Data
04 de January de 2019

Metrovalencia reestablirà el 7 de gener els horaris habituals de metro i tramvia

La recuperació de les freqüències habituals comporta l’augment d’unitats en circulació
 
La informació està disponible en www.metrovalencia.es, en el telèfon gratuït 900 46 10 46 i en @metrovalencia i facebook/metrovalencia.fgv

Dilluns que ve 7 de gener, Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) reestablirà els horaris habituals de Metrovalencia, una vegada conclòs el període nadalenc. Esta mesura afectarà tant les sis línies de metro com a les tres de tramvia existents en la xarxa de FGV en la província de València.
 
Els nous horaris que entren en vigor permeten augmentar el nombre de trens en circulació. Esta informació està exposada en les estacions de la xarxa de Metrovalencia a disposició dels clients. Les persones que ho desitgen poden consultar, així mateix, els horaris en la pàgina web www.metrovalencia.es i en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com a través de xarxes socials @metrovalencia i facebook/metrovalencia.fgv.
 
Amb els horaris de Nadal, s’ha modificat la freqüència de pas dels servicis laborals de dilluns a divendres, que són iguals als dels dissabtes de la resta de l’any. La programació de servicis de Nadal no ha afectat els dissabtes, diumenges i festius, que han mantingut l’horari habitual.
 
Esta decisió ha permés adequar l’oferta a la demanda actual dels clients durant l’època nadalenca, i aconseguir una major eficiència, a través de la reorganització d’horaris, amb l’ajust dels servicis menys utilitzats, i la consegüent reducció de costos.
 

Notícies relacionades

07 - 10 - 2025

Metrovalencia oferix servici nocturn la vespra del 9 d’Octubre per a facilitar l’accés als actes programats

 La nit del dimecres els metros i tramvies circulen fins prop de les 3 de la matinada per a facilitar...
05 - 10 - 2025

Metrovalencia recupera la circulació en les Línies 4, 6 i 8 del tramvia tras completar els treballs de renovació previstos

Els tramvies han tornat a circular amb normalitat des de primera hora del matí de hui diumenge 5 d'octubre La...
02 - 10 - 2025

La Generalitat obri el 3 d’octubre la connexió dels carrers Alacant i Castelló i completa la reurbanització de l’entorn de la Plaça de Bous

El conseller Vicente Martínez Mus ha anunciat que a la fi d'any les estacions de Xàtiva i Alacant de Metrovalencia...