Data
21 de March de 2018

Metrovalencia inicia les obres de millora per a convertir el Centre d’Atenció al Client de Xàtiva en un Espai del Client

Els usuaris poden dirigir-se mentres duren els treballs a l’Espai del Client de Colón, als altres existents en la xarxa, o als Punts del Client
 
FGV espera concloure les obres en poc més d’un mes per a reobrir l’oficina a finals d’abril

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha iniciat les obres en el Centre d’Atenció al Client de l’estació de Xàtiva de Metrovalencia, que possibilitaran les millores previstes en estes dependències al convertir-se en un nou Espai del Client. La reforma durarà prop d’un mes, per la qual cosa s’espera poder obrir novament les oficines a finals d’abril.
 
Mentrestant, els clients poden desplaçar-se a l’Espai del Client de Colón, el més pròxim, per a realitzar les gestions habituals que FGV oferix en les seues oficines d’informació, com són les relatives a horaris, títols i tarifes, gestió de targetes personalitzades de FGV o integrades amb altres operadors, la formalització de reclamacions i suggeriments, la gestió i cobrament de suplements, el depòsit i arreplega d’objectes perduts, sol·licituds d’arrelament, factures i justificants de pagament de títols de transport, justificants de viatges realitzats amb targetes sense contacte (TSC), declaració de sinistre amb danys personals a usuaris, etcètera.
 
Metrovalencia disposa actualment d’una xarxa de quatre Centres d’Atenció al Client oberts al públic (Xàtiva, Colón, Aeroport i Benimaclet), des dels quals es realitzen aproximadament 400.000 gestions i consultes a l’any, més els Punts del Client en les taquilles de les estacions de les distintes Línies, concretament en Àngel Guimerà, Torrent Avinguda, Empalme, Mislata i Marítim-Serrería, en els que també poden realitzar-se les dites gestions.

Notícies relacionades

10 - 09 - 2024

Metrovalencia oferix el dijous 12 de setembre servici de tramvia a Fira València amb motiu de Auna Partner Day

El certamen està dirigit als professionals de la lampisteria, calefacció, climatització, electricitat i energies renovables La freqüència de pas prevista...
02 - 09 - 2024

FGV millora les prestacions i les condicions d’accessibilitat de les màquines de venda de títols de viatge de la xarxa de Metrovalencia

S'han incorporat vídeo intèrfons, bucles inductius per a persones amb problemes d'audició i s'han ampliat les opcions del sistema de...
30 - 07 - 2024

Metrovalencia aplicarà de l’1 al 31 d’agost l’horari d’estiu

El mes vinent s'aplica l'horari de dissabte durant els dies laborables i es manté el dels diumenges i festius El...