Data
25 de April de 2017

Metrovalencia oferix demà serveis especials després del partit entre València CF i Real Societat de Sant Sebastià

El partit de Lliga es juga a les 20.30 hores a Mestalla 

 
Les estacions més pròximes a l’estadi són Aragó (Línies 5 i 7) i Facultes (Línies 3 i 9)
 
Des de la cèntrica estació d’Àngel Guimerà es realitza transbord a les Línies 1 i 2

Metrovalencia reforçarà demà, dimecres 26 d’abril, els serveis de metro i tramvia per a facilitar la tornada dels aficionats que acudisquen a l’estadi de Mestalla per a assistir al partit de futbol entre el València C.F. i Real Societat de Sant Sebastià corresponent a la Lliga Santander de futbol.

L´encontre es disputa a les 20.30 hores, per la qual cosa Metrovalencia reforçarà els seus servicis en les línies-L1, L2, L3, L4, L5 i L7 amb la incorporació de metros i tramvies addicionals després de la finalització del partit.
 
Des de l’estació d’Aragó, la més pròxima a l’estadi, hi haurà metro de la Línia 5 a les 22.33 hores cap a Marítim Serrería i a les 22.41 hores en direcció a Aeroport, amb possibilitat d’enllaçar amb la L1 i L2 en Ángel Guimerà. En la mateixa estació, però en Línia 7, hi haurà un tren a les 22.35 hores cap a Torrent Avinguda.
 
Des de la també pròxima estació de Facultats hi haurà servicis a les 22.38 hores cap a Rafelbunyol; i a les 22.39 hores cap a Aeroport, amb possibilitat d’enllaçar amb la L 1 i L2 en Àngel Guimerà. 
 
Els esmentats transbords en l’estació d’Àngel Guimerà possibilitaran els desplaçaments en la Línia 1 a les 22.51 hores fins a València Sud i a les 22.53 fins a Seminari.  En la Línia 2, des de la mateixa estació, eixirà un tren a les 22.55 h cap a Paterna i a les 22.59 hores amb destí Torrent Avinguda.
 
Respecte al tramvia, l’afició podrà desplaçar-se des de la parada de Benimaclet fins a la de Doctor Lluch per mitjà de les unitats que tenen previst eixir a les 22.48 i 22.58 hores.
 
Els horaris es poden consultar en la pàgina web www.metrovalencia.es  i en el telèfon gratuït  d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com en @metrovalencia i en facebook/metrovalencia.fgv. 
 

Notícies relacionades

22 - 06 - 2025

Metrovalencia oferix servicis especials de tramvia per a acudir a FIMI, Formació i Ocupació Jóvens Tutelats i Solar&Storage live Espanya 2025

El 23 i 24 se celebra el certamen de Moda Infantil, el 25 el de tallers de qualificació professional per...
19 - 06 - 2025

Metrovalencia circularà de manera ininterrompuda en la nit de Sant Joan i oferirà més de 225.000 places de metro i tramvia per a facilitar la mobilitat

FGV programa circulacions especials en totes les línies la nit del 23 i la matinada del 24 de juny fins...
03 - 06 - 2025

Metrovalencia oferix servicis especials de tramvia a Fira València per a acudir a València Convention Tattoo i Urban Beat

Del 6 al 8 de juny se celebra la trobada sobre tatuatges i el campionat nacional de dansa urbana La...