Data
21 de March de 2018

Metrovalencia inicia les obres de millora per a convertir el Centre d’Atenció al Client de Xàtiva en un Espai del Client

Els usuaris poden dirigir-se mentres duren els treballs a l’Espai del Client de Colón, als altres existents en la xarxa, o als Punts del Client
 
FGV espera concloure les obres en poc més d’un mes per a reobrir l’oficina a finals d’abril

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha iniciat les obres en el Centre d’Atenció al Client de l’estació de Xàtiva de Metrovalencia, que possibilitaran les millores previstes en estes dependències al convertir-se en un nou Espai del Client. La reforma durarà prop d’un mes, per la qual cosa s’espera poder obrir novament les oficines a finals d’abril.
 
Mentrestant, els clients poden desplaçar-se a l’Espai del Client de Colón, el més pròxim, per a realitzar les gestions habituals que FGV oferix en les seues oficines d’informació, com són les relatives a horaris, títols i tarifes, gestió de targetes personalitzades de FGV o integrades amb altres operadors, la formalització de reclamacions i suggeriments, la gestió i cobrament de suplements, el depòsit i arreplega d’objectes perduts, sol·licituds d’arrelament, factures i justificants de pagament de títols de transport, justificants de viatges realitzats amb targetes sense contacte (TSC), declaració de sinistre amb danys personals a usuaris, etcètera.
 
Metrovalencia disposa actualment d’una xarxa de quatre Centres d’Atenció al Client oberts al públic (Xàtiva, Colón, Aeroport i Benimaclet), des dels quals es realitzen aproximadament 400.000 gestions i consultes a l’any, més els Punts del Client en les taquilles de les estacions de les distintes Línies, concretament en Àngel Guimerà, Torrent Avinguda, Empalme, Mislata i Marítim-Serrería, en els que també poden realitzar-se les dites gestions.

Notícies relacionades

24 - 05 - 2024

Els usuaris del tramvia de València valoren amb un notable, 8,02 punts sobre 10, el servici que presta este mitjà de transport

La puntuació positiva, sumant “Molt bé”, “Bastant bé” i Bé”, aconseguix el 92% La Línia 10 obté 8,78 punts, les...
28 - 04 - 2024

Metrovalencia va atendre l’any passat més de 128.000 usuaris a través del telèfon gratuït i els intèrfons d’estacions i parades

Els viatgers poden sol·licitar informació i buidar dubtes en el 900 46 10 46 o en els 350 dispositius instal·lats...
25 - 04 - 2024

Metrovalencia modifica el diumenge el seu servici de tramvia amb motiu de la ‘Volta Ciclista a Espanya Femenina’ i la ‘15K València Oberta a la Mar’

El dia 28 s'interrompen les circulacions en les línies 4, 6, 8 des de les 8.50 fins a les 10.20...