Data
10 de September de 2024

Metrovalencia oferix el dijous 12 de setembre servici de tramvia a Fira València amb motiu de Auna Partner Day

  • El certamen està dirigit als professionals de la lampisteria, calefacció, climatització, electricitat i energies renovables
  • La freqüència de pas prevista serà de 20 minutos entre les 6 i les 23 hores

Metrovalencia posa en funcionament el dijous dia 12 de setembre servicis especials en la Línia 4 de tramvia en direcció a Fira València, amb l’objectiu de facilitar l’accés a les persones que acudisquen a Auna Partner Day. Este certamen està dirigit a les empreses de distribució dels sectors de lampisteria, calefacció, climatització, electricitat i energies renovables.

Durant la jornada, el servici de tramvia de Metrovalencia circularà, entre la parada de Doctor Lluch i la de Fira i viceversa, amb una freqüència de pas de 20 minutos, entre les 6 i les 23 hores.

Amb la finalitat d’agilitzar el servici, tots els tramvies que realitzen el recorregut fins a la Fira de Mostres l’indicaran en el rètol de destí situat en la capçalera de la unitat.

Juntament amb el tramvia, també es pot accedir a Fira València, desplaçant-se fins a l’estació Les Carolines/Fira de la Línia 2 de Metrovalencia.

Tots aquells usuaris que desitgen ampliar la informació d’horaris i freqüències d’este servici poden consultar en la pàgina web www.metrovalencia.es, app oficial i en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46.

Notícies relacionades

29 - 04 - 2025

Carlos Mazón avança que el 100 % de la xarxa de Metrovalencia està operativa i el TRAM d’Alacant circula amb normalitat

Assenyala que més de 90.000 passatgers han utilitzat al llarg del dia de hui els servicis de Metrovalencia i TRAM...
24 - 04 - 2025

La Generalitat amplia fins al 31 de maig el termini de validesa de l’actual targeta de transport jove gratuït per a garantir la recepció de la nova Móbilis30

El suport de cartó podrà utilitzar-se durant un mes més per a garantir que tots els sol·licitants disposen de la...
22 - 04 - 2025

Carlos Mazón: “Invertim més de 125 milions d’euros en Metrovalencia per a poder recuperar tota la xarxa afectada abans de l’estiu”

Destaca que actualment “el servici de metro i tramvia circula per 127 de les seues 147 estacions, baixadors i parades...