Data
12 de July de 2019

La Generalitat reforça el servei nocturn de Metrovalencia el dissabte 13 de juliol per a facilitar la participació en la Nit a la Mar

Algunes destinacions com Paterna, Seminari i Torrent Avinguda prolongaran les circulacions fins a les 4 hores de la matinada

Catorze metros i quatre tramvies es sumaran els habituals 98 combois que desplacen viatgers en les nits dels dissabtes

La Generalitat reforçarà dissabte dia 13 de juliol el servei nocturn de Metrovalencia, a fi de facilitar el desplaçament a tots aquells usuaris que desitgen acudir i tornar dels diferents actes programats amb motiu de la celebració de la Nit a la Mar de la Gran Fira de València. 

Com a part de la programació, la Nit a la Mar té previstes distintes actuacions i espectacles musicals en la Marina i, sobretot, un espectacle piromusical a les 24 hores, disparat per Ricasa.
 
Per això, als habituals 98 metres i tramvies que solen prestar servei habitualment les nits dels dissabtes se li sumaran catorze metros i quatre tramvies més, que facilitaran els desplaçaments abans i després dels actes programats. 
 
D’esta manera, destinacions de les Línies 1 i 2 com Seminari, Paterna, i Torrent Avinguda tindran circulacions fins a les 4 hores de la matinada. L’últim servei serà de la Línia 5 i partirà d’Aeroport a les 4.28 hores i arribarà a la seua parada final, Machado, a les 4.57 hores.
 
Este dispositiu especial per a la Nit a la Mar es repetirà, amb algunes variacions en el tramvia, al següent dissabte dia 20 de juliol, quan la Gran Fira de València celebre la seua Gran Nit. A més, es reforçarà la cobertura de personal per a atendre altres esdeveniments, com la Batalla de Flors del dia 28 de juliol, jornada en què s’incrementarà el nombre de places en les unitats per a cobrir l’esdeveniment. 
 
La freqüència de pas de metros i tramvies s’ha establit segons trams i franges horàries, per la qual cosa s’aconsella als clients que s’informen amb antelació en la pàgina web www.metrovalencia.es i en el telèfon gratuït de Informació i atenció al client 900 46 10 46, així com a través de xarxes socials @metrovalencia i facebook/metrovalencia.fgv per a conéixer amb exactitud el servei oferit.
 
 

Notícies relacionades

21 - 06 - 2024

FGV reunix el Comité de Participació de Clients de Metrovalencia per a analitzar el servici i presentar noves actuacions i iniciatives

El director gerent, Alfonso Novo, ha assistit a la trobada en el qual participen entitats i usuaris habituals En la...
24 - 05 - 2024

Els usuaris del tramvia de València valoren amb un notable, 8,02 punts sobre 10, el servici que presta este mitjà de transport

La puntuació positiva, sumant “Molt bé”, “Bastant bé” i Bé”, aconseguix el 92% La Línia 10 obté 8,78 punts, les...
28 - 04 - 2024

Metrovalencia va atendre l’any passat més de 128.000 usuaris a través del telèfon gratuït i els intèrfons d’estacions i parades

Els viatgers poden sol·licitar informació i buidar dubtes en el 900 46 10 46 o en els 350 dispositius instal·lats...