Data
21 de March de 2018

Metrovalencia inicia les obres de millora per a convertir el Centre d’Atenció al Client de Xàtiva en un Espai del Client

Els usuaris poden dirigir-se mentres duren els treballs a l’Espai del Client de Colón, als altres existents en la xarxa, o als Punts del Client
 
FGV espera concloure les obres en poc més d’un mes per a reobrir l’oficina a finals d’abril

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha iniciat les obres en el Centre d’Atenció al Client de l’estació de Xàtiva de Metrovalencia, que possibilitaran les millores previstes en estes dependències al convertir-se en un nou Espai del Client. La reforma durarà prop d’un mes, per la qual cosa s’espera poder obrir novament les oficines a finals d’abril.
 
Mentrestant, els clients poden desplaçar-se a l’Espai del Client de Colón, el més pròxim, per a realitzar les gestions habituals que FGV oferix en les seues oficines d’informació, com són les relatives a horaris, títols i tarifes, gestió de targetes personalitzades de FGV o integrades amb altres operadors, la formalització de reclamacions i suggeriments, la gestió i cobrament de suplements, el depòsit i arreplega d’objectes perduts, sol·licituds d’arrelament, factures i justificants de pagament de títols de transport, justificants de viatges realitzats amb targetes sense contacte (TSC), declaració de sinistre amb danys personals a usuaris, etcètera.
 
Metrovalencia disposa actualment d’una xarxa de quatre Centres d’Atenció al Client oberts al públic (Xàtiva, Colón, Aeroport i Benimaclet), des dels quals es realitzen aproximadament 400.000 gestions i consultes a l’any, més els Punts del Client en les taquilles de les estacions de les distintes Línies, concretament en Àngel Guimerà, Torrent Avinguda, Empalme, Mislata i Marítim-Serrería, en els que també poden realitzar-se les dites gestions.

Notícies relacionades

24 - 04 - 2025

La Generalitat amplia fins al 31 de maig el termini de validesa de l’actual targeta de transport jove gratuït per a garantir la recepció de la nova Móbilis30

El suport de cartó podrà utilitzar-se durant un mes més per a garantir que tots els sol·licitants disposen de la...
21 - 04 - 2025

Metrovalencia va arreplegar més de 5.800 objectes perduts en 2024

Els usuaris perden una mitjana de 16 articles dia, sobretot DNI, carteres, claus, motxilles, ulleres, diferents carnets, mòbils i paraigües...
30 - 03 - 2025

Metrovalencia facilita la mobilitat per a acudir amb tramvia a les Olimpíades d’FP i al Dia Internacional del Turisme de Reunions

Del 30 de març al 4 d'abril se celebren CV Skills, les Olimpíades de Formació Professional El 3 d'abril tindrà...