Data
31 de May de 2019

Metrovalencia rep la visita dels alumnes de les Escoles de San José de València  

L’activitat forma part del programa educatiu que organitza FGV a través de Metroescola
Els  escolars i professors han recorregut el Lloc de Comandament, els tallers i els trens que presten servei en la xarxa de metro

 Metrovalencia ha rebut una nova visita corresponent al programa Metroescola, iniciativa que obri les instal·lacions de la xarxa de metro i tramvia als escolars de la província de València. 

 
En esta visita, un grup de 20 alumnes i els seus professors d’Educació Especial Específica de Secundària de les Escoles San José de València s’ha desplaçat des de l’estació de Campanar fins a la de València Sud, seu de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV).
 
L’objectiu d’estes visites és que els escolars coneguen el funcionament de la xarxa i els beneficis de l’ús del transport públic.
 
La visita ha començat en l’estació de Campanar  de Metrovalencia per a desplaçar-se amb metro fins a València Sud, seu de FGV, on se’ls ha explicat què és i què fa l’empresa, com funciona, el tipus d’estacions i parades amb les quals compta i els trens i tramvies de què disposa.
 
Metroescola està dirigit als escolars pertanyents al cicle de Primària. Estes visites educatives es presenten com un complement del procés de formació dels alumnes i permeten destacar la importància que té el transport públic en el desenvolupament sostenible de les grans ciutats com a alternativa al vehicle privat.
 
En el seu recorregut per les instal·lacions de FGV, han visitat el Lloc de Comandament per a conéixer el sistema de funcionament i control de la circulació de trens i tramvies per la xarxa, el sistema de seguretat de l’empresa i el centre d’atenció al viatger. 
 
Després de visitar el taller i conéixer el procés de manteniment dels trens, han pujat a una de les unitats en servei per a conéixer com funciona i les seues característiques.

Notícies relacionades

07 - 10 - 2025

Metrovalencia oferix servici nocturn la vespra del 9 d’Octubre per a facilitar l’accés als actes programats

 La nit del dimecres els metros i tramvies circulen fins prop de les 3 de la matinada per a facilitar...
05 - 10 - 2025

Metrovalencia recupera la circulació en les Línies 4, 6 i 8 del tramvia tras completar els treballs de renovació previstos

Els tramvies han tornat a circular amb normalitat des de primera hora del matí de hui diumenge 5 d'octubre La...
01 - 10 - 2025

Les Línies 4, 6 i 8 del tramvia de Metrovalencia no circularan el dissabte 4 d’octubre per la renovació dels sistemes de senyalització i comunicacions

La interrupció temporal prevista començarà la nit del divendres 3 d'octubre, a partir de les 23.50 hores, i el diumenge...