Data
16 de September de 2017

Metrovalencia ofereix serveis mínims entre el 50% i el 70% durant els aturs parcials convocats la pròxima setmana

Les alteracions del servei afecten la circulació del metro i del tramvia en diferents franges horàries cada dia

Els interessats poden consultar els horaris en la www.metrovalencia.es, en el telèfon gratuït 900 46 10 46 i en xarxes socials

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) oferirà serveis mínims del 50, 60 i 70%, segons franges horàries, durant els aturs parcials convocats pel col·lectiu de maquinistes de Metrovalencia per a la pròxima setmana, en la qual coincidiran dues convocatòries de vaga: una general de maquinistes de metro i tramvia, i una altra exclusivament de conductors de tramvia.

En concret, els aturs que afecten conjuntament al metro i tramvia es produiran el dilluns dia 18, de 5.30 a 9.30 hores i de 18 a 22 hores; el dimecres dia 20, de 5.30 a 9.30 hores i de 18 a 22 hores; i el divendres dia 22 de setembre, de 5.30 a 9.30 hores i de 18 a 22 hores. Fins al 30 de setembre, es preveu una altra jornada amb alteracions del servei; set més a l’octubre i tres al novembre, excepte acords.

Per la seua banda, els sindicats han convocat aturs únicament en el tramvia per al dimarts dia 19, de 7.30 a 10 hores, de 14 a 15.30 hores i de 18.30 a 20.30 hores; per al dijous dia 21, de 8 a 10 hores i de 18.30 a 20.45 hores; per al dissabte dia 23, de 10 a 12 hores i de 19.15 a 21.15 hores; i per al diumenge dia 24 de setembre, d’11 a 13 hores i de 19.30 a 21 hores. Fins al 30 de setembre, es preveuen altres dues jornades amb alteracions del servei.

En els aturs conjunts de metro i tramvia, la Direcció general de Treball ha dictaminat serveis mínims del 60% en les hores puntes (de 6 a 9 hores, de 12 a 16 hores i de 19 a 22 hores) i del 50% en les hores vall (la de la resta del dia).

No obstant això, davant la convocatòria de vaga exclusivament de maquinistes de tramvia, la mateixa Direcció general de Treball ha dictaminat el 70% de les circulacions ordinàries regulars.

FGV lamenta les molèsties que puguen ocasionar aquestes mesures, derivades dels aturs convocats pels sindicats i recomana als interessats consultar els horaris de pas previstos.

Els horaris d’aquests serveis estan a la disposició dels usuaris en les instal·lacions i estacions de Metrovalencia, en el telèfon gratuït d’atenció al client 900 46 10 46 i en la web de Metrovalencia, www.metrovalencia.es, a més de poder establir comunicació a través de les xarxes socials de Facebook (facebook.com/metrovalencia.fgv) i Twitter (@metrovalencia).

Notícies relacionades

24 - 04 - 2025

La Generalitat amplia fins al 31 de maig el termini de validesa de l’actual targeta de transport jove gratuït per a garantir la recepció de la nova Móbilis30

El suport de cartó podrà utilitzar-se durant un mes més per a garantir que tots els sol·licitants disposen de la...
21 - 04 - 2025

Metrovalencia va arreplegar més de 5.800 objectes perduts en 2024

Els usuaris perden una mitjana de 16 articles dia, sobretot DNI, carteres, claus, motxilles, ulleres, diferents carnets, mòbils i paraigües...
30 - 03 - 2025

Metrovalencia facilita la mobilitat per a acudir amb tramvia a les Olimpíades d’FP i al Dia Internacional del Turisme de Reunions

Del 30 de març al 4 d'abril se celebren CV Skills, les Olimpíades de Formació Professional El 3 d'abril tindrà...