Data
26 de February de 2018

La web del TRAM d’Alacant va rebre l’any passat més de 550.000 visites dels internautes

Els horaris, el planificador i la informació de les Línies van ser les consultes més freqüents de les 2 milions de pàgines carregades
 
Els seguidors de Twitter es van elevar fins als 1.866, amb 778 tweets emesos

El portal del TRAM d’Alacant va rebre 557.760 visites durant l’any passat, la qual cosa suposa una mitja diària de 1.523 entrades.  El temps mitjà de permanència en www.tramalicante.es de cada internauta va ser de 3 minuts i 11 segons i es van visitar un total de 2.037.764 pàgines. La primera pàgina web del TRAM d’Alacant va entrar en servici l’any 2003, i es va modernitzar en 2008.
 
D’entre totes pàgines de la web, a banda de la principal, la més visitada va ser la consulta dels horaris dels distints servicis de transport oferits pel TRAM d’Alacant. Li van seguir el planificador de trajectes, la informació de les diferents línies de tren i tramvia, les tarifes i l’accés a la zona d’usuari “El meu TRAM”.
 
El major registre de visites es va produir en el mes de juny, en especial durant les festes de Fogueres. Després es va situar abril, maig i setembre. El dia de major activitat del portal va ser el 23 de juny, amb 3.544 entrades.
 
La pàgina web del TRAM d’Alacant va rebre visites des de 139 països de tots els continents. Després d’Espanya, que aglutina el 86,24% del total, 481.035, d’entre tots els altres països figura de forma molt destacada Regne Unit amb 25.047 visites. Li seguixen; Rússia amb 4.516; Holanda amb 4.116; Alemanya amb 3.939; França amb 3.932; Bèlgica amb 2.920; Polònia amb 2.729; Noruega amb 2.415 i Suècia amb 2.403.
 
D’entre eixos 139 països, va haver-hi visites de llocs tan dispars com Algeria, Slovakia, Estoniana, Kenya, Hondures, Qatar, Egipte o Tunis.
 
 
Canvi en els dispositius
 
L’ordinador continua sent el dispositiu d’interacció amb major afluència, però cada vegada amb menor avantatge, ja que va obtindre 277.710 entrades enfront de les 220.847 del telèfon mòbil i les 59.203 de la pastilla. L’hegemonia està clara, però la tendència al canvi a favor dels dispositius mòbils, també.
 
Xarxes socials
 
Com a complement dels seus servicis d’informació i atenció al client, TRAM d’Alacant va decidir fa anys establir noves vies de comunicació amb els seus usuaris a través de les xarxes socials. Al juny de 2012 es va escometre la incorporació al canal de Twitter. A través d’este servici s’atenen i es resolen consultes, s’informa de les distintes activitats i esdeveniments organitzats per l’empresa i es comuniquen amb la màxima immediatesa les incidències del servici.
 
En Twitter, els seguidors a 31 de desembre de 2016 es van elevar a 1.866, amb 778 tweets emesos. Els usuaris que ho desitgen poden seguir a TRAM d’Alacant en Twitter a través del compte @tramdealicante
 

Notícies relacionades

26 - 04 - 2024

Una delegació de la Comissió Europea i el Ministeri d’Hisenda visiten la Línia 10 de Metrovalencia

La posada en servici de la línia en 2022 va comptar amb finançament de la Unió Europea a través del...
21 - 04 - 2024

Els Espais i el Centre d’Atenció al Client de Metrovalencia van atendre més de 285.000 visites en 2023

L'oficina de Xàtiva va acumular 118.074 consultes personalitzades l'any passat, el 40,7% del total Setembre, octubre i març van ser...
19 - 03 - 2024

Metrovalencia evita 1,1 milions de desplaçaments de vehicles privats en els principals cinc dies de Falles

El servici d'FGV del dia 15 a la matinada del 20 eludix l'emissió de 1.568 tones de CO₂ a l'atmosfera...