Data
18 de April de 2024

Metrovalencia oferix servicis especials de tramvia per a acudir a la fira del Vehicle d’Ocasió del 19 al 21 d’abril

  • La freqüència de pas els dies laborables serà de 20 minutos i el cap de setmana entre 30 i 40 minuts
  • El certamen tindrà lloc en el recinte firal i comptarà amb més de 1.500 automòbils de 30 marques

Metrovalencia posa en funcionament a partir del divendres 19 i fins al diumenge 21 servicis especials en la Línia 4 de tramvia fins a Fira València, amb l’objectiu de facilitar l’accés a les persones que acudisquen a la Fira del Vehicle Selecció Ocasió.

Durant la celebració de l’esdeveniment, el servici de tramvia de Metrovalencia circularà el divendres, entre la parada de Doctor Lluch i la de Fira i viceversa, amb una freqüència de pas de 20 minutos entre les 6 i les 23 hores, mentres que el dissabte i el diumenge serà entre 30 i 40 minuts, també entre les 6.00 i les 23 hores.

El divendres 19, el primer comboi eixirà des de Beteró a les 6.00 hores i des de Doctor Lluch a les 6.30 hores. L’últim des d’esta estació serà a les 21.29 hores. Des de Fira, el primer serà a les 6.40 hores i l’últim transport s’oferirà a les 22.19 hores.

El dissabte 20, el primer tramvia des de Doctor Lluch circularà a partir de les 6.00 hores i des de Fira, l’últim a les 22.19 hores.

El diumenge 21, la primera unitat partirà des de Doctor Lluch a les 7.20 hores i des de Fira l’última a les 22.19 hores.

Amb la finalitat d’agilitzar el servici, tots els tramvies que realitzen el recorregut fins a la Fira de Mostres l’indicaran en el rètol de destí situat en la capçalera de la unitat. Juntament amb el tramvia, també es pot accedir a Fira València, desplaçant-se fins a l’estació Les Carolines/Fira de la Línia 2 de Metrovalencia.

Tots aquells usuaris que desitgen ampliar la informació d’horaris i freqüències d’este servici poden consultar en la pàgina web www.metrovalencia.es i en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com en @metrovalencia, en facebook/metrovalencia.fgv i l’app oficial de Metrovalencia.

Més de 1.500 cotxes

La Fira del Vehicle Selecció Ocasió compta amb la presència ja tancada de més de 30 marques oficials i 29 expositors directes, entre concessionaris oficials i distribuïdors multimarca. Tot això es traduïx en una flota de vehicles a la venda que superarà els 1.500 automòbils disponibles per als més de 10.000 compradors que s’esperen.

Cort en la L10

D’altra banda, el servici tramviari de la Línia 10 (Alacant-Natzaret) quedarà interromput des de les 9.35 hores fins a les 14.20 hores del diumenge 14 a causa de la celebració de la carrera Ironman que es desenvolupa per part de la infraestructura de Metrovalencia.

Notícies relacionades

16 - 05 - 2025

Metrovalencia oferix servicis especials de tramvia per a acudir este cap de setmana al Japan Weekend València

El 17 i 18 se celebra en el recinte firal l'esdeveniment de ‘pop culture’ més gran d'Espanya La freqüència de...
12 - 05 - 2025

Metrovalencia oferix esta setmana servicis especials de tramvia per a acudir a la Fira de les Portes Automàtiques i el Dia Màgic de FIMI

La denominada APAExpo by R+T se celebra del dimecres al divendres i el de Comunió i Cerimònia el divendres i...
08 - 05 - 2025

Metrovalencia avança diumenge que ve l’inici del servici amb motiu de la festivitat de la Verge dels Desemparats

El primer tren de la Línia 1 entre València Sud i Empalme eixirà a les 5.55 hores i el de...