Data
21 de December de 2017

Metrovalencia obri al públic el primer Espai del Client en Colón, un nou concepte en la relació entre el client i l’empresa

El local atendrà les necessitats dels viatgers i a més tindrà zona de reunions, wifi, recarrega de mòbils i connexió per a pastilles i portàtils.
 
El model s’estendrà l’any que ve a la resta de la xarxa de València i al TRAM d’Alacant

Inauguració del Espai del Client en ColónFerrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha obert al públic el primer Espai del Client, situat en l’estació de Colón de Metrovalencia i que substituïx a l’antic Centre d’Atenció al Client ubicat en el mateix local, recinte que sintetitza i avança el nou concepte d’oficines d’atenció al client que l’empresa pública comença a posar en marxa en diverses instal·lacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant. En l’acte ha estat present el director gerent, Juan Andrés Sánchez Jordà, i el director de Clients i Accessibilitat, Francesc Romeu.
 
L’Espai del Client és l’entorn que FGV posa a disposició dels seus clients perquè puguen rebre informació general o de servici, realitzar gestions i consultes, sol·licitar ajuda o resoldre dubtes, per la qual cosa serà un lloc d’interrelació entre client i empresa, atés per personal específic, i una àrea on es puguen usar els servicis que s’oferixen. A més, el disseny de l’espai seguix els criteris sobre accessibilitat universal establits en el Pla d’Accessibilitat de FGV.
 
En l’Espai del Client, com actualment es pot fer en els Centres d’Atenció al Client (Xátiva, Benimaclet, Túria, Aeroport i Universitat Politècnica) es pot obtindre informació d’horaris, títols, tarifes, itineraris, direccions i, en general, qualsevol tipus d’informació d’interés per a l’usuari; gestionar les targetes personalitzades i les personalitzades integrades amb altres operadors; presentar reclamacions i suggeriments; gestionar els cobraments de suplements i la documentació externa; realitzar les consultes sobre la targeta sense contacte; la gestió d’expedients iniciats a través de l’oficina virtual de FGV (web i APP) i qualsevol altra tramitació o consulta que els clients consideren necessari, inclosa la reclamació d’objectes perduts.
 
A més, el nou Espai del Client està orientat per a relacionar-se amb l’empresa (per exemple, hi ha habilitada una zona de reunions) i inclús disposa de zona Wi-Fi, zona de descans, la possibilitat de recàrrega del mòbil i connexió per a pastilles o portàtils.
 
L’Espai del Client posseïx una nova imatge global d’identificació de les oficines i un model i criteris únics d’espai, senyalètica i mobiliari, adaptat als distints locals que s’estendran per la xarxa.
 
En este sentit, el model establit en Colón s’estendrà al llarg de l’any que ve a la resta de les xarxes de Metrovalencia i el TRAM d’Alacant. La seua ubicació concreta pretén comprendre les zones de major presència o desplaçament dels clients, tant a València com a Alacant. Per a això, se simplificarà el mapa actual de Centres d’Atenció al Client i Punts del Client de València, tancant o traslladant alguns dels locals, i es crearà una xarxa específica a Alacant que permeta millorar ostensiblement l’atenció i informació presencial al client.

Notícies relacionades

24 - 05 - 2024

Els usuaris del tramvia de València valoren amb un notable, 8,02 punts sobre 10, el servici que presta este mitjà de transport

La puntuació positiva, sumant “Molt bé”, “Bastant bé” i Bé”, aconseguix el 92% La Línia 10 obté 8,78 punts, les...
28 - 04 - 2024

Metrovalencia va atendre l’any passat més de 128.000 usuaris a través del telèfon gratuït i els intèrfons d’estacions i parades

Els viatgers poden sol·licitar informació i buidar dubtes en el 900 46 10 46 o en els 350 dispositius instal·lats...
25 - 04 - 2024

Metrovalencia modifica el diumenge el seu servici de tramvia amb motiu de la ‘Volta Ciclista a Espanya Femenina’ i la ‘15K València Oberta a la Mar’

El dia 28 s'interrompen les circulacions en les línies 4, 6, 8 des de les 8.50 fins a les 10.20...