Data
17 de April de 2019

Metrovalencia oferirà servei nocturn quatre dies consecutius, des de Dijous Sant fins a Diumenge de Resurrecció

La coincidència de vespra de festiu, divendres, dissabte i de nou vespra de festiu possibilitarà circulacions extraordinàries seguides

Els metros i tramvies entre València i l’àrea metropolitana circularan fins prop de les 3 hores els principals dies de Setmana Santa
 

Metrovalencia realitzarà un important esforç de planificació i de plantilla durant els principals dies de Setmana Santa, al programar serveis nocturns quatre jornades consecutives, des de Dijous Sant fins a Domingo de Resurrecció, del 18 al 21 d’abril.

El servei nocturn permet prolongar la circulació de trens i tramvies les nits de divendres, dissabtes i vespres de festius, fins aproximadament les 3 hores de la matinada. En esta ocasió permet encadenar una vespra de festiu (Dijous Sant), amb un divendres (Divendres Sant), un dissabte (Dissabte Sant) i de nou una vespra de festiu (Domingo de Resurrecció) i un nou festiu, el Dilluns de Pasqua. 
 
Serà la primera vegada, des que es va iniciar el 14 de desembre les circulacions extraordinàries nocturnes de cap de setmana, que Metrovalencia oferiex servei nocturn fins a les 3 hores de la matinada cuate dies.
 
“A la Lluna de Metrovalencia”
 
Amb el servei denominat “A la Lluna de Metrovalencia” circulen trens amb una freqüència de pas entre 10 i 20 minuts pel centre de la ciutat, a partir de les últimes circulacions habituals, abans de mitjanit, en aquells trams en direcció a Aeroport, Torrent, Torrent Avinguda i Marítim-Serrería. 
 
En direcció a Alboraya la freqüència de pas oscil·la entre 15 i 30 minuts. Cada 40 minuts, els trens circulen en direcció a les estacions de Seminari i Paterna. I cada 80 minuts, en direcció a Picassent, Bétera, Llíria, Rafelbunyol i Riba-roja de Túria. 
 
Els últims passos pel centre de la ciutat de València, en l’estació d’Àngel Guimerà, cap a les diferents destinacions tenen entre les 2.30 i les 3.00 hores.
 
En les línies tramviàries, els tramvies circulen amb intervals de pas de 40 minuts en totes les Línies, mentres que en els trams Primat Reig-Dr. Lluch i Marítim-Grau Canyamelar la freqüència és de 20 minuts.  
 

Notícies relacionades

29 - 12 - 2024

Metrovalencia oferirà servici especial durant Nit de cap d’any

El conseller Vicente Martínez Mus ha assenyalat que “per primera vegada s'oferirà un dispositiu especial a València i Alacant per...
24 - 12 - 2024

El tram Paterna-Llíria de la Línia 2 de Metrovalencia s’incorpora a la resta de línies de metro i tramvia en servici

S'obri al públic també el nou baixador de Font del Barranc, situat en el Polígon industrial Fuente del Jarro Amb...
23 - 12 - 2024

El Consell aprova el decret llei que prorroga fins al 31 de gener la gratuïtat per a joves en les tarifes de transport públic de la Generalitat

Per a continuar utilitzant este abonament fins a eixa data no és necessari realitzar cap mena de procés de renovació...