Data
19 de October de 2023

Metrovalencia obri este curs les visites educatives a les seues instal·lacions amb el col·legi Fernando de los Ríos de València

  • L’activitat Metroescola pretén acostar als escolars el funcionament de la xarxa i els beneficis de l’ús del transport públic
  • Més de 30 alumnes i professors de Primer Cicle de Primària han conegut el funcionament de la xarxa, tallers i altres instal·lacions

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha iniciat el programa de visites educatives de Metroescola, corresponents a este curs acadèmic, amb la participació del Col·legi Municipal Fernando de los Ríos de València.

Els més de 30 alumnes i professors del Primer Cicle de Primària d’este centre han protagonitzat esta activitat educativa que té com a objectiu que els escolars coneguen el funcionament de la xarxa i els beneficis de l’ús del transport públic.

La visita ha començat en l’estació de València Sud, seu d’FGV, on se’ls ha explicat què és i què fa FGV, com funciona Metrovalencia, el tipus d’estacions i parades amb les quals compte i els trens i tramvies dels quals disposa.

El grup ha pogut conéixer el funcionament del Lloc de Comandament i els tallers i, posteriorment, han accedit a una de les unitats estacionades a València Sud per a conéixer com funciona i rebre una sèrie d’indicacions bàsiques sobre normes de comportament en el seu interior.

Metroescola és un activitat gratuïta que organitza FGV i està dirigida als escolars pertanyents al cicle de Primària. Estes visites educatives es presenten com un complement del procés de formació dels alumnes i permeten destacar la importància que té el transport públic en el desenvolupament sostenible de les grans ciutats com a alternativa al vehicle privat.

Notícies relacionades

15 - 10 - 2025

Metrovalencia va facilitar al setembre la mobilitat de 8,3 milions d’usuaris

La Línia 3 va ser la més utilitzada amb 1.623.711 desplaçaments, i Xàtiva l'estació amb major trànsit, amb 538.415 clients...
07 - 10 - 2025

Metrovalencia oferix servici nocturn la vespra del 9 d’Octubre per a facilitar l’accés als actes programats

 La nit del dimecres els metros i tramvies circulen fins prop de les 3 de la matinada per a facilitar...
05 - 10 - 2025

Metrovalencia recupera la circulació en les Línies 4, 6 i 8 del tramvia tras completar els treballs de renovació previstos

Els tramvies han tornat a circular amb normalitat des de primera hora del matí de hui diumenge 5 d'octubre La...