Data
22 de February de 2025

Metrovalencia facilita la mobilitat per a acudir al certamen Cevisama en Fira València

Feria Valencia Metrovalencia
  • Del 24 al 28 de febrer se celebra el Saló Internacional de la Ceràmica amb tramvies cada 20 minutos entre les 6 i les 23 hores
  • La Línia 2 de metro també comunica amb el recinte firal des de l’estació Les Carolines-Fira

Metrovalencia facilitarà del 24 al 28 de febrer els desplaçaments a Fira València en la Línia 4 del tramvia amb l’objectiu de facilitar la mobilitat per a les persones que acudisquen a la celebració del Saló Internacional de Cerámiva 2025.

Durant la celebració del certamen, el servici de tramvia circularà entre la parada de Doctor Lluch i la de Fira i viceversa, amb una freqüència de pas de 20 minutos en l’horari establit entre les 6.00 i les 23 hores.

El primer tramvia des de Beteró entrarà en servici a les 6 hores, mentres que des de Doctor Lluch ho farà a les 6.30 hores. L’últim des d’esta estació serà a les 21.29 hores. Des de Fira, el primer serà a les 6.40 hores, mentres que l’últim transport s’oferirà a les 22.19 hores.

Amb la finalitat d’agilitzar el servici, tots els tramvies que realitzen el recorregut fins a la Fira de Mostres l’indicaran en el rètol de destí situat en la capçalera de la unitat. Juntament amb el tramvia, també es pot accedir a Fira València, desplaçant-se fins a l’estació Les Carolines/Fira de la Línia 2 de Metrovalencia.

Els horaris es poden consultar en la pàgina web www.metrovalencia.es i en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com en @metrovalencia, en facebook/metrovalencia.fgv i l’app oficial de Metrovalencia.

Notícies relacionades

26 - 06 - 2025

Metrovalencia oferix servicis especials de tramvia a Fira València per a acudir a OWN València, Airsoft Encounter i Shishamasse i Vaporfair

Del 27 al 29 de juny se celebra el certamen d'entreteniment digital, l'activitat lúdido-esportiva de airsoft i la de shishas,...
25 - 06 - 2025

Metrovalencia va afavorir la mobilitat de més de 170.000 usuaris en la nit de Sant Joan

El tramvia va mobilitzar a 50.054 viatgers en les seues quatre línies i el metro a 121.828 en les seues...
22 - 06 - 2025

Metrovalencia oferix servicis especials de tramvia per a acudir a FIMI, Formació i Ocupació Jóvens Tutelats i Solar&Storage live Espanya 2025

El 23 i 24 se celebra el certamen de Moda Infantil, el 25 el de tallers de qualificació professional per...