Data
07 de March de 2025

Metrovalencia oferix durant este cap de setmana servicis addicionals amb motiu dels actes fallers

  • Les circulacions extraordinàries de metro i tramvia del divendres i dissabte s’han planificat fins a les 2 hores i tenen continuïtat amb els autobusos que comuniquen amb Paiporta, Picanya, Torrent i Picassent
  • El reforç del dispositiu habitual forma part del pla previst amb motiu de les Falles que cobrix els caps de setmana previs i els dies centrals de la festa

Metrovalencia oferirà este cap de setmana, 8 i 9 de març, servicis addicionals en les seues línies de metro i tramvia, així com en el dispositiu alternatiu d’autobús, per a facilitar l’accés i retorn als diversos actes fallers previstos a València, durant el dia i la nit.

Els reforços diürns es desenvolupament entre les 10.30 i les 20 hores de les línies de metro, amb especial incidència en les franges horàries de les mascletaes del dissabte i diumenge, a fi de facilitar el desplaçament a les milers de persones que acudiran a la Plaça de l’Ajuntament des de les estacions més cèntriques de la xarxa per a gaudir d’estos tradicionals trets pirotècnics de les Falles 2025.

Cal destacar que la planificació prevista enguany està condicionada per la impossibilitat de prestar servici en el tram Paiporta-Castelló, en procés de reconstrucció, davant els greus danys patits per les inundacions del passat 29 d’octubre.

D’esta manera, s’han dissenyat de manera coordinada servicis de metro i tramvia que tenen la seua continuïtat amb els autobusos que actualment realitzen els desplaçaments cap al sud de la xarxa, des dels bescanviadors posats en funcionament el passat 18 de febrer, quan també es van recuperar les freqüències de pas habituals.

Amb esta disposició actual del servici de Metrovalencia, els trens de les Línies 1, 2 i 7 inicien i finalitzen el seu recorregut a València Sud, on els viatgers poden accedir als autobusos que enllacen amb les poblacions de Picanya i Paiporta. Este divendres i dissabte disposaran de servici nocturn addicional.

La llançadora entre Torrent i València prolongarà també durant estes dos nits les seues circulacions per a enllaçar en l’estació de Safranar amb les Línies 1, 2 i 7 de Metrovalencia.

Els autobusos llançadora entre Picassent i València, prolongaran el seu servici, mentres que els que enllacen amb les poblacions de la comarca de La Ribera circularan en el seu horari habitual. La parada està situada en l’avinguda Giorgeta, 18 de València, per a poder enllaçar des d’ací amb l’estació de Jesús (Línies 1, 2 i 7) de Metrovalencia.

Els últims servicis de metro i tramvia partiran cap a la 1.30 hores del centre de la ciutat per a arribar aproximadament a les 2 hores de la matinada.

Per a qualsevol consulta, els clients poden trucar al telèfon 900 46 10 46 o consultar la informació en la pàgina web de Metrovalencia. A més, es pot obtindre més informació des de xarxes socials, app oficial de Metrovalencia i Navilens Go.

Notícies relacionades

21 - 03 - 2025

Metrovalencia facilita l’accés i retorn dels aficionats al partit que disputen a Mestalla el diumenge les seleccions d’Espanya i Països Baixos

El partit de tornada de quarts de final de la Nations League es juga a les 20.45 hores Les estacions...
20 - 03 - 2025

La Generalitat i l’Ajuntament de Torrent reforcen el servici gratuït de bus llançadora per a acudir al Germanor Fest fins a la matinada

El dissabte 22 els autobusos substitutoris tindran reforços entre Safranar i Torrent fins a les 23 hores i a partir...
20 - 03 - 2025

Metrovalencia ha facilitat dos milions de desplaçaments en Falles del dia 15 a la matinada del 20

El metro ha mobilitzat a 1.671.124 usuaris, el tramvia a 277.146 i els autobusos substitutoris a 16.300 passatgers El dia...