Data
31 de March de 2025

Metrovalencia trasllada des de l’1 d’abril els autobusos substitutoris procedents de Picassent i la Ribera a l’estació de Safranar

Metrovalencia Safranar
  • Els busos d’eixes localitats deixaran de prestar servici al carrer Giorgeta prop de l’estació de Jesús com feien fins ara
  • Els servicis alternatius de Torrent continuen arribant a Safranar i els de Paiporta i Picanya a València Sud

Metrovalencia traslladarà a partir de demà, 1 d’abril, els autobusos substitutoris procedents de Picassent i els pobles de la Ribera a l’estació de Safranar a València, deixant sense servici des d’esta data la parada que fins ara s’utilitza al carrer Giorgeta prop de l’estació de metro de Jesús.

D’esta manera, els autobusos que realitzen el recorregut Castelló-Alberic- Massalavés-València; L’Alcudia-Benimodo-Carlet-València; Alginet-València i Picassent-València deixaran de prestar servici en el citat carrer Giorgeta de la capital, en els voltants de l’estació de metro de Jesús, per a arribar al carrer Campos Crespo, en el barri de Safranar, en els nombres parells entre Avinguda Tres Creus i el carrer Borrasca.

Els autobusos procedents de Torrent continuaran arribant al seu punt habitual en l’estació de metro de Safranar com en l’actualitat, per la qual cosa en la citada estació es concentraran els dos servicis, però amb parades en dos punts distints per a evitar confusions als usuaris.

Per part seua, els autobusos llançadora de Picanya i Paiporta continuaran arribant fins a l’aparcament de València Sud, de manera que els viatgers accedixen al metro, a través d’una plataforma accessible, amb els elements propis d’una estació, com a línia de validació, megafonia, intèrfons, màquines d’autovenda de títols o teleindicadors.

Notícies relacionades

16 - 06 - 2025

Carlos Mazón anuncia la reobertura del 100 % de Metrovalencia el pròxim 27 de juny

El cap del Consell ressalta la inversió de la Generalitat de 140 milions d'euros per a rehabilitar tota la xarxa...
13 - 06 - 2025

Martínez Mus anuncia que el tram València Sud-Castelló de Metrovalencia obrirà l’última setmana de juny una vegada completades totes les proves

El conseller de Medi Ambient, Infraestructures i Territori ha fet este anunci en una visita als tallers i instal·lacions de...
14 - 06 - 2025

Metrovalencia va facilitar al maig 8 milions de desplaçaments

Els moviments en el metro, encara parcials, es van elevar a 6,6 milions, els del tramvia a 1,4 milions i...