Data
16 de March de 2016

Metrovalencia enllaça en menys de 20 minuts les deu principals localitats metropolitanes amb el centre de València

Torrent Avinguda i Paterna connecten amb Plaça Espanya en 19 i 17 minuts, respectivament
 
Alboraya-Peris Aragó i Burjassot enllacen amb Xàtiva en 12 minuts i Mislata en 8
 
FGV oferix servici a 36 poblacions de l’àrea metropolitana de la capital

Metrovalencia s’erigix durant la celebració de les Falles en el transport idoni, no sols per a moure’s per la ciutat de València, sinó per a desplaçar-se des de les distintes poblacions de l’àrea metropolitana fins al cor de les festes, el centre urbà, lloc pràcticament inaccessible per al tràfic rodat, atés que en estes dates existixen 500 carrers tallades al pas de qualsevol tipus de vehicles.
 
A més d’esta realitat, es dóna la circumstància dels temps competitius que Metrovalencia oferix als seus clients, ja que les principals deu poblacions de l’àrea metropolitana (Torrent, Paterna, Quart de Poblet, Mislata, Alboraya, Manises, Burjassot, Godella, Paiporta i Picanya) es poden comunicar en menys de 20 minuts amb el centre de València.
 
D’esta manera, l’estació de Plaça Espanya, la tercera en volum de viatgers durant les Falles, comunica en 19 minuts amb la de Torrent Avinguda, 17 amb la de Paterna, 15 amb la de Godella, 13 amb la de Picanya, 12 amb la Burjassot i 11 amb la de Paiporta.
 
De la mateixa manera, la de Xàtiva, la primera en el rànquing d’usuaris, tant en Falles com en la resta de l’any, enllaça en 19 minuts amb la de Manises, en 14 amb la de Quart de Poblet, 12 amb la d’Alboraya-Peris Aragó i només en 8 minuts amb la de Mislata.
 
Cal assenyalar que FGV connecta amb la seua xarxa 36 municipis metropolitans amb València i que, en el passat any, va desplaçar 21 milions de viatgers que van tindre el seu origen i/o destí en algunes de les dites poblacions, la qual cosa significa que el percentatge de clients de metre i tramvia de fora de la capital és del 34,6 per cent, més d’un de cada tres.
 

Notícies relacionades

07 - 10 - 2025

Metrovalencia oferix servici nocturn la vespra del 9 d’Octubre per a facilitar l’accés als actes programats

 La nit del dimecres els metros i tramvies circulen fins prop de les 3 de la matinada per a facilitar...
05 - 10 - 2025

Metrovalencia recupera la circulació en les Línies 4, 6 i 8 del tramvia tras completar els treballs de renovació previstos

Els tramvies han tornat a circular amb normalitat des de primera hora del matí de hui diumenge 5 d'octubre La...
01 - 10 - 2025

Les Línies 4, 6 i 8 del tramvia de Metrovalencia no circularan el dissabte 4 d’octubre per la renovació dels sistemes de senyalització i comunicacions

La interrupció temporal prevista començarà la nit del divendres 3 d'octubre, a partir de les 23.50 hores, i el diumenge...