Data
15 de July de 2023

Metrovalencia facilita la mobilitat per a acudir el dia 17 al càsting d’Operació Triomf en Fira València

  • El dilluns els aspirants al famós concurs musical realitzaran les proves selectives
  • La freqüència de pas dels tramvies serà de 30 minuts entre les 6 i les 22 hores

Metrovalencia facilitarà dilluns que ve dia 17 els desplaçaments a Fira València en la Línia 4 del tramvia amb l’objectiu de facilitar la mobilitat per a les persones que acudisquen al càsting del famós concurs musical Operació Triomf.

Durant la jornada, el servei de tramvia circularà entre la parada de Doctor Lluch i la de Fira i viceversa, amb una freqüència de pas de 30 minuts en l’horari establit entre les 6.00 i les 22 hores.

A l’ésser una jornada laborable, el primer tramvia eixirà a les 6.10 hores des de la parada de Doctor Lluch, i l’últim des de Doctor Lluch ho farà a les 21.30 hores. Des de la parada de Fira, el primer serà a les 7.04 hores i l’últim a les 22.19 hores.

Amb la finalitat d’agilitzar el servei, tots els tramvies que realitzen el recorregut fins a la parada de Fira en la Fira de Mostres l’indicaran en el rètol de destí situat en la capçalera de la unitat. Juntament amb el tramvia, també es pot accedir a Fira València, desplaçant-se fins a l’estació Les Carolines/Fira de la Línia 2 de Metrovalencia.

Tots aquells usuaris que desitgen ampliar la informació d’horaris i freqüències d’aquest servei poden trucar al telèfon 900 46 10 46 d’Atenció al Client de Metrovalencia. Aquesta informació també està disponible en la pàgina web de Metrovalencia www.metrovalencia.es, en xarxes socials i en l’app oficial de Metrovalencia.

Notícies relacionades

26 - 06 - 2025

Metrovalencia oferix servicis especials de tramvia a Fira València per a acudir a OWN València, Airsoft Encounter i Shishamasse i Vaporfair

Del 27 al 29 de juny se celebra el certamen d'entreteniment digital, l'activitat lúdido-esportiva de airsoft i la de shishas,...
25 - 06 - 2025

Metrovalencia va afavorir la mobilitat de més de 170.000 usuaris en la nit de Sant Joan

El tramvia va mobilitzar a 50.054 viatgers en les seues quatre línies i el metro a 121.828 en les seues...
22 - 06 - 2025

Metrovalencia oferix servicis especials de tramvia per a acudir a FIMI, Formació i Ocupació Jóvens Tutelats i Solar&Storage live Espanya 2025

El 23 i 24 se celebra el certamen de Moda Infantil, el 25 el de tallers de qualificació professional per...