Data
23 de January de 2019

La web de Metrovalencia va rebre el passat any 2,4 milions de visites dels internautes

El planificador, els horaris i la informació de les línies van ser les consultes més freqüents de les 6,9 milions de pàgines carregades
 
Els seguidors de Twitter es van elevar fins als 19.930 i els fans de Facebook fins a 7.348

El portal de Metrovalencia va rebre 2.442.676 visites durant el passat any, la qual cosa suposa una mitja diària de 6.692 entrades.  El temps mitjà de permanència en www.metrovalencia.es de cada internauta va ser de 2 minuts i 29 segons i es van visitar un total de 6.922.607 pàgines.
 
La pàgina web de Metrovalencia va entrar en servici l’any 2003. En 2008 va experimentar una transformació en la seua presentació i continguts. En 2015 es va incorporar una nova utilitat, la recarrega per Internet, en euros, de la targeta portamonedes TuiN i de la resta de títols de transport, a excepció del bitllet senzill, anada i tornada i els que s’hagen de justificar per part d’algun col·lectiu. Tot això ha suposat una major comoditat per a l’usuari, a l’hora d’adquirir els seus títols de transport.
 
D’entre totes pàgines de la web, a banda de la pàgina principal, la més visitada va ser la de planificador de trajectes, seguida de la consulta dels horaris dels distints servicis de transport oferits per Metrovalencia i la informació de les diferents línies de metro i tramvia, les tarifes i els títols de transport.
 
El major registre de visites es va produir en el mes de març, seguit d’abril i maig. El dia de major activitat del portal va ser el 8 de març, amb 23.350 entrades.
 
La pàgina web de Metrovalencia va rebre visites des de 163 països de tots els continents. Després d’Espanya, que aglutina el 93,4% del total, 2.283.455, d’entre tots els altres països figura de forma molt destacada Itàlia, amb 25.447 visites. Li seguix el Regne Unit, amb 25.433; Alemanya, amb 16.455; Holanda, amb 12.995; França, amb 13.766; Estats Units, amb 8.895; Bèlgica, amb 6.341; Polònia, amb 4.795 i Portugal, amb 3.379 entrades.
 
D’entre eixos 163 països, va haver-hi visites de llocs tan dispars com Brasil, Sèrbia, Turquia, Índia, Taiwan, Macedònia, Singapur, Albània o Vietnam.
 
Canvi en els dispositius
 
Quant als dispositius empleats a l’hora d’accedir al portal, el progressiu avanç dels sistemes mòbils ha aconseguit derrocar el fins a eixe any el lideratge de l’ordinador d’escriptori. D’esta manera, en 2018, l’increment del telèfon mòbil del 1,76% i el descens del 14,65% de l’ordinador d’escriptori han invertit la classificació, en la que el mòbil registra 555.998 moviments (48,41%), enfront dels 529.439 de l’ordinador de taula (46,10%). La tablet patix un retrocés del 24,39% i fixa els registres en 63.068 (5,49%).
 
Xarxes socials
 
Com a complement dels seus servicis d’informació i atenció al client, Metrovalencia va decidir fa anys establir noves vies de comunicació amb els seus usuaris a través de les xarxes socials. Al juny de 2010 es va escometre la primera fase del projecte, amb la incorporació al canal de Twitter i a l’octubre de 2011 es va publicar el perfil de Facebook.
 
A través d’estos servicis s’atenen i es resolen consultes, s’informa de les distintes activitats i esdeveniments organitzats per l’empresa, i es comuniquen amb la màxima immediatesa les incidències del servici.
 
En Twitter, els seguidors a 31 de desembre de 2018 es van elevar a 19.930, amb 2.284 tweets emesos.
 
En Facebook, els seguidors en la mateixa data es van xifrar en 7.348, i en el top de publicacions van destacar l’inici dels servicis especials nocturns, la campanya Adopta FGV, la Copa d’Europa de Triatlón, el Taller d’Història Ferroviària i les taules informatives de l’Associació #ADAANA.
 
Els usuaris que ho desitgen poden seguir a Metrovalencia en Twitter a través del compte @metrovalencia i en Facebook  http://www.facebook.com/metrovalencia.fgv.
 
Pàgina FGV
 
Per la seua banda, la pàgina web de FGV, www.fgv.es, creada en 2003 i modernitzada en 2008 i 2015, va rebre 119.105 visites durant el passat any. El temps mitjà de permanència de cada internauta va ser de 2 minuts i 27 segons i es van visitar un total de 314.515 pàgines.
 
D’entre totes pàgines de la web, a banda de la pàgina principal, la més visitada va ser la de Treballa amb nosaltres: convocatòries; Treballa amb nosaltres, situació en els llistats de les bosses d’ocupació temporal i entrega de documentació acreditativa de les bosses d’ocupació temporal.
 
El major registre de visites es va produir en el mes de juliol, seguit de novembre i setembre. El dia de major activitat del portal va ser el 12 de juliol, amb 1.889 entrades.
 
La pàgina web de FGV va rebre visites des de 111 països de tots els continents, de llocs tan dispars com Mèxic, Colòmbia, Uzbekistan, Kenya, Malàisia, Guetemala, Lituània, Eslovàquia o Aràbia Saudita. Les visites majoritàries van ser des d’Espanya (108.007), Regne Unit (1.819) i Alemanya (753).
 
Quant a xarxes socials, a l’abril de 2017 es va crear el compte en Twitter @GVAfgv, que ha tingut fins a 31 de desembre del passat any 1.005 seguidors, amb 102 tweets emesos.

Notícies relacionades

17 - 02 - 2024

El 72,1% dels usuaris de Metrovalencia realitza els seus desplaçaments per motius de treball o estudis

Els moviments per raons laborals aglutinen el 41% i els acadèmics el 31,1% El 47,3% de passatgers i passatgeres residix...
12 - 02 - 2024

El pla d’expansió de la xarxa de Metrovalencia preveu prolongar la Línia 10, desenvolupar les futures Línies 11 i 12 i construir tres grans intercanviadors

La consellera Pradas, acompanyada per l'alcaldessa Catalá, ha presentat el projecte d'ampliació nord-sud el primer pas del qual són les...
03 - 02 - 2024

Els usuaris de Metrovalencia valoren amb un notable, 8,16 punts sobre 10, els servicis que presta FGV a la província

La valoració positiva és del 92,2%, en sumar el 23,4% que ho qualifiquen com a “Bé”, el 49,3% com “Bastant...