Data
08 de August de 2016

FGV millora la ubicació de les parades dels autobusos que realitzen el recorregut Calp-Dénia per a facilitar l’accés dels viatgers i agilitzar el trajecte

  • S’ha acordat amb els ajuntaments habilitar diferents emplaçaments en Teulada, Gata de Gorgos, Alqueries i Dénia.
  • L’empresa augmentarà la freqüència de pas de trens i autobusos este mes entre Benidorm i Dénia per a recuperar la freqüència d’una circulació cada hora.
     

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha millorat des de hui divendres 5 d’agost la ubicació d’algunes de les parades del servici d’autobús entre Calp i Dénia que l’empresa oferix com a alternativa al transport ferroviari de la Línia 9 del TRAM d’Alacant, interromput des del passat 28 de juliol.

S’han fixat noves parades situades en Teulada, Gata de Gorgos, Alqueries i Dénia després de les reunions mantingudes amb els ajuntaments d’estes localitats. L’objectiu d’esta modificació és facilitar l’accés dels viatgers i agilitar el recorregut dels propis autobusos ja que s’han habilitat diferents emplaçaments en un mateix accés segons es realitze el trajecte en direcció a Calp o Dénia.  Mejora Paradas Calp Denia

D’esta manera, els vehicles realitzen parada en la pròpia estació de Calp de FGV; a Benissa, en l’Avinguda del País Valencià,1, i junt amb la parada d’Alsa; en Teulada en la CV 740, parada d’Alsa enfront del pàrquing del polígon industrial; en Gata de Gorgos, en l’avinguda de la Marina Alta, en la intersecció amb l’avinguda de La Pau ; La Xara, en l’Avinguda del Mar, 37; en el baixador d’Alqueries i en el camí Pou de la Muntanya; i a Dénia en el carrer Doctor Manuel Latur, junt amb l’estació de FGV.

El servici que presta FGV compta amb tres autobusos sempre en circulació més altres dos en disposició de cobrir qualsevol eventualitat. El preu del bitllet es manté segons les tarifes vigents en el TRAM d’Alacant i es poden adquirir en les pròpies instal·lacions de FGV a Alacant en els municipis afectats. Tots els usuaris poden obtindre més informació en la web tramalicante.es i en el telèfon gratuït 900 72 04 72.

Al seu torn l’empresa continua treballant amb l’objectiu de millorar la freqüència de pas dels autobusos, tal com va anunciar el director gerent de FGV, Ángel García de la Bandera, en la reunió amb els alcaldes i representants municipals de les localitats de Dénia, Gata de Gorgos, Teulada, Benissa i Calp.

FGV té previst modificar en els pròxims dies la freqüència de pas de trens en tota la Línia 9 al passar de 75 minuts actuals a 60 i així oferir un tren cada hora en el tram Benidorm-Calp i un autobús cada hora entre Calp i Dénia.

La circulació ferroviària entre Calp i Dénia es va interrompre dijous passat 28 de juliol, després de l’acord del Consell d’Administració de FGV que va decidir suspendre temporalment el servici ferroviari en este tram fins que finalitzen les obres de modernització i condicionament previstes per part de l’empresa pública.
 

Notícies relacionades

29 - 12 - 2024

Metrovalencia oferirà servici especial durant Nit de cap d’any

El conseller Vicente Martínez Mus ha assenyalat que “per primera vegada s'oferirà un dispositiu especial a València i Alacant per...
24 - 12 - 2024

El tram Paterna-Llíria de la Línia 2 de Metrovalencia s’incorpora a la resta de línies de metro i tramvia en servici

S'obri al públic també el nou baixador de Font del Barranc, situat en el Polígon industrial Fuente del Jarro Amb...
23 - 12 - 2024

El Consell aprova el decret llei que prorroga fins al 31 de gener la gratuïtat per a joves en les tarifes de transport públic de la Generalitat

Per a continuar utilitzant este abonament fins a eixa data no és necessari realitzar cap mena de procés de renovació...