Data
20 de September de 2017

La direcció de FGV i els sindicats aconseguixen un acord que permet desconvocar les parades del metro previstos el 20 i 22 de setembre

Ambdós parts han acordat reprendre les negociacions sobre les qüestions que han motivat esta convocatòria de vaga

Amb esta decisió les línies 1, 2, 3, 5, 7 i 9 de Metrovalencia podran oferir servici de manera normal estos dos dies

La direcció de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) i els sindicats convocants de la vaga que afecta els servicis de metro a València han aconseguit un principi d’acord que hi ha  permés desconvocar les parades previstos els dies 20 i 22 de setembre.

D’esta manera, ambdós parts s’han compromés a continuar negociant a partir de matí dia 20 de setembre sobre les qüestions que han motivat la convocatòria d’esta vaga que afecta els servicis de FGV a València.

Ambdós parts han aconseguit un principi d’acord sobre els reconeixements mèdics i proves psicològiques del personal de circulació de FGV, que, igual que altres qüestions a negociar, formaran part d’un acord global que permetria d’aconseguir-se un acord la desconvocatòria de totes les mobilitzacions previstes.

El dimecres dia 20 les aturades estaven convocats de 5.30 a 9.30 hores i de 18 a 22 hores; i el divendres dia 22 de setembre, de 5.30 a 9.30 hores i de 18 a 22 hores.

No obstant això, esta desconvocatòria no afecta les aturades previstos per al dijous dia 21 en les línies tramviària de Metrovalencia, de 8 a 10 hores i de 18.30 a 20.45 hores; el dissabte dia 23, de 10 a 12 hores i de 19.15 a 21.15 hores; i el diumenge dia 24 de setembre, d’11 a 13 hores i de 19.30 a 21 hores. Durant estos períodes FGV oferix uns servicis mínims determinats per la Direcció General de Treball del 70% de les circulacions previstes.

Els horaris dels servicis modificats estan a disposició dels usuaris en les instal·lacions i estacions de Metrovalencia, en el telèfon gratuït d’atenció al client 900 46 10 46 i en la web de Metrovalencia, www.metrovalencia.es, a més de poder establir comunicació a través de les xarxes socials de facebook (facebook.com/metrovalencia.fgv) i twitter (@metrovalencia).

Notícies relacionades

17 - 02 - 2024

El 72,1% dels usuaris de Metrovalencia realitza els seus desplaçaments per motius de treball o estudis

Els moviments per raons laborals aglutinen el 41% i els acadèmics el 31,1% El 47,3% de passatgers i passatgeres residix...
12 - 02 - 2024

El pla d’expansió de la xarxa de Metrovalencia preveu prolongar la Línia 10, desenvolupar les futures Línies 11 i 12 i construir tres grans intercanviadors

La consellera Pradas, acompanyada per l'alcaldessa Catalá, ha presentat el projecte d'ampliació nord-sud el primer pas del qual són les...
03 - 02 - 2024

Els usuaris de Metrovalencia valoren amb un notable, 8,16 punts sobre 10, els servicis que presta FGV a la província

La valoració positiva és del 92,2%, en sumar el 23,4% que ho qualifiquen com a “Bé”, el 49,3% com “Bastant...