - 2024

FGV reunix el Comité de Participació de Clients de Metrovalencia per a analitzar el servici i presentar noves actuacions i iniciatives

El director gerent, Alfonso Novo, ha assistit a la trobada en el qual participen entitats i usuaris habituals En la...