Data
19 de July de 2019

La Generalitat reforça el servici nocturn de Metrovalencia el dia 20 per a facilitar la participació en els actes de la Gran Nit

Alguns destins com Paterna, Seminari i Torrent Avinguda prolongaran les circulacions fins a les 4 hores de la matinada

Catorze metros i un tramvia se sumaran els habituals 98 combois que desplacen viatgers en les nits dels dissabtes

La Generalitat reforçarà dissabte que ve dia 20 el servici nocturn de Metrovalencia, a fi de facilitar el desplaçament a tots aquells usuaris que desitgen acudir i tornar dels diferents actes programats amb motiu de la celebració de la Gran Nit de la Gran Fira de València.

Com a part de la programació, la Gran Nit té previstes distintes actuacions i espectacles musicals, en especial en Ciutat Vella, a més de l’obertura de nombrosos museus fins a la matinada.

Per això, als habituals 98 metros i tramvies que solen prestar servici habitualment les nits dels dissabtes se li sumaran catorze metros i un tramvia més, que facilitaran els desplaçaments abans i després dels actes programats.

D’esta manera, destins de les Línies 1 i 2 com Seminari, Paterna, i Torrent Avinguda tindran circulacions fins a les 4 hores de la matinada. L’últim servici serà de la Línia 5 i partirà d’Aeroport a les 4.28 hores i arribarà a la seua parada final, Machado, a les 4.57 hores.

Este reforç del servici nocturn ja es va realitzar el dissabte 13 amb motiu de la Nit a la Mar. A més, es reforçarà la cobertura de personal per a atendre altres esdeveniments, com la Batalla de Flores del dia 28, jornada en què s’incrementarà el nombre de places en les unitats per a cobrir l’esdeveniment.

La freqüència de pas de metros i tramvies s’ha establit segons trams i franges horàries, per la qual cosa s’aconsella als clients que s’informen amb antelació en la pàgina web www.metrovalencia.es i en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com a través de xarxes socials @metrovalencia i facebook/metrovalencia.fgv per a conéixer amb exactitud el servici oferit.

Notícies relacionades

19 - 06 - 2025

Metrovalencia circularà de manera ininterrompuda en la nit de Sant Joan i oferirà més de 225.000 places de metro i tramvia per a facilitar la mobilitat

FGV programa circulacions especials en totes les línies la nit del 23 i la matinada del 24 de juny fins...
03 - 06 - 2025

Metrovalencia oferix servicis especials de tramvia a Fira València per a acudir a València Convention Tattoo i Urban Beat

Del 6 al 8 de juny se celebra la trobada sobre tatuatges i el campionat nacional de dansa urbana La...
24 - 05 - 2025

Metrovalencia oferix servicis especials de tramvia per a acudir a la Convenció i Exposició Mundial de Reciclatge en Fira València

La denominada BIR World Recycling se celebra del diumenge 25 al dimecres 28 La freqüència de pas serà entre 30...