Data
18 de October de 2017

Metrovalencia oferix serveis especials de tramvia a Fira València amb motiu del Saló Internacional de la Franquícia

La freqüència de pas serà de 20 minuts el dijous i divendres i entre 20 i 40 minuts el dissabte, sempre entre les 6 i les 22 hores 

La Línia 2 també comunica amb el recinte en la parada dels Carolines-Fira
 

Metrovalencia posa en funcionament des del dijous 19 al dissabte 21 d’octubre servicis especials en la Línia 4 de tramvia fins a la parada de Fira, amb l’objectiu de facilitar l’accés a Fira València que, en estes dates, acull el Saló Internacional de la Franquícia, les Oportunitats de Negoci i el Comerç Associat.

Durant la celebració del certamen, el dijous i divendres el servici de tramvia funcionarà en tota la línia amb una freqüència de pas de 20 minuts, mentres que el dissabte serà d’entre 20 i 40 minuts, tots els dies entre les 6:00 hores i les 22 hores.
 
El primer tramvia des de Serrería eixirà a les 6 hores, mentres que des de Doctor Lluch ho farà a les 6:30 hores. L’últim comboi des de Doctor Lluch serà a les 21:29 hores. Des de Fira, el primer serà a les 6:40 hores, mentres que l’últim transport s’oferirà a les 22:19 hores.
 
El dissabte, el primer comboi des de Doctor Lluch circularà a partir de les 6:03 hores, mentres que l’últim transport s’oferirà a les 21:33 hores. Des de Fira, el primer serà a les 6:58 h i l’últim a les 22:19 hores.
 
A fi d’agilitzar el servei, tots els tramvies que realitzen el recorregut fins a la Fira de Mostres ho indiquen en el rètol de destinació ubicat en la capçalera de la unitat. Junt amb el tramvia, també es pot accedir al recinte desplaçant-se fins a l’estació Els Carolines/Fira de la Línia 2 de Metrovalencia.
 
Els serveis previstos es veuran alterats per la convocatòria de vaga que afecta els següents dies i franges horàries en les línies del tramvia: dijous 19 d’octubre, de 5.30 hores a 9.30 hores i de 18 hores a 22 hores; divendres 20 de 7.30 a 10 hores, de 14 a 15.30 hores i de 17 a 19.30 hores; i dissabte 21 de 9.30 a 11 hores i de 18.45 hores a 20.45 hores. Durant les aturades s’oferiran servicis mínims entre un 50 i un 70%.
 
Tots aquells usuaris que desitgen ampliar la informació d’horaris  d’este servei poden cridar al telèfon 900 46 10 46 d’Atenció al Client de Metrovalencia. Esta informació també està disponible en la pàgina web de Metrovalencia (www.metrovalencia.es).

Notícies relacionades

23 - 10 - 2024

Metrovalencia oferix este cap de setmana servicis especials de tramvia per a acudir a l’Expo 21K Fira València i a l’examen de C1 de valencià

El divendres i dissabte es podran arreplegar en el pavelló 5 de Fira València el dorsal, la bossa del participant...
20 - 10 - 2024

Metrovalencia reforça el servici per a facilitar l’accés i retorn amb motiu del partit que disputen el dilluns València CF i UD Las Palmas

El partit de Lliga es juga a les 21 hores en l'estadi de Mestalla Les estacions més pròximes són Aragó,...
15 - 10 - 2024

Metrovalencia oferix servicis especials de tramvia a Fira València per a acudir als diferents esdeveniments que se celebren esta setmana

Del 16 al 18 d'octubre té lloc el Congrés de Bioinformàtica i Biologia i del 18 al 20 Festa i...