Data
02 de August de 2018

FGV denúncia davant de la Policia la faula en whatsapp sobre l’afonament de la rotonda d’Estels

L’empresa pública entén que danya la seua imatge i genera alarma social entre la població
 
S’ha entregat com prova l’àudio del missatge i la notícia d’un diari que es fa eco de l’afirmació falsa

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) va presentar l’1 d’agost una denúncia davant de la Policia Nacional d’Alacant per la divulgació d’un àudio per whatsapp el 28 de juliol amb l’afirmació falsa de què s’estava afonant la rotonda d’Estels, a raó d’un 1,5 centímetres cada hora, a fi de que investigue el que succeïx i es prenguen les mesures pertinents perquè l’autor, una vegada identificat, assumisca les responsabilitats que li corresponguen.
 
Este fet va coincidir en el temps amb els treballs de reparació que l’empresa pública estava realitzant en l’ascensor de l’estació del TRAM d’Alacant d’Estels que va obligar a tancar les instal·lacions durant cinc dies.
 
FGV entén que en l’àudio, en el que una veu de baró assegurava que el centre d’Alacant era un caos i que els Bombers, Policia Local i Guàrdia Civil es trobaven custodiant la zona per por d’un afonament, danya la imatge de l’empresa de transports i va generar l’alarma social entre la població de la ciutat.
 
L’empresa pública ha entregat a la Policia un cd amb el missatge d’àudio, així com una notícia d’un diari alacantí en què es feia eco de la faula que es difonia per whatsapp.
 

Notícies relacionades

17 - 02 - 2024

El 72,1% dels usuaris de Metrovalencia realitza els seus desplaçaments per motius de treball o estudis

Els moviments per raons laborals aglutinen el 41% i els acadèmics el 31,1% El 47,3% de passatgers i passatgeres residix...
12 - 02 - 2024

El pla d’expansió de la xarxa de Metrovalencia preveu prolongar la Línia 10, desenvolupar les futures Línies 11 i 12 i construir tres grans intercanviadors

La consellera Pradas, acompanyada per l'alcaldessa Catalá, ha presentat el projecte d'ampliació nord-sud el primer pas del qual són les...
03 - 02 - 2024

Els usuaris de Metrovalencia valoren amb un notable, 8,16 punts sobre 10, els servicis que presta FGV a la província

La valoració positiva és del 92,2%, en sumar el 23,4% que ho qualifiquen com a “Bé”, el 49,3% com “Bastant...