Data
02 de July de 2018

Metrovalencia reordena els servicis del 2 de juliol al 31 d’agost per a ajustar l’oferta a la demanda

Al juliol i agost el nombre de viatgers que utilitzen el metr0 i el tramvia descendix entre un 20% i un 40% de mitja, respectivament
 
L’absència de classes escolars i universitàries i les vacacions laborals modifiquen els desplaçaments per la xarxa

Des del 2 de juliol i fins al 31 d’agost, Metrovalencia reordena i modifica els servicis de les seues sis línies de metro, a fi d’ajustar l’oferta a la demanda, que disminuïx amb la finalització de les classes escolars i universitàries i les vacacions laborals de l’estiu.
 
Per la seua banda, les tres línies de tramvia ja van iniciar l’horari d’estiu el passat dia 18 de juny, que mantindran també fins al 31 d’agost, atés que els seus viatgers, en un alt percentatge, són universitaris que es desplacen als campus de Tarongers i Burjassot i ja han conclòs el curs acadèmic. Metrovalencia promou, en este període, els desplaçaments a la platja a través de les seues línies tramviàries.
 
Durant els mesos de juliol i agost, i segons dades d’anys anteriors, es produïx una reducció mitjana del nombre de viatgers que utilitzen els servicis de Metrovalencia al voltant del 20 i el 40 per cent, respectivament.
 
En concret, s’apliquen els horaris propis de les jornades intermèdies dels dissabtes entre el dilluns i el divendres, amb la qual cosa s’equiparen els primers sis dies de la setmana. Els diumenges i festius mantenen l’horari habitual de la resta de l’any.
 
Esta decisió permet adaptar l’oferta a la demanda real dels clients durant els mesos d’estiu, i aconseguir una major eficiència, a través de la reorganització d’horaris, amb l’ajust dels servicis menys utilitzats, i la consegüent reducció de costos.
 
Els horaris d’estiu també es poden consultar en les estacions de la xarxa de Metrovalencia, en la pàgina web www.metrovalencia.es i en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com a través de xarxes socials @metrovalencia i facebook/metrovalencia.fgv.

Notícies relacionades

24 - 05 - 2024

Els usuaris del tramvia de València valoren amb un notable, 8,02 punts sobre 10, el servici que presta este mitjà de transport

La puntuació positiva, sumant “Molt bé”, “Bastant bé” i Bé”, aconseguix el 92% La Línia 10 obté 8,78 punts, les...
28 - 04 - 2024

Metrovalencia va atendre l’any passat més de 128.000 usuaris a través del telèfon gratuït i els intèrfons d’estacions i parades

Els viatgers poden sol·licitar informació i buidar dubtes en el 900 46 10 46 o en els 350 dispositius instal·lats...
25 - 04 - 2024

Metrovalencia modifica el diumenge el seu servici de tramvia amb motiu de la ‘Volta Ciclista a Espanya Femenina’ i la ‘15K València Oberta a la Mar’

El dia 28 s'interrompen les circulacions en les línies 4, 6, 8 des de les 8.50 fins a les 10.20...