Data
11 de November de 2017

Metrovalencia oferix servicis mínims del 60% i el 70% durant les aturades parcials convocats la setmana que ve

Les alteracions del servici afecten la circulació del metro i del tramvia en distintes franges horàries de dilluns a diumenge

Els interessats poden consultar els horaris en la www.metrovalencia.es, en el telèfon gratuït 900 46 10 46 i en xarxes socials

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) oferirà servicis mínims del 50, 60 i 70%, segons dies i franges horàries, durant les aturades parcials convocats pel col·lectiu de conducció i circulació de Metrovalencia per a la setmana que ve, en els que coincidiran dos convocatòries de sobra: una exclusivament de conductors de tramvia, i una altra general de maquinistes de metro i tramvia.

En concret, els sindicats han convocat aturades que afecten el metro i tramvia per al dimarts 14 i el dijous 16 de 13.30 hores a 15.30 hores i el diumenge 19 de 7 a 9 hores i de 13 a 15 hores.

La Direcció General de Treball ha dictaminat servicis mínims del 60% en les hores punta (de 6 a 9 hores, de 12 a 16 hores i de 19 a 22 hores) i del 50% en l’hores vall (la de la resta del dia). En esta ocasió, al tractar-se tot l’horari de aturades en hora punta, els dits servicis mínims seran del 60%.

Per la seua banda, les aturades que afecten exclusivament l’i tramvia conjuntament es produiran la setmana que ve el dilluns de 7 a 9 hores i de 17 a 19.30 hores; el dimecres de 7.30 a 10 hores i de 18.30 a 20.45 hores; el divendres de 7 a 9 hores i de 19.15 a 21.15 hores; i el dissabte de 10 a 12 hores i de 18.45 a 20.45 hores.

Davant d’esta convocatòria de vaga de les distintes representacions sindicals de FGV en València, la Direcció General de Treball ha dictaminat servicis essencials mínims del 70% de les circulacions ordinàries regulars.
FGV lamenta les molèsties que puguen ocasionar estes mesures, derivades de les aturades convocats pels sindicats i recomana als interessats consultar els horaris de pas previstos.

Els horaris d’estos servicis estan a disposició dels usuaris en les instal·lacions i estacions de Metrovalencia, en el telèfon gratuït d’atenció al client 900 46 10 46 i en la web de Metrovalencia, www.metrovalencia.es, a més de poder establir comunicació a través de les xarxes socials de facebook (facebook.com/metrovalencia.fgv) i twitter (@metrovalencia).

Notícies relacionades

13 - 02 - 2024

El Consell autoritza un conveni d’FGV amb l’Ajuntament de Rafelbunyol per a aplicar descomptes en Metrovalencia a majors i persones amb discapacitat

Les persones majors de 65 anys i les persones amb discapacitat igual o superior al 64% obtindran una reducció de...
06 - 02 - 2024

El Consell autoritza un conveni d’FGV amb l’Ajuntament de Foios per a aplicar descomptes en Metrovalencia a majors i persones amb discapacitat

Les persones majors de 65 anys i les persones amb discapacitat igual o superior al 64% obtindran una reducció de...
05 - 02 - 2024

FGV envia cartes informatives als ajuntaments de la xarxa de Metrovalencia de la possibilitat de subscriure convenis per a activar polítiques socials en el transport

L'empresa pública ha posat en coneixement dels municipis els títols de transport més beneficiosos segons cada col·lectiu L'acord pot afectar...