Data
21 de December de 2017

Metrovalencia obri al públic el primer Espai del Client en Colón, un nou concepte en la relació entre el client i l’empresa

El local atendrà les necessitats dels viatgers i a més tindrà zona de reunions, wifi, recarrega de mòbils i connexió per a pastilles i portàtils.
 
El model s’estendrà l’any que ve a la resta de la xarxa de València i al TRAM d’Alacant

Inauguració del Espai del Client en ColónFerrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha obert al públic el primer Espai del Client, situat en l’estació de Colón de Metrovalencia i que substituïx a l’antic Centre d’Atenció al Client ubicat en el mateix local, recinte que sintetitza i avança el nou concepte d’oficines d’atenció al client que l’empresa pública comença a posar en marxa en diverses instal·lacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant. En l’acte ha estat present el director gerent, Juan Andrés Sánchez Jordà, i el director de Clients i Accessibilitat, Francesc Romeu.
 
L’Espai del Client és l’entorn que FGV posa a disposició dels seus clients perquè puguen rebre informació general o de servici, realitzar gestions i consultes, sol·licitar ajuda o resoldre dubtes, per la qual cosa serà un lloc d’interrelació entre client i empresa, atés per personal específic, i una àrea on es puguen usar els servicis que s’oferixen. A més, el disseny de l’espai seguix els criteris sobre accessibilitat universal establits en el Pla d’Accessibilitat de FGV.
 
En l’Espai del Client, com actualment es pot fer en els Centres d’Atenció al Client (Xátiva, Benimaclet, Túria, Aeroport i Universitat Politècnica) es pot obtindre informació d’horaris, títols, tarifes, itineraris, direccions i, en general, qualsevol tipus d’informació d’interés per a l’usuari; gestionar les targetes personalitzades i les personalitzades integrades amb altres operadors; presentar reclamacions i suggeriments; gestionar els cobraments de suplements i la documentació externa; realitzar les consultes sobre la targeta sense contacte; la gestió d’expedients iniciats a través de l’oficina virtual de FGV (web i APP) i qualsevol altra tramitació o consulta que els clients consideren necessari, inclosa la reclamació d’objectes perduts.
 
A més, el nou Espai del Client està orientat per a relacionar-se amb l’empresa (per exemple, hi ha habilitada una zona de reunions) i inclús disposa de zona Wi-Fi, zona de descans, la possibilitat de recàrrega del mòbil i connexió per a pastilles o portàtils.
 
L’Espai del Client posseïx una nova imatge global d’identificació de les oficines i un model i criteris únics d’espai, senyalètica i mobiliari, adaptat als distints locals que s’estendran per la xarxa.
 
En este sentit, el model establit en Colón s’estendrà al llarg de l’any que ve a la resta de les xarxes de Metrovalencia i el TRAM d’Alacant. La seua ubicació concreta pretén comprendre les zones de major presència o desplaçament dels clients, tant a València com a Alacant. Per a això, se simplificarà el mapa actual de Centres d’Atenció al Client i Punts del Client de València, tancant o traslladant alguns dels locals, i es crearà una xarxa específica a Alacant que permeta millorar ostensiblement l’atenció i informació presencial al client.

Notícies relacionades

11 - 09 - 2024

FGV destina 5 milions d’euros per a millorar l’accessibilitat i seguretat de 46 passos a nivell per als vianants i entre andanes de Metrovalencia

El conseller de Medi Ambient, Infraestructures i Territori ha visitat una de les actuacions executades a Almàssera Les actuacions comprenen...
10 - 09 - 2024

Metrovalencia oferix el dijous 12 de setembre servici de tramvia a Fira València amb motiu de Auna Partner Day

El certamen està dirigit als professionals de la lampisteria, calefacció, climatització, electricitat i energies renovables La freqüència de pas prevista...
02 - 09 - 2024

FGV millora les prestacions i les condicions d’accessibilitat de les màquines de venda de títols de viatge de la xarxa de Metrovalencia

S'han incorporat vídeo intèrfons, bucles inductius per a persones amb problemes d'audició i s'han ampliat les opcions del sistema de...