Data
27 de January de 2020

La web de Metrovalencia va rebre el passat any 2,1 milions de visites dels internautes

El planificador i els horaris van ser les consultes més freqüents de les 6 milions de pàgines carregades

Els seguidors de twitter es van elevar fins als 21.535 i els de facebook fins a 8.501

El portal de Metrovalencia va rebre 2.155.790 visites durant el passat any, una mitjana diària de 5.906 entrades.  El temps mitjà de permanència en www.metrovalencia.es de cada internauta va ser de 2 minuts i 26 segons i es van visitar un total de 6.093.719 pàgines. 

La pàgina web de Metrovalencia va entrar en funcionament l’any 2003. En 2008 va experimentar una transformació en la seua presentació i continguts. En 2015 es va incorporar una nova utilitat, la recarrega per internet de la targeta portamonedes TuiN i de la resta de títols de transport, a excepció del bitllet senzill, anada i tornada i els que s’hagen de justificar per part d’algun col·lectiu. Tot això ha suposat una major comoditat per a l’usuari, a l’hora d’adquirir els seus títols de transport. 
 
D’entre totes pàgines de la web, a part de la principal, la més visitada va ser la de planificador de trajectes, seguida de la consulta dels horaris dels distints serveis de transport oferits per Metrovalencia i la secció  «zona d’usuari”. 
 
El major registre de visites es va produir en el mes de març, seguit de maig i gener. El dia de major activitat del portal va ser el 7 de març, amb 19.289 entrades. 
 
Els usuaris que van visitar la pàgina web de Metrovalencia ho van fer des de 169 països de tots els continents. Després d’Espanya, que aglutina el 84,25%,% del total, 894.588, d’entre tots els altres països figura de forma molt destacada Regne Unit, amb 59.511; EE.UU, amb 22.553; Itàlia, amb 15.620; Alemanya, amb 10.758; Països Baixos, amb 9.960; França, amb 9.259; Bèlgica, amb 3.896; Polònia, amb 3.211 i Portugal, amb 3.045 entrades.
 
D’entre eixos 163 països, va haver-hi visites de llocs tan dispars com a Argentina, Finlàndia, Veneçuela, Hong Kong, Costa Rica, Bolívia, Puerto Rico, Armènia, Liechtenstein o Macao. 
 
Dispositius empleats
 
Quant als dispositius empleats a l’hora d’accedir al portal, l’ordinador d’escriptori lidera el registre, amb el 48,6% del total, quasi la mitat. A escassa distància se situa el mòbil, amb el 47,4%, i tanca el llistat la tablet, amb el 4%.

Xarxes socials 
 
Com a complement dels seus serveis de informació i atenció al client, Metrovalencia va decidir fa anys establir noves vies de comunicació amb els seus usuaris a través de les xarxes socials. Al juny de 2010 es va condicionar la primera fase del projecte, amb la incorporació al canal de twitter i a l’octubre de 2011 es va publicar el perfil de facebook. 
 
A través d’estos serveis s’atenen i es resolen consultes, s’informa de les distintes activitats i esdeveniments organitzats per l’empresa, i es comuniquen amb la màxima immediatesa les incidències del servei. 
 
En twitter, els seguidors a 31 de desembre de 2019 es van elevar a 21.535, amb 2.852 tweets emesos. El nombre de consultes ateses va ser de 2.125.
 
En Facebook, els seguidors en la mateixa data es van xifrar en 8.501, i en el top de publicacions van destacar la millora dels serveis especials nocturns; els avisos de smínims per la vaga del 8 de març; i la taula informativa i mercat ambulant solidari de l’associació Latiendo Juntos.
 
Els usuaris que ho desitgen poden seguir a Metrovalencia en Twitter a través del compte @metrovalencia i en Facebook  http://www.facebook.com/metrovalencia.fgv. 
 
Pàgina FGV
 
Per la seua banda, la pàgina web de FGV, www.fgv.es, creada en 2003 i modernitzada en 2008 i 2015, va rebre 127.017 visites durant el passat any. El temps mitjà de permanència de cada internauta va ser de 2 minuts  i es van visitar un total de 326.704 pàgines. 
 
D’entre totes les pàgines de la web, a part de la pàgina principal, la més visitada va ser la de “Treballa amb nosaltres: convocatòries”; “Treballa amb nosaltres”; i “Treballa amb nosaltres, situació en els llistats de les borses de treball temporal”.
 
El major registre de visites es va produir en el mes de febrer, seguit de gener i desembre. El dia de major activitat del portal va ser l’11 de febrer, amb 1.295 entrades. 
 
La pàgina web de FGV va rebre visites des de 119 països de tots els continents, de llocs tan dispars com Perú, Suècia, Canadà, Panamà, Uruguai, Aràbia Saudita,Indonèsia, Vietnam o Kazakhstan. 
 
Les visites majoritàries van ser des d’Espanya (67.386), Estats Units d’Amèrica (3.210), Regne Unit (1.473), Alemanya (688) i França (660).
 
Quant a xarxes socials, a l’abril de 2017 es va crear el compte en Twitter @GVAfgv, que ha tingut fins a 31 de desembre del passat any 1.377 seguidors, amb 165 tweets emesos.

Notícies relacionades

17 - 02 - 2024

El 72,1% dels usuaris de Metrovalencia realitza els seus desplaçaments per motius de treball o estudis

Els moviments per raons laborals aglutinen el 41% i els acadèmics el 31,1% El 47,3% de passatgers i passatgeres residix...
12 - 02 - 2024

El pla d’expansió de la xarxa de Metrovalencia preveu prolongar la Línia 10, desenvolupar les futures Línies 11 i 12 i construir tres grans intercanviadors

La consellera Pradas, acompanyada per l'alcaldessa Catalá, ha presentat el projecte d'ampliació nord-sud el primer pas del qual són les...
03 - 02 - 2024

Els usuaris de Metrovalencia valoren amb un notable, 8,16 punts sobre 10, els servicis que presta FGV a la província

La valoració positiva és del 92,2%, en sumar el 23,4% que ho qualifiquen com a “Bé”, el 49,3% com “Bastant...