Data
24 de June de 2019

TRAM d’Alacant amplia del 25 al 29 de juny l’horari nocturn de les Línies 2, 3 i 4 amb motiu del concurs de focs artificials

FGV facilita l’accés a la platja del Cocó en la que s’ofereix cada nit un espectacle pirotècnic

Des de Luceros eixiran després dels focs circulacions cap a Sant Vicent del Raspeig, El Campello i Plaça La Corunya 

TRAM´d’Alacant prolonga el seu horari comercial per a facilitar, entre el 25 i el 29 de juny, l’assistència en transport públic al concurs de focs artificials que s’ofereix a les nits en la Platja del Cocó, a partir de les 12 de la nit.

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha previst per a eixos cinc dies una prolongació de l’horari regular de tramvies, per a facilitar així l’accés a la zona des de la que es llancen els castells de focs artificials i la tornada. 
 
Per a això, des de la capçalera de les tres línies tramviàries, en Luceros, partiran estos dies unitats amb destinació a Sant Vicent del Raspeig (Línia 2), El Campello (Línia 3) i Plaça La Corunya (Línia 4).
 
Els tramvies addicionals circularan fins a l’estació de Luceros abans del llançament dels castells de focs artificials. A partir de la 00:45 hores i fins a les 02:15 hores, les Línies 2, 3 i 4 prestaran servei.  Així circularan quatre trens des de Luceros a Sant Vicent del Raspeig (Línia 2, a les 00:55, 1:05, 1:15 i 1:55 hores), altres quatre a El Campello (Línea 3, a les 0:50, 1:10, 2:05 i 2:15 hores) i tres a Plaça de La Corunya (Línia 4, a les 0:45, 1:00 i 1:50 hores).
 
Per a més informació sobre els serveis, els usuaris poden consultar els horaris de pas, a més de en les estacions i parades del TRAM d’Alacant en el telèfon d’informació d’Atenció al Client (900 72 04 72), així com en la pàgina web www.tramalacant.es

Notícies relacionades

08 - 05 - 2025

Metrovalencia avança diumenge que ve l’inici del servici amb motiu de la festivitat de la Verge dels Desemparats

El primer tren de la Línia 1 entre València Sud i Empalme eixirà a les 5.55 hores i el de...
06 - 05 - 2025

Metrovalencia oferix servicis especials de tramvia per a acudir al Congrés de Dermatologia i les proves d’Operació Triomf en Fira València

La trobada dels metges especialitzats en la pell és entre els dies 7 i 10 i la selecció de participants...
10 - 04 - 2025

Metrovalencia facilita el divendres la mobilitat per a acudir a Mestalla i el posterior retorn després del partit entre València CF i Sevilla FC

Les estacions més pròximes són Aragó, Facultats i Alameda per a enllaçar amb Àngel Guimerà o Benimaclet i la xarxa...