Data
22 de March de 2025

Metrovalencia va atendre l’any passat més de 125.000 usuaris a través del telèfon gratuït i els intèrfons d’estacions i parades

Interfonos Metrovalencia
  • Els viatgers poden sol·licitar informació i buidar dubtes en el 900 46 10 46 o en els 350 dispositius instal·lats en estacions i ascensors
  • Abonament Jove, horaris, tarifes i itineraris van ser les qüestions més requerides pels clients

El servici telefònic gratuït i els intèrfons repartits per la xarxa de Metrovalencia van atendre l’any passat 126.475 peticions d’informació, repartides en 60.978 anomenades al número gratuït 900 46 10 46 i les 65.497 consultes des dels dispositius d’intercomunicació, situats en estacions, parades de la xarxa i ascensors.

El telèfon gratuït funciona, en els dies laborables i dissabtes, de 7.30 a 22.20 hores, i els diumenges i festius de 8.10 a 21.50 hores. Este servici permet facilitar als clients tota la informació relativa als títols de transport, horaris, tarifes, gestió dels objectes perduts i llocs d’interés pròxims la xarxa de Metrovalencia.

Desembre (7.058 crides), gener (6.150) i març (6.044) van ser els mesos de 2024 en què els usuaris de Metrovalencia van realitzar més consultes. En quart lloc es va situar setembre (5.322) i en quint, octubre (5.226).

Respecte a la franja horària en què els usuaris utilitzen este servici, entre les 11 i les 12 hores se situen les seues preferències, seguida entre les 12 i les 13 hores i entre les 10 i les 11 hores.

Quant a la informació sol·licitada a través de telèfon d’informació de Metrovalencia, destaquen les preguntes relacionades amb l’Abonament Jove, horaris, títols de transport, tarifes, itineraris, objectes perduts i atenció a Persones de Mobilitat Reduïda (PMR).

Intèrfons

La xarxa d’intèrfons de Metrovalencia, composta per al voltant de 350 comunicadors, va atendre l’any passat 65.497 peticions d’informació. Els intèrfons són dispositius a través dels quals les persones usuàries poden posar-se en contacte amb els agents de Metrovalencia per a entaular una conversa, i poder demandar informació i ajuda polsant el botó de l’intercomunicador. La xarxa d’intèrfons està repartida per les estacions, parades, baixadors i ascensors.

Els mesos de major demanda en els intèrfons van ser juliol (8.348), juny (7.647), maig (6.105), setembre (5.568) i agost (5.508), i els horaris preferits són els compresos entre les 17 i les 18 hores, les 11 i les 12 hores i les 12 i les 13 hores.

Quant als motius de les crides, en els intèrfons predomina la petició d’informació general (Abonament Jove, horaris, tarifes, itineraris…), seguida de diferents problemes d’accés i de la petició d’ajuda en les màquines d’expedició automàtica de títols de transport.

Notícies relacionades

07 - 10 - 2025

Metrovalencia oferix servici nocturn la vespra del 9 d’Octubre per a facilitar l’accés als actes programats

 La nit del dimecres els metros i tramvies circulen fins prop de les 3 de la matinada per a facilitar...
05 - 10 - 2025

Metrovalencia recupera la circulació en les Línies 4, 6 i 8 del tramvia tras completar els treballs de renovació previstos

Els tramvies han tornat a circular amb normalitat des de primera hora del matí de hui diumenge 5 d'octubre La...
01 - 10 - 2025

Les Línies 4, 6 i 8 del tramvia de Metrovalencia no circularan el dissabte 4 d’octubre per la renovació dels sistemes de senyalització i comunicacions

La interrupció temporal prevista començarà la nit del divendres 3 d'octubre, a partir de les 23.50 hores, i el diumenge...