Data
16 de August de 2017

FGV comptarà amb noves aplicacions mòbils per a Metrovalencia

Aquest nou sistema d’informació directa amb el client se suma als ja existents a través de web, xarxes socials i telèfons d’atenció al client

Les noves APP´s seran accessibles i permetran disposar de tota la informació necessària abans, durant i després d’un trajecte

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) està treballant en el desenrotllament de sengles aplicacions mòbils per a accés a la informació de Metrovalencia i TRAM d’Alacant. Es tracta de dues aplicacions independents, de semblant estructura i funcionalitats, i amb contingut adaptat a cada una de les singularitats d’aquestes dues explotacions.

Amb aquestes aplicacions FGV estarà en condicions d’oferir informació actualitzada sobre els servicis prestats a València i Alacant. Aquesta nova ferramenta permetrà que els clients tinguen accés a la informació del servici de transport de manera directa, àgil i fiable, augmentant així el seu nivell de satisfacció i millorant la seua vinculació amb la marca.

Aquestes noves aplicacions formen part de les mesures impulsades per la Conselleria d’Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori que dirigeix María José Salvador per a millorar l’atenció i el servici que es presta des de FGV als usuaris de Metrovalencia i TRAM d’Alacant.

Contingut de les noves APP’s

Amb aquestes aplicacions es dóna resposta a una de les demandes habituals dels clients que sol·liciten disposar en els seus terminals mòbils de dades actualitzades del servici de transport.

Les noves aplicacions permetran respondre a les necessitats dels clients des de la fase de planificació del viatge (trajecte recomanat, títol de transport adequat, horaris, tarifes, etc.), durant el transcurs del trajecte (accés als perfils de xarxes socials de l’empresa, preguntes més freqüents sobre el servici, etc.) i fins a la seua finalització (informació sobre punts per a resolució d’incidències, llocs d’interés pròxims a les parades, etc.), així com la recàrrega de títols per internet.

Aquestes APP’s comptaran amb els principals estàndards d’accessibilitat, complint amb la qualificació AA i incorporaran els mitjans per a fer accessible l’aplicació especialment per a les persones amb discapacitat visual, auditiva o sensorial i la possibilitat de locució dels continguts i funcionament per veu, en la mesura que l’aplicació ho permeta. Estaran disponibles en tres idiomes configurables: espanyol, valencià i anglés.

Aquest nou canal d’informació, una vegada en funcionament, se sumarà als mitjans que ja ofereix l’empresa per a atendre el públic a València i Alacant com a web, xarxes socials o els telèfons d’atenció al client existents.

Fins a la data FGV no comptava amb aplicacions mòbils pròpies, l’empresa havia optat per facilitar l’accés a les dades del servici a altres desenvolupadors, testar-les i recomanar les que hagueren sigut provades amb èxit.

Notícies relacionades

26 - 04 - 2024

Una delegació de la Comissió Europea i el Ministeri d’Hisenda visiten la Línia 10 de Metrovalencia

La posada en servici de la línia en 2022 va comptar amb finançament de la Unió Europea a través del...
21 - 04 - 2024

Els Espais i el Centre d’Atenció al Client de Metrovalencia van atendre més de 285.000 visites en 2023

L'oficina de Xàtiva va acumular 118.074 consultes personalitzades l'any passat, el 40,7% del total Setembre, octubre i març van ser...
19 - 03 - 2024

Metrovalencia evita 1,1 milions de desplaçaments de vehicles privats en els principals cinc dies de Falles

El servici d'FGV del dia 15 a la matinada del 20 eludix l'emissió de 1.568 tones de CO₂ a l'atmosfera...