Data
20 de September de 2017

La direcció de FGV i els sindicats aconseguixen un acord que permet desconvocar les parades del metro previstos el 20 i 22 de setembre

Ambdós parts han acordat reprendre les negociacions sobre les qüestions que han motivat esta convocatòria de vaga

Amb esta decisió les línies 1, 2, 3, 5, 7 i 9 de Metrovalencia podran oferir servici de manera normal estos dos dies

La direcció de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) i els sindicats convocants de la vaga que afecta els servicis de metro a València han aconseguit un principi d’acord que hi ha  permés desconvocar les parades previstos els dies 20 i 22 de setembre.

D’esta manera, ambdós parts s’han compromés a continuar negociant a partir de matí dia 20 de setembre sobre les qüestions que han motivat la convocatòria d’esta vaga que afecta els servicis de FGV a València.

Ambdós parts han aconseguit un principi d’acord sobre els reconeixements mèdics i proves psicològiques del personal de circulació de FGV, que, igual que altres qüestions a negociar, formaran part d’un acord global que permetria d’aconseguir-se un acord la desconvocatòria de totes les mobilitzacions previstes.

El dimecres dia 20 les aturades estaven convocats de 5.30 a 9.30 hores i de 18 a 22 hores; i el divendres dia 22 de setembre, de 5.30 a 9.30 hores i de 18 a 22 hores.

No obstant això, esta desconvocatòria no afecta les aturades previstos per al dijous dia 21 en les línies tramviària de Metrovalencia, de 8 a 10 hores i de 18.30 a 20.45 hores; el dissabte dia 23, de 10 a 12 hores i de 19.15 a 21.15 hores; i el diumenge dia 24 de setembre, d’11 a 13 hores i de 19.30 a 21 hores. Durant estos períodes FGV oferix uns servicis mínims determinats per la Direcció General de Treball del 70% de les circulacions previstes.

Els horaris dels servicis modificats estan a disposició dels usuaris en les instal·lacions i estacions de Metrovalencia, en el telèfon gratuït d’atenció al client 900 46 10 46 i en la web de Metrovalencia, www.metrovalencia.es, a més de poder establir comunicació a través de les xarxes socials de facebook (facebook.com/metrovalencia.fgv) i twitter (@metrovalencia).

Notícies relacionades

26 - 04 - 2024

Una delegació de la Comissió Europea i el Ministeri d’Hisenda visiten la Línia 10 de Metrovalencia

La posada en servici de la línia en 2022 va comptar amb finançament de la Unió Europea a través del...
21 - 04 - 2024

Els Espais i el Centre d’Atenció al Client de Metrovalencia van atendre més de 285.000 visites en 2023

L'oficina de Xàtiva va acumular 118.074 consultes personalitzades l'any passat, el 40,7% del total Setembre, octubre i març van ser...
19 - 03 - 2024

Metrovalencia evita 1,1 milions de desplaçaments de vehicles privats en els principals cinc dies de Falles

El servici d'FGV del dia 15 a la matinada del 20 eludix l'emissió de 1.568 tones de CO₂ a l'atmosfera...