Data
09 de May de 2020

Metrovalencia reinicia el dia 11 el servei complet de les línies de tramvia 4 i 6 després de les obres de manteniment en el Marítim

FGV ha substituït el carril en les corbes existents entre les parades Les Arenes i Doctor Lluch  


Els treballs van començar el 14 d’abril i han comportat la suspensió de les circulacions en alguns punts
Metrovalencia reiniciarà l’11 de maig el servei complet de les Línies 4 i 6 després de la finalització de les obres de manteniment en la xarxa tramviària en la zona del Marítim que han comportat la suspensió del servei en determinats punts.  
 
L’actuació ha consistit en la substitució del tram de carril desgastat en les dues corbes existents entre les parades Les Arenes i Doctor Lluch de la Línia 4. La primera corba correspon al gir del carrer Eugenia Viñes a Avinguda Mediterrani, i la segona corba al gir d’Avinguda Mediterrani al carrer Doctor Lluch.
 
L’actuació s’ha realitzat amb la suspensió del servei en alguns trams, la qual cosa ha afectat part dels recorreguts, tant de la Línia 4 (Lloma Llarga/Terramelar-Doctor Lluch) com a la Línia 6 (Tosal del Rei-Marítim Serrería). A partir del dilluns els trajectes es realitzaran de manera íntegra, sense interrupcions.
 

Cal recordar que la Línia 8 (Marítim Serrería-Marina Reial Joan Carles I) està suspesa temporalment en tot el seu traçat des del 9 d’abril. 

Notícies relacionades

25 - 06 - 2025

El Consell aprova la pròrroga de la gratuïtat del transport públic per a les persones menors de 14 anys i els nous descomptes tarifaris

La mesura, cofinançada pel Govern, entra en vigor l'1 de juliol i es prolonga fins al 31 de desembre de...
24 - 04 - 2025

La Generalitat amplia fins al 31 de maig el termini de validesa de l’actual targeta de transport jove gratuït per a garantir la recepció de la nova Móbilis30

El suport de cartó podrà utilitzar-se durant un mes més per a garantir que tots els sol·licitants disposen de la...
21 - 04 - 2025

Metrovalencia va arreplegar més de 5.800 objectes perduts en 2024

Els usuaris perden una mitjana de 16 articles dia, sobretot DNI, carteres, claus, motxilles, ulleres, diferents carnets, mòbils i paraigües...