Data
02 de August de 2018

FGV denúncia davant de la Policia la faula en whatsapp sobre l’afonament de la rotonda d’Estels

L’empresa pública entén que danya la seua imatge i genera alarma social entre la població
 
S’ha entregat com prova l’àudio del missatge i la notícia d’un diari que es fa eco de l’afirmació falsa

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) va presentar l’1 d’agost una denúncia davant de la Policia Nacional d’Alacant per la divulgació d’un àudio per whatsapp el 28 de juliol amb l’afirmació falsa de què s’estava afonant la rotonda d’Estels, a raó d’un 1,5 centímetres cada hora, a fi de que investigue el que succeïx i es prenguen les mesures pertinents perquè l’autor, una vegada identificat, assumisca les responsabilitats que li corresponguen.
 
Este fet va coincidir en el temps amb els treballs de reparació que l’empresa pública estava realitzant en l’ascensor de l’estació del TRAM d’Alacant d’Estels que va obligar a tancar les instal·lacions durant cinc dies.
 
FGV entén que en l’àudio, en el que una veu de baró assegurava que el centre d’Alacant era un caos i que els Bombers, Policia Local i Guàrdia Civil es trobaven custodiant la zona per por d’un afonament, danya la imatge de l’empresa de transports i va generar l’alarma social entre la població de la ciutat.
 
L’empresa pública ha entregat a la Policia un cd amb el missatge d’àudio, així com una notícia d’un diari alacantí en què es feia eco de la faula que es difonia per whatsapp.
 

Notícies relacionades

07 - 10 - 2025

Metrovalencia oferix servici nocturn la vespra del 9 d’Octubre per a facilitar l’accés als actes programats

 La nit del dimecres els metros i tramvies circulen fins prop de les 3 de la matinada per a facilitar...
05 - 10 - 2025

Metrovalencia recupera la circulació en les Línies 4, 6 i 8 del tramvia tras completar els treballs de renovació previstos

Els tramvies han tornat a circular amb normalitat des de primera hora del matí de hui diumenge 5 d'octubre La...
02 - 10 - 2025

La Generalitat obri el 3 d’octubre la connexió dels carrers Alacant i Castelló i completa la reurbanització de l’entorn de la Plaça de Bous

El conseller Vicente Martínez Mus ha anunciat que a la fi d'any les estacions de Xàtiva i Alacant de Metrovalencia...