Data
21 de December de 2017

Metrovalencia obri al públic el primer Espai del Client en Colón, un nou concepte en la relació entre el client i l’empresa

El local atendrà les necessitats dels viatgers i a més tindrà zona de reunions, wifi, recarrega de mòbils i connexió per a pastilles i portàtils.
 
El model s’estendrà l’any que ve a la resta de la xarxa de València i al TRAM d’Alacant

Inauguració del Espai del Client en ColónFerrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha obert al públic el primer Espai del Client, situat en l’estació de Colón de Metrovalencia i que substituïx a l’antic Centre d’Atenció al Client ubicat en el mateix local, recinte que sintetitza i avança el nou concepte d’oficines d’atenció al client que l’empresa pública comença a posar en marxa en diverses instal·lacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant. En l’acte ha estat present el director gerent, Juan Andrés Sánchez Jordà, i el director de Clients i Accessibilitat, Francesc Romeu.
 
L’Espai del Client és l’entorn que FGV posa a disposició dels seus clients perquè puguen rebre informació general o de servici, realitzar gestions i consultes, sol·licitar ajuda o resoldre dubtes, per la qual cosa serà un lloc d’interrelació entre client i empresa, atés per personal específic, i una àrea on es puguen usar els servicis que s’oferixen. A més, el disseny de l’espai seguix els criteris sobre accessibilitat universal establits en el Pla d’Accessibilitat de FGV.
 
En l’Espai del Client, com actualment es pot fer en els Centres d’Atenció al Client (Xátiva, Benimaclet, Túria, Aeroport i Universitat Politècnica) es pot obtindre informació d’horaris, títols, tarifes, itineraris, direccions i, en general, qualsevol tipus d’informació d’interés per a l’usuari; gestionar les targetes personalitzades i les personalitzades integrades amb altres operadors; presentar reclamacions i suggeriments; gestionar els cobraments de suplements i la documentació externa; realitzar les consultes sobre la targeta sense contacte; la gestió d’expedients iniciats a través de l’oficina virtual de FGV (web i APP) i qualsevol altra tramitació o consulta que els clients consideren necessari, inclosa la reclamació d’objectes perduts.
 
A més, el nou Espai del Client està orientat per a relacionar-se amb l’empresa (per exemple, hi ha habilitada una zona de reunions) i inclús disposa de zona Wi-Fi, zona de descans, la possibilitat de recàrrega del mòbil i connexió per a pastilles o portàtils.
 
L’Espai del Client posseïx una nova imatge global d’identificació de les oficines i un model i criteris únics d’espai, senyalètica i mobiliari, adaptat als distints locals que s’estendran per la xarxa.
 
En este sentit, el model establit en Colón s’estendrà al llarg de l’any que ve a la resta de les xarxes de Metrovalencia i el TRAM d’Alacant. La seua ubicació concreta pretén comprendre les zones de major presència o desplaçament dels clients, tant a València com a Alacant. Per a això, se simplificarà el mapa actual de Centres d’Atenció al Client i Punts del Client de València, tancant o traslladant alguns dels locals, i es crearà una xarxa específica a Alacant que permeta millorar ostensiblement l’atenció i informació presencial al client.

Notícies relacionades

19 - 07 - 2024

Metrovalencia reforça el servici nocturn del dissabte per a facilitar la mobilitat en el piromusical de la Gran Fira de València

Les línies 5 i 7 del metro augmentaran les seues circulacions entre les 23 hores i la 1 de la...
16 - 07 - 2024

FGV comença a construir la llosa superior del túnel que connectarà les estacions d’Alacant i Xàtiva de Metrovalencia

L'objectiu és obrir un pas per als vianants després de l'estiu al carrer Alacant entre Xàtiva i l'accés al carrer...
21 - 06 - 2024

FGV reunix el Comité de Participació de Clients de Metrovalencia per a analitzar el servici i presentar noves actuacions i iniciatives

El director gerent, Alfonso Novo, ha assistit a la trobada en el qual participen entitats i usuaris habituals En la...