Data
11 de November de 2017

Metrovalencia oferix servicis mínims del 60% i el 70% durant les aturades parcials convocats la setmana que ve

Les alteracions del servici afecten la circulació del metro i del tramvia en distintes franges horàries de dilluns a diumenge

Els interessats poden consultar els horaris en la www.metrovalencia.es, en el telèfon gratuït 900 46 10 46 i en xarxes socials

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) oferirà servicis mínims del 50, 60 i 70%, segons dies i franges horàries, durant les aturades parcials convocats pel col·lectiu de conducció i circulació de Metrovalencia per a la setmana que ve, en els que coincidiran dos convocatòries de sobra: una exclusivament de conductors de tramvia, i una altra general de maquinistes de metro i tramvia.

En concret, els sindicats han convocat aturades que afecten el metro i tramvia per al dimarts 14 i el dijous 16 de 13.30 hores a 15.30 hores i el diumenge 19 de 7 a 9 hores i de 13 a 15 hores.

La Direcció General de Treball ha dictaminat servicis mínims del 60% en les hores punta (de 6 a 9 hores, de 12 a 16 hores i de 19 a 22 hores) i del 50% en l’hores vall (la de la resta del dia). En esta ocasió, al tractar-se tot l’horari de aturades en hora punta, els dits servicis mínims seran del 60%.

Per la seua banda, les aturades que afecten exclusivament l’i tramvia conjuntament es produiran la setmana que ve el dilluns de 7 a 9 hores i de 17 a 19.30 hores; el dimecres de 7.30 a 10 hores i de 18.30 a 20.45 hores; el divendres de 7 a 9 hores i de 19.15 a 21.15 hores; i el dissabte de 10 a 12 hores i de 18.45 a 20.45 hores.

Davant d’esta convocatòria de vaga de les distintes representacions sindicals de FGV en València, la Direcció General de Treball ha dictaminat servicis essencials mínims del 70% de les circulacions ordinàries regulars.
FGV lamenta les molèsties que puguen ocasionar estes mesures, derivades de les aturades convocats pels sindicats i recomana als interessats consultar els horaris de pas previstos.

Els horaris d’estos servicis estan a disposició dels usuaris en les instal·lacions i estacions de Metrovalencia, en el telèfon gratuït d’atenció al client 900 46 10 46 i en la web de Metrovalencia, www.metrovalencia.es, a més de poder establir comunicació a través de les xarxes socials de facebook (facebook.com/metrovalencia.fgv) i twitter (@metrovalencia).

Notícies relacionades

24 - 04 - 2025

La Generalitat amplia fins al 31 de maig el termini de validesa de l’actual targeta de transport jove gratuït per a garantir la recepció de la nova Móbilis30

El suport de cartó podrà utilitzar-se durant un mes més per a garantir que tots els sol·licitants disposen de la...
21 - 04 - 2025

Metrovalencia va arreplegar més de 5.800 objectes perduts en 2024

Els usuaris perden una mitjana de 16 articles dia, sobretot DNI, carteres, claus, motxilles, ulleres, diferents carnets, mòbils i paraigües...
30 - 03 - 2025

Metrovalencia facilita la mobilitat per a acudir amb tramvia a les Olimpíades d’FP i al Dia Internacional del Turisme de Reunions

Del 30 de març al 4 d'abril se celebren CV Skills, les Olimpíades de Formació Professional El 3 d'abril tindrà...