Data
02 de April de 2017

La web de Metrovalencia va rebre l’any passat més de 2,2 milions de visites dels internautes

El planificador, els horaris, i la informació de les Línies van ser les consultes més freqüents de les 7 milions de pàgines carregades
 
El temps mitjà de permanència en www.metrovalencia.es va ser de 2 minuts  i 57 segons i es va demanar informació des de 169 països
 
Els seguidors de Twitter es van elevar fins als 15.823 i els fans de Facebook fins a 4.912

El portal de Metrovalencia va rebre 2.224.065 visites durant l´any passat, la qual cosa suposa una mitja diària de 6.076 entrades.  El temps mitjà de permanència en www.metrovalencia.es de cada internauta va ser de 2 minuts i 57 segons i es van visitar un total de 7.011.521 pàgines.
 
La pàgina web de Metrovalencia va entrar en servici l’any 2003 i, en 2008, va experimentar una transformació en la seua presentació i continguts. En 2015 es va sumar una nova utilitat, la recarrega per Internet, en euros, de la targeta portamonedes TuiN i de la resta de títols de transport, a excepció del bitllet senzill, anada i tornada i els que s’hagen de justificar per part d’algun col·lectiu, la qual cosa ha suposat una major comoditat per a l’usuari a l’hora d’adquirir els seus títols de transport.
 
D’entre totes pàgines de la web, a banda de la pàgina principal, la més visitada va ser la de planificador de trajectes, seguida de la consulta dels horaris dels distints servicis de transport oferits per Metrovalencia i la informació de les diferents línies de metro i tramvia, les tarifes i diverses descàrregues de documents.
 
El major registre de visites es va produir en el mes de març, en especial durant les  Falles. Després es va situar maig i setembre. El dia de major activitat del portal va ser el 18 de març, amb 15.979 entrades.
 
La pàgina web de Metrovalencia va rebre visites des de 169 països de tots els continents. Després d’Espanya, que aglutina el 92,95 per cent del total, 2.067.338, d’entre tots els altres països figura de forma molt destacada Itàlia amb 28.501 visites. Li seguix el Regne Unit amb 21.372; Alemanya amb 14.089; França amb 13.182; Holanda amb 12.968; Bèlgica amb 7.289; Estats Units amb 6.699; Portugal amb 3.829 i Romania amb 3.695 entrades.
 
D’entre eixos 169 països, va haver-hi visites de llocs tan dispars com a Argentina, Japó, Perú, Lituània, Panamà, Bolívia, Sud-àfrica, Kazakhstan o Guinea Equatorial.
 
Canvi en els dispositius
 
Quant als dispositius empleats a l’hora d’accedir al portal, prosseguix l’avanç dels sistemes mòbils, encara que l’ordinador d’escriptori continua exercint el lideratge. En 2016 el dispositiu fix per excel·lència, l’ordinador, va encapçalar les entrades a la web, amb 1.245.732 sessions enfront de les 807.418 del telèfon mòbil i les 170.915 de la tablet. L’hegemonia està clara, però la tendència al canvi, també.
 
Xarxes socials
 
Com a complement dels seus servicis d’informació i atenció al client, Metrovalencia va decidir fa anys establir noves vies de comunicació amb els seus usuaris a través de les xarxes socials. Al juny de 2010 es va escometre la primera fase del projecte amb la incorporació al canal de Twitter i a l’octubre de 2011 es va publicar el perfil de Facebook. A través d’estos servicis s’atenen i es resolen consultes, s’informa de les distintes activitats i esdeveniments organitzats per l’empresa i es comuniquen amb la màxima immediatesa les incidències del servici.
 
En Twitter, els seguidors a 31 de desembre de 2016 es van elevar a 15.823, amb 1.704 tweets emesos.
 
En Facebook, els seguidors en la mateixa data es van xifrar en 4.912, i en el top de publicacions van destacar la el vídeo de llavat de tramvies, la Nit de disfresses de #Rafelbunyol, servicis especials de futbol, reformes i millores de señalítica en estacions i baixadors, plataformes de mobilitat reduïda, el tramvia històric exposat en l’Escola d’Enginyers, Metroescola, NFC i la jornada de Fibromialgia.
 
Els usuaris que ho desitgen poden seguir a Metrovalencia en Twitter a través del compte @metrovalencia i en Facebook  http://www.facebook.com/metrovalencia.fgv.

Notícies relacionades

17 - 02 - 2024

El 72,1% dels usuaris de Metrovalencia realitza els seus desplaçaments per motius de treball o estudis

Els moviments per raons laborals aglutinen el 41% i els acadèmics el 31,1% El 47,3% de passatgers i passatgeres residix...
12 - 02 - 2024

El pla d’expansió de la xarxa de Metrovalencia preveu prolongar la Línia 10, desenvolupar les futures Línies 11 i 12 i construir tres grans intercanviadors

La consellera Pradas, acompanyada per l'alcaldessa Catalá, ha presentat el projecte d'ampliació nord-sud el primer pas del qual són les...
03 - 02 - 2024

Els usuaris de Metrovalencia valoren amb un notable, 8,16 punts sobre 10, els servicis que presta FGV a la província

La valoració positiva és del 92,2%, en sumar el 23,4% que ho qualifiquen com a “Bé”, el 49,3% com “Bastant...